Skravletråd Juli 2015

Hei alle sammen :D hatt en ganske dårlig ME periode i april så ikke vært her, men bedre nå og forhåpentligvis tilbake med skravlingen :D hva er langhelg planene deres :D?

Så godt at du er tilbake og at du føler deg bedre :)
Her er storvasken med sengetøy og håndklær tatt. Nå skal vi vaske og rydde for den store gullmedaljen :D planlagt en stund at vi i dag skal tømme skap og skuffer for å kaste eller gi bort det vi ikke trenger. Vi skal lage plass til det nye familiemedlemmet kommer. Musikklista er klar og komfortable klær på :D
Enn du?

Mhm :/ Kjedelig at de ikke kvalitetssikrer eksamen før etter den er gjennomført - og da er det opp til elevene og evt klage om det er feil eller lignende :/ er foreleserne selv som lager de, så de får nok for frie tøyler ift. studieplanen.. Må den gjennomføres på nytt om jeg føler karakteren min ikke svarer opp til besvarelsen, så blir det i slutten av mai nå. Har 3 totalt i år:) Siste eksamen 13 mai, dagen etter min bursdag :p så den dagen blir nok tilbrakt nilesende :p
Skulle også levert inn bacheloroppgaven min i år, men pga alt som skjer og mye plager med graviditeten, så må jeg utsette den og levere den til neste vår :)

Håper du slipper å ta den på nytt da så du kan nyte tiden etter siste eksamen:)

Hei alle sammen :D hatt en ganske dårlig ME periode i april så ikke vært her, men bedre nå og forhåpentligvis tilbake med skravlingen :D hva er langhelg planene deres :D?

Velkommen tilbake snuppa;) håper det holder seg bra fremover nå da♡

Her er planen å få traktor inn i hagen for å rydde litt. Jeg startet litt graving ute nå for hånd, men med "hold", sure oppstøt og slitent bekken ved for mye bevegelse lurer jeg på om det kanskje var en dum ide...:confused:

takk takk :D oi så spennende :D driver syr babynest selv om dagen :D du må vise bilde :D ellers så skal vi i morgen til Sverige på SPA weekend og DET blir deilig :D bestilt meg gravidmassasje :D

Jepp, blir vel bilde iløpet av lørdag kveld da kanskje :) du må også vise ditt når du er ferdig :D gøy med hjemmelaget! Ååååååh, så deilig :D heldiggrisen!!

Så bra formen er bedre nå! Håper det holder seg :) Her er planene å lese til eksamen på mandag, og ellers bedrive innflytting i ny leilighet :)) Enn dine langhelgplaner?:)

Håper du slipper å ta den på nytt da så du kan nyte tiden etter siste eksamen:)

Samme her! Om jeg får C eller B på den tenker jeg å si meg fornøyd, men vi ble anbefalt å be om begrunnelse og så klage uansett i og med at de "mistenker"at ene foreleser som skal sensurere sin del ikke tar høyde for klagen som er kommet og hensyntar den i karaktersettingen sin:/

Samme her! Om jeg får C eller B på den tenker jeg å si meg fornøyd, men vi ble anbefalt å be om begrunnelse og så klage uansett i og med at de "mistenker"at ene foreleser som skal sensurere sin del ikke tar høyde for klagen som er kommet og hensyntar den i karaktersettingen sin:/

Det er jo rett og slett bare j***** dårlig gjort evnt da:o

Huff. Prøvde meg ute en halvtime, men det var ikke kroppen fornøyd med i dag:(
Noen tips mot sure oppstøt?

Det er jo rett og slett bare j***** dårlig gjort evnt da:eek:

Huff. Prøvde meg ute en halvtime, men det var ikke kroppen fornøyd med i dag:(
Noen tips mot sure oppstøt?

Enig! Ble helt paff når jeg ble fortalt av ei i klassen at han brånektet på at det var kommet en klage på omfanget av eksamen til han - enda han som er tillitsansvarlig hadde et møte med ledelsen og foreleser selv om det og VET at foreleseren er fullt klar over klagen. Trodde ikke slike ting skulle kunne skje :S Noe sier meg at han ikke er foreleser for dette faget særlig mye lengre - er kommet mye klager på opplegget og hvor mangelfullt det er iforhold til det vi har krav på :/ Bare synd det går utover oss som nå skal bli ferdige, og ikke får gjort så mye med det :/

-

Er det bekkenet som svikter - eller kroppen generelt etter du prøvde deg ute? :( Jeg synes i hvert fall Litago sjokolademelk fungerer utmerket mot halsbrann og sånt - kanskje det fungerer mot sure oppstøt?

Enig! Ble helt paff når jeg ble fortalt av ei i klassen at han brånektet på at det var kommet en klage på omfanget av eksamen til han - enda han som er tillitsansvarlig hadde et møte med ledelsen og foreleser selv om det og VET at foreleseren er fullt klar over klagen. Trodde ikke slike ting skulle kunne skje :S Noe sier meg at han ikke er foreleser for dette faget særlig mye lengre - er kommet mye klager på opplegget og hvor mangelfullt det er iforhold til det vi har krav på :/ Bare synd det går utover oss som nå skal bli ferdige, og ikke får gjort så mye med det :/

-

Er det bekkenet som svikter - eller kroppen generelt etter du prøvde deg ute? :( Jeg synes i hvert fall Litago sjokolademelk fungerer utmerket mot halsbrann og sånt - kanskje det fungerer mot sure oppstøt?

Får nesten håpe det egentlig da. Kan jo ikke holde på sånn.
Det er jo dere som studenter det går utover:(

Hm...kanskje jeg skal komme meg bort på butikken å kjøpe noe sjokomelk og teste ut. Blir bare verre av vann fant jeg ut:o hehe

Bekkenet var ikke særlig glad i bevegelsene, og det kom masse mer sure oppstøt:(
Holdt på i 20 min, men nå kjennes det ut som jeg har holdt på et par timer:o

Får nesten håpe det egentlig da. Kan jo ikke holde på sånn.
Det er jo dere som studenter det går utover:(

Hm...kanskje jeg skal komme meg bort på butikken å kjøpe noe sjokomelk og teste ut. Blir bare verre av vann fant jeg ut:eek: hehe

Bekkenet var ikke særlig glad i bevegelsene, og det kom masse mer sure oppstøt:(
Holdt på i 20 min, men nå kjennes det ut som jeg har holdt på et par timer:eek:

Nei, så får vente til 11. mai når eksamensresultatet kommer å håpe på at de har tatt litt hensyn i karaktersettingen da :P og at den foreleser ikke har dette faget så veldig mye lengre - for andre studenters skyld! :)

Prøv det :) Effekten kommer med en gang om jeg får skikkelig halsbrann, og tenker at da har jeg i alle fall en god unnskyldning til å stadig vekk måtte kjøpe sjokolademelk :P (er jo veldig godt i tillegg!:P) Og ikke legg deg ned i hvert fall! Sliter med myyye halsbrann og sure oppstøt når jeg legger meg ned (naturlig nok), så unngå det :) Vann blir jeg også bare verre av!

Da bar sjokomelk kjøpt inn og jeg glemte å ta med kortet for å fylle bensin samtidig. ..håper det holder en tur til etterpå...

Hei hei :) Godt å høre at det går bedre med deg da :) Mine langhelg planer er å ikke gå på veggene av kjedsomhet egentlig :P hva skal du da?

Da bar sjokomelk kjøpt inn og jeg glemte å ta med kortet for å fylle bensin samtidig. ..håper det holder en tur til etterpå...

Haha om ikke må du nok tusle avgårde med kanna på skulderen for å hente litt bensin :P

Haha om ikke må du nok tusle avgårde med kanna på skulderen for å hente litt bensin :P

Huff. Får ikke håpe det:o
Er heldigvis ikke mer enn et par km til nærmeste, men jeg har jo klart å kjøre den bilen tom før...ikke noe forvarsel:p

Huff. Får ikke håpe det:o
Er heldigvis ikke mer enn et par km til nærmeste, men jeg har jo klart å kjøre den bilen tom før...ikke noe forvarsel:p

Haha eller lure mannen til å kjøre å fylle for deg tilfelle den går tom på veien :P

Haha eller lure mannen til å kjøre å fylle for deg tilfelle den går tom på veien :P

Det er hans bil:p haha
Han er ikke hjemme, og det er en mulighet for at jeg må hente ham senere. Han skulle bytte demperfjører på bilen min, og fant ut at selve demperen er gåen også. Så må ut i morgen for å få tak i det...

Det er hans bil:p haha
Han er ikke hjemme, og det er en mulighet for at jeg må hente ham senere. Han skulle bytte demperfjører på bilen min, og fant ut at selve demperen er gåen også. Så må ut i morgen for å få tak i det...

Åja kanskje greit å fylle da ja :P litt kjipt å kjøre å hente for å si at han må fylle og der går dere tom :P

Åja kanskje greit å fylle da ja :P litt kjipt å kjøre å hente for å si at han må fylle og der går dere tom :P

Da må HAN ut på tur:p haha
Men jeg kjører forbi bensinstasjonen da, og det holder ikke frem til gården..

Back
Topp