Skravletråd Juli 2015

For en uke siden tok heg cbd som viste 2-3. Burde jeg ikke kunne ta siste cbd i morgen/fredag å få 3+?

Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*

Så gøy :D
Gratulerer og velkommen :)

Deilig å sove lenge!!!:):) nettopp ferdig med havregrøten og en ny sofa dag:):) hehe..

Hva skal dere idag?:)

Sov til 6 i dag :p

Har ikke kommet igang med noe mer enn strikking da ;)

Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*

Gratulerer så mye :)

Trur man må være ca 5+ om man skal få 3+?
Så dersom den var mer på 2 enn 3 burde jeg vente en uke til? Vil egentlig bruke den senest fredag men ikke om jeg ikke får 3+ :p

Hehe:):) til klokken 6?? Hvorfor så tidlig?? Er så deilig å endelig kunne sove!:):)

Var en time lengre enn de andre dagene da ihvertfall :D
Hvorfor vet jeg ikke dessverre :confused: da hadde jeg gjort noe med det :p hehe

Magen vil bare tyte ut! Vanskelig å holde inne, og toppen er begynt å bli trang allerede :O

Hei, hei damer!
Gratulerer :)

Her og, buler ut på toppen:eek:
Men har amme bh fra sist og de passer:)

Trenger ikke amme bh her enda. Har så små pupper fra før, så må vel bare fylle ut de jeg har :p hehe

Back
Topp