Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg spiser hele tiden. Også går det 5 min så er jeg sulten igjen
Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*
Deilig å sove lenge!!! nettopp ferdig med havregrøten og en ny sofa dag hehe..
Hva skal dere idag?
For en uke siden tok heg cbd som viste 2-3. Burde jeg ikke kunne ta siste cbd i morgen/fredag å få 3+?
Sov til 6 i dag
Har ikke kommet igang med noe mer enn strikking da
Lykke til! To uker til jeg skal på min første svangerskapskontroll - føles som en liten evighet.
Ha en fin dag, jenter
God morgen lykke til hos legen i dag
Lykke til!
Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*
For en uke siden tok heg cbd som viste 2-3. Burde jeg ikke kunne ta siste cbd i morgen/fredag å få 3+?
Så dersom den var mer på 2 enn 3 burde jeg vente en uke til? Vil egentlig bruke den senest fredag men ikke om jeg ikke får 3+Trur man må være ca 5+ om man skal få 3+?
Hehe til klokken 6?? Hvorfor så tidlig?? Er så deilig å endelig kunne sove!
Magen vil bare tyte ut! Vanskelig å holde inne, og toppen er begynt å bli trang allerede :O
Her og, buler ut på toppenHer har puppene såvidt begynt å bli større
GratulererHei, hei damer!
Her og, buler ut på toppen
Men har amme bh fra sist og de passer
Hehehe kjekt daTrenger ikke amme bh her enda. Har så små pupper fra før, så må vel bare fylle ut de jeg har hehe