Skravletråd Juli 2015

Jeg hadde min første time hos legen i dag =) 6+2 på vei =)

Bestilte også tidlig UL så dit skal jeg neste uke den 18, gleder meg. virker nok ikke helt virkelig før jeg ser det på ul tenker jeg =)

hvor tidlig drar dere til lege/jordmor?
Spennende med ul :)
Jeg var også hos legen idag, og ble skjøvet frem 1 uke :):) er nå 5+2 :)
Fikk også henvisning til sus for å ta ul. Må sjekka at spiren min ligger innenfor livmora denne gang :) har en god tro på at den gjør det :)

Har pratet med mannen, og vi er enige om at ultralyd sånn mellom 6+3 og 6+6 er en god ide, så da er det bsre to uker og litt igjen :D

Var dette innvendig ul eller?
Jeg skal til legen når jeg er 5+4, og de har utvendig ul-apparat. Håper å få sett noe da!

Har hørt de stort sett tar innvendig så tidlig, fordi det er stor sjans for å ikke se noe særlig på utvendig?

Ja de gjør nok det. Men her har de bare apparat for utvendig tror jeg :(

Håper du får sett noe allikevel da :)
Legen min har ingen av delene tror jeg :(

Hvor mye koster det privat egentlig? :)

Håper du får sett noe allikevel da :)
Legen min har ingen av delene tror jeg :(

Hvor mye koster det privat egentlig? :)
I Stavanger koster det 500 kr før uke 12 og 600 kr etter :) Betaler gladelig!

I Stavanger koster det 500 kr før uke 12 og 600 kr etter :) Betaler gladelig!

Får sjekke litt hvordan det er her i østfold, men synes jo ikke 500 er så ille for å se nurket :)

Æsj, har skikkelige menssmerter i kveld :( sitter kun nederst i magen, så håper det bare er at ting vokser.

Æsj, har skikkelige menssmerter i kveld :( sitter kun nederst i magen, så håper det bare er at ting vokser.
Det har jeg hatt i mange dager nå:D er visst livmoren som vokser eller noe å ikke noe bekymre seg over :-)

Herregud, sist gang jeg legger meg småsulten i dette svangerskapet isåfall :p mer og mer kvalm og sulten og vanskelig sovne tilslutt ble det opp å lage brødskive nå, kl 2 på natta :p

God morgen alle sammen☺hvordan er formen i dag? Nå er jeg på vei til jobb. Veldig kvalm,trøtt og svimmel. Men har bestemt at dette skal bli en bra dag til tross for det☺ håper dere får en super dag☺

God morgen alle sammen☺hvordan er formen i dag? Nå er jeg på vei til jobb. Veldig kvalm,trøtt og svimmel. Men har bestemt at dette skal bli en bra dag til tross for det☺ håper dere får en super dag☺

God morgen til deg og :) nettopp kommet meg på jobb her, skikkelig kvalm. Håper det ikke blir like ille som i går :p hehe

Håper du får en bra dag ;)

Ligger i sengen og brekker meg.... Skikkelig dårlig :(

god morgen :D

Her er formen helt fin enn så lenge =) sitter i stua og jobber litt mens guttungen ser på barnetv og spiser frokosten sin =)

Ett par møter i dag bare så denne dagen blir fin =)

dere som bor i østfold kan jeg anbefale det gule huset i moss for tidlig ul. var der flere ganger i forje svangerskap og var veldig fornøyd =) skal tilbake nå til uken =)

God morgen alle sammen :-) jeg har nettopp levert snuppa i barnehagen :-) har fri idag, så nå skal jeg sove litt, og senere idag skal jeg ri og dra på spinning en tur :) har gått opp en kg den siste uken, så nå må jeg skjerpe meg :p

Skal snart på jobb :( har virkelig ikke energi, tok meg en dusj og er helt utslitt. Samtidig har jeg plutselig liksom mistet symptomene, ingen mensmurringer og puppene er ikke så vonde lenger.

Back
Topp