Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du med?Jeg skal jobbe i kveld
Jeg er vikar på en bingo hall skal på ett litt mer spennende møte ang en annen jobb til uka hva jobber du med?Hva jobber du med?
Spennende, lykke til jobber i kommunen, PU boligJeg er vikar på en bingo hall skal på ett litt mer spennende møte ang en annen jobb til uka hva jobber du med?
Jaaaaa ;pNoen andre her med.. vel.. ikke så mye tålmodighet til overs for tiden?
Hmm denne fireårsboken, er det noe alle får? Som er innmeldt i kirken. Har liksom aldri hørt noe om den, men vet at mange fireåringer rundtom har fått dem.I dag skal poden få 4-års boken i bedehuset her
Hmm denne fireårsboken, er det noe alle får? Som er innmeldt i kirken. Har liksom aldri hørt noe om den, men vet at mange fireåringer rundtom har fått dem.
OK takk for svar. Kanskje de ikke deler den ut i kirken vår før nærmere julNesten alle jeg var med i forumet fra 2010 hadde fått den. Da tok jeg kontakt med kirken vi hører til og etterlyste. Kort tid etter fikk vi invitasjon i posten. Så i dag fikk han den En stolt gutt!