Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg spiser hele tiden. Også går det 5 min så er jeg sulten igjen![]()
Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*
Deilig å sove lenge!!!nettopp ferdig med havregrøten og en ny sofa dag
hehe..
Hva skal dere idag?![]()
For en uke siden tok heg cbd som viste 2-3. Burde jeg ikke kunne ta siste cbd i morgen/fredag å få 3+?
Sov til 6 i dag
Har ikke kommet igang med noe mer enn strikking da![]()
Lykke til! To uker til jeg skal på min første svangerskapskontroll - føles som en liten evighet.
Ha en fin dag, jenter![]()
God morgenlykke til hos legen i dag
![]()
Lykke til!
Hei, hei damer!
Bestilte meg legetime til fredag bl.a. fordi jeg er så trøtt og oppblåst, tenkte å sjekke om jeg manglet noe... På butikken på mandag kjøpte jeg med en graviditetstest uten å tenke over d, tok den i går og den var veldig positiv! Jeg er litt i sjokk egentlig... Jaja, like greit at jeg har legetime snart. :-D *littpaff*
For en uke siden tok heg cbd som viste 2-3. Burde jeg ikke kunne ta siste cbd i morgen/fredag å få 3+?
Så dersom den var mer på 2 enn 3 burde jeg vente en uke til? Vil egentlig bruke den senest fredag men ikke om jeg ikke får 3+Trur man må være ca 5+ om man skal få 3+?
Hehetil klokken 6?? Hvorfor så tidlig?? Er så deilig å endelig kunne sove!
![]()
Magen vil bare tyte ut! Vanskelig å holde inne, og toppen er begynt å bli trang allerede :O
Her og, buler ut på toppenHer har puppene såvidt begynt å bli større![]()
GratulererHei, hei damer!
Her og, buler ut på toppen![]()
Men har amme bh fra sist og de passer![]()
Trenger ikke amme bh her enda. Har så små pupper fra før, så må vel bare fylle ut de jeg harhehe