Skravletråd Juli 2015

Symptomene mine blir bare mer og mer borte:( og time hos legen har jeg ikke før 11 des.... Hadde såå mye uke 3-4 nå er jeg 5+2 og kjenner ingenting lengre, liker ikke :(

Symptomene mine blir bare mer og mer borte:( og time hos legen har jeg ikke før 11 des.... Hadde såå mye uke 3-4 nå er jeg 5+2 og kjenner ingenting lengre, liker ikke :(
Jeg hadde også mer symptomer i uke 4, forsvant i uke 5-6 så har de kommet litt tilbake nå i uke 7:)

Skal aldri si at jeg ikke har noen gravidsymptomer mer:sick006 så kvalm men går over når jeg spiser men kan jo ikke spise 24/7. Blir jo som ei kule da:bounce

Jeg hadde også mer symptomer i uke 4, forsvant i uke 5-6 så har de kommet litt tilbake nå i uke 7:)

Ah alt er vel normalt bare jeg som overtenker :p ikke blødd noe så da er vel alt som det skal selvom symptomene ikke er der :-)

Ah alt er vel normalt bare jeg som overtenker :p ikke blødd noe så da er vel alt som det skal selvom symptomene ikke er der :)
Lett å overtenke! Det sies at om du er kvalm har du større sjanse for vellykket svangerskap, men igjen så er det ikke alle som blir kvalme under noen svangerskap, så blir litt feil å si det også syns jeg :)

Jeg er litt forvirret over systemet når man er gravid. Når man f.eks er 6+2 da som jeg er i dag.. Sier man til andre at man er 7 uker da eller at man er 6 uker? :)

Må virkelig få bestilt julekort og bestilt forstørrelser som skal være julegaver!!! :O
Føler det er så mye jeg må få gjort!!! Men så sitter jeg her da...

Må virkelig få bestilt julekort og bestilt forstørrelser som skal være julegaver!!! :O
Føler det er så mye jeg må få gjort!!! Men så sitter jeg her da...
Samme her.. Tenkte å lage kalender til besteforeldrene også. Men jeg går å legger meg istedenfor zzzz

Samme her.. Tenkte å lage kalender til besteforeldrene også. Men jeg går å legger meg istedenfor zzzz
Gå å legg deg med god samvittighet, for sent å begynne med sånt nå :p Så kanskje ny giv i morgen for å starte? :p

Lett å overtenke! Det sies at om du er kvalm har du større sjanse for vellykket svangerskap, men igjen så er det ikke alle som blir kvalme under noen svangerskap, så blir litt feil å si det også syns jeg :)

Ja, min mor var ikke kvalm når hun gikk gravid med meg eller mine 2 søsken :-) så kan jo hende jeg er heldig, men savner symptomene mine, følte liksom at jeg var gravid, nå merker jeg ingenting :(

Jeg er litt forvirret over systemet når man er gravid. Når man f.eks er 6+2 da som jeg er i dag.. Sier man til andre at man er 7 uker da eller at man er 6 uker? :)

Man sier vel 6+2 :p ?? Altså 6 uker og 2 Dager på vei.

Back
Topp