Skravletråd Juli 2015

Da er arbeidsdagen ferdig og jeg ligger i sengen :) trøtt å sliten etter denne dagen! Men må opp igjen kl 06.00 :( lille jenta er blitt dårlig i magen, så spørs om vi må ta en sykedag i morgen? Kan jo ikke på skolen med slik mage.
Nei best å holde seg hjemme om hu har hatt diaré :( god bedring:D

På tide å vekke 3åringen å begynne rutinene før bhg og min legetime 0830!!! :)

Kvalmere enn kvalmest i dag, men ingenting kommer opp :o

Er vel bra for bøllefrø at jeg holder på det, men føler det hadde vært deilig å lette på trykket :p hehe

Kvalmere enn kvalmest i dag, men ingenting kommer opp :o

Er vel bra for bøllefrø at jeg holder på det, men føler det hadde vært deilig å lette på trykket :p hehe

Det kan ikke være godt å være så kvalm! Håper du får noen råd fra legen i dag :)

Er det bare jeg som ikke har noe tegn på graviditet?? Måtte ta en ny test i dag for å se om det ble utslag:laughing021

Er det bare jeg som ikke har noe tegn på graviditet?? Måtte ta en ny test i dag for å se om det ble utslag:laughing021

Våken du å ja :) jeg synes ikke jeg har mye symptomer? Er litt kvalm til tider og kaster opp. Men er ikke hele tiden eller hver dag:) legg ut bilde da?

Jeg var veldig kvalm sist gang jeg var gravid, så har litt panikk for at jeg ikke har det nå?
Samme her, kasta opp for den minste ting:sick006
Sto i garderoben og sku bytte om, tenkte på at jeg skulle stelle pasienter osv og kasta opp. Ringte opp til sjefen og sa jeg var syk:laughing021

Samme her, kasta opp for den minste ting:sick006
Sto i garderoben og sku bytte om, tenkte på at jeg skulle stelle pasienter osv og kasta opp. Ringte opp til sjefen og sa jeg var syk:laughing021

Haha :p slik var jeg også! Vi får bare håper at kroppen er snillere med oss denne gangen :)

Back
Topp