Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herreguuud! Nå fikk jeg et akutt behov for å spise ansjos måtte bare få det ut
Å herreguuud! Nå fikk jeg et akutt behov for å spise ansjos måtte bare få det ut
Nå skal jeg straks avgårde for å lede crossfittime! Må bare planlegge timen først, det er alltid lurt
Varierer veldig 15 i gjennomsnitt kanskje veldig artig!!Er ikke så dumt det nei hehe
Er det mange som kommer da?
Savner å trene jeg, og med denne kvalmen kan det se ut som det kan ta litt tid
Varierer veldig 15 i gjennomsnitt kanskje veldig artig!!
Taekwondo ja! Wow! Må kanskje være mitt varsom med kontaktsport ja Har du timer eller underviser du generelt i taekwondo?Holder meg nok til taekwondoen min er instruktør selv og
Må bare justere litt på hva jeg kan delta i der hehe
Taekwondo ja! Wow! Må kanskje være mitt varsom med kontaktsport ja Har du timer eller underviser du generelt i taekwondo?
Ja, er kjedelig å ikke føle seg i form har selv trent veldig lite siste året pga kronisk hodepine! Absolutt ikke gøy i det hele tatt men nå får vi håpe at svangerskapet går som det skal så er jeg rimelig fornøyd med detJa, greit å la være å bli sparket på hehe
Instruerer junior 6-8 år 2 timer i uka, også trener jeg selv 4 timer i uka.
Har ikke trent noe særlig de siste 5 ukene da, siden jeg har vært i så dårlig form. Og nå har jo denne kvalmen og plagene i korsryggen kommet i tillegg.
Tror nok jeg må ta en prat med hovedinstruktøren snart
Ja, er kjedelig å ikke føle seg i form har selv trent veldig lite siste året pga kronisk hodepine! Absolutt ikke gøy i det hele tatt men nå får vi håpe at svangerskapet går som det skal så er jeg rimelig fornøyd med det
Skravling liker vi
Skjer det noe spennende her i dag da?
Jeg sitter og trykker innpå med rug helkorn knekkebrød
Skal snart hoppe i dusjen, for så å ordne meg ostesmørbrød med karbonadedeig også blir det speltlomper med Philadelphia melkesjokolade, peanøttsmør og banan til dessert. DET er spennende! Hehe. Ellers bare tv-seing og litt praksisarbeid
Er det forresten noen flere her som ser Big Brother?? Eller? Bare meg??
Er det forresten noen flere her som ser Big Brother?? Eller? Bare meg??
Ostesmørbrødet høres ikke så verst ut...
Litt mer usikker på desserten din hehe
Her ser vi på SOA i kveld
Så den første gangen det gikk på TV. Nå kjenner jeg at det ikke kunne falt meg inn å se det hehe Men er hekta på farmen! Og nå vil jeg også ha ostesmørbrød.