Skravletråd Juli 2015

Lesing til eksamen er fryktelig vannsklig nå! Må si fokuset er veldig på lille spira i magen OG mat! Har lyst på noe digg...! Gleder meg til å fortelle svigerfar og kona & broren til mannen min og kona i morgen! Eller Trym skal få dele nyheten :-D

Herlig :) trur jeg venter til jul eller lengre :p

Så lenge hadde jeg ikke klart å vente ;) hihi :p
Skal du ikke fortelle noen før jul?

Jeg skal fortelle sambo i morgen :D elles så skal min bestevenninne få vite. Ingen som trur at jeg er det alikevell :p så kan godt vente med det...

Jeg skal på tidlig UL 4. Desember, så jeg spurte selvfølgelig om mannen ville være med.
Er det vanlig? var spm jeg fikk tilbake. Han virket ikke så veldig interessert, og jeg tror ikke han helt tror på at man kan se noe i uke 8...:confused:

Jeg skal på tidlig UL 4. Desember, så jeg spurte selvfølgelig om mannen ville være med.
Er det vanlig? var spm jeg fikk tilbake. Han virket ikke så veldig interessert, og jeg tror ikke han helt tror på at man kan se noe i uke 8...:confused:

Min sambo var med i uke 11 i hvertfall sist gang :) man ser kanskje ikke så mye i uke 8? Men ett bankende hjerte ser man ❤️

Min sambo var med i uke 11 i hvertfall sist gang :) man ser kanskje ikke så mye i uke 8? Men ett bankende hjerte ser man ❤️

Ser at det er noe der ihvertfall :)
Lille minireka...hehe.
Neida, han får nå bestemme selv, men på oul så har han ikke noe valg :p hehe

Blir det ikke mere virkelig for han hvis han ser hjertet?

Det burde jo det :)
Er jo 3 uker igjen, så han får tenke litt på det. Hadde jo vært koselig om han blir med da :) også er det på kveldstid, så det krasjer jo ikke med jobb heller :)

Kan jo hende han ombestemme seg på den tiden :)

Han sa jo ikke nei. Må nok bare la det synke inn tror jeg. Tror kanskje han er litt redd for at det skal gå galt igjen, uten at han sier noe om det...

Sambo har allerede ordnet seg fri for å være med til fastlegen på første svangerskapskontroll 5. Desember. Han er nesten mer giret enn meg :p

Venninnen min som har en liten på 5 mnd sa at da mannen fikk høre hjertet slå for første gang ble han helt fra seg og tårene rant. Så jeg tror det er viktig at han er med på første UL/legesjekk. Er vel først når de hører hjertet slå at det virkelig går opp for de at de skal bli pappa :)

Jeg håper viiiiirkelig at kvalmen er over til julaften.. jeg spiste en medisterkake til lunsj i dag og jeg anbefaler virkelig ikke å spy opp den igjen for å si det slik :P

Back
Topp