God bedring til deg, og håper den er borte til i morgen tidlig!
takk det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til deg, og håper den er borte til i morgen tidlig!
Takktakk det samme
Huff
Kanskje en varm flaske hjelper?
Jeg hadde også mer symptomer i uke 4, forsvant i uke 5-6 så har de kommet litt tilbake nå i uke 7Symptomene mine blir bare mer og mer borte og time hos legen har jeg ikke før 11 des.... Hadde såå mye uke 3-4 nå er jeg 5+2 og kjenner ingenting lengre, liker ikke
Jeg hadde også mer symptomer i uke 4, forsvant i uke 5-6 så har de kommet litt tilbake nå i uke 7
Lett å overtenke! Det sies at om du er kvalm har du større sjanse for vellykket svangerskap, men igjen så er det ikke alle som blir kvalme under noen svangerskap, så blir litt feil å si det også syns jegAh alt er vel normalt bare jeg som overtenker ikke blødd noe så da er vel alt som det skal selvom symptomene ikke er der
Samme her.. Tenkte å lage kalender til besteforeldrene også. Men jeg går å legger meg istedenfor zzzzMå virkelig få bestilt julekort og bestilt forstørrelser som skal være julegaver!!! :O
Føler det er så mye jeg må få gjort!!! Men så sitter jeg her da...
Gå å legg deg med god samvittighet, for sent å begynne med sånt nå Så kanskje ny giv i morgen for å starte?Samme her.. Tenkte å lage kalender til besteforeldrene også. Men jeg går å legger meg istedenfor zzzz
Lett å overtenke! Det sies at om du er kvalm har du større sjanse for vellykket svangerskap, men igjen så er det ikke alle som blir kvalme under noen svangerskap, så blir litt feil å si det også syns jeg
Jeg er litt forvirret over systemet når man er gravid. Når man f.eks er 6+2 da som jeg er i dag.. Sier man til andre at man er 7 uker da eller at man er 6 uker?
Jeg er litt forvirret over systemet når man er gravid. Når man f.eks er 6+2 da som jeg er i dag.. Sier man til andre at man er 7 uker da eller at man er 6 uker?
Legitime i morgen, spennende
Skal aldri si at jeg ikke har noen gravidsymptomer mer så kvalm men går over når jeg spiser men kan jo ikke spise 24/7. Blir jo som ei kule da
God natt damer på tide jeg blir med i skravletråden tenkte jeg