EserehT
Gift med forumet
Hele døgnet herJeg har ofte problemer på seint kveld/natt med at jeg ikke kommer inn via appen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hele døgnet herJeg har ofte problemer på seint kveld/natt med at jeg ikke kommer inn via appen...
Slitsomt er det ikke men irriterendeSå utrolig slitsomt
Kanskje en jobb for teknisk?
Slitsomt er det ikke men irriterende
Så da blir det til at jeg ikke er her så ofte
Da var mannen reist på hytten og poden er hos faren... Så nå er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal jeg finne på mon tro?
Ja, lurer på hvordan det blir her når vi skal flytteDa var jeg sendt avgårde av gubben til min brors leilighet (som igjen er bare meg i) mens han tar seg av flyttinga idag til ny leilighet. Lykke! Men kjenner det kribler i meg etter å dra å hjelpe
Får besøk av mine fire søsken i kveld. Lage noe god mat til de gleder meg!Slappe av, spis god mat å se tv?
Hele døgnet her
Da var mannen reist på hytten og poden er hos faren... Så nå er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal jeg finne på mon tro?
Får besøk av mine fire søsken i kveld. Lage noe god mat til de gleder meg!
Ja, lurer på hvordan det blir her når vi skal flytte
Det lurer jeg og på, frøkna reiser om noen få timer og kommer hjem på onsdag... Hva skal jeg gjøre frem til det???
Egentid! får jeg tid alene, er det godt å bare slappe av, strikke mye, slarve i telefonen med venninner man ikke rekker til vanlig å snakke mye med, og gjøre ting som ellers ikke tiden strekker til - farge hår, dusje leeenge,peeling, nappe øyenbrynene perfekt! Slike små ting
Vel jeg har mye egentid om dagen da jeg er sykemeldt, frøkna er på skolen på dagtid og i seng til senest kl 20. Og da som singel så er det ikke noen som plager meg alle de resterende timene i døgnet og sånn siden frøkna er 8 og styrer mye selv så er lange dusjer noe jeg kan ta Vær dag, samme med strikking og slikt. Og de andre tinga utgår da jeg ikke driver med slikt og holder på å spare til min naturlige hårfarge nå
Nei jeg vet at det ikke skal være lett å finne på noe
Da er det ganske litt verre. Dessverre kan jo hver dag bli litt for lik den forrige - så å finne noe helt nytt blir vel litt vanskelig Om du har form til det - så er det jo herlig å gå turer. Er selv ganske ødelagt i bekkenet, men de dagene jeg får til å gå meg en tur er herlig! Eller kafebesøk med en god venninne Ellers får du bare "spamme" oss på forumet masse, og skravle i vei så går nok tiden hehe
Det blir litt dårlig med turer om dagen, men prøver å komme meg ut en liten tur hver dag. Ja det er fryktelig kjedelig når alle dager blir like. Og nå kommer jeg sikkert ikke til å prate med noen irl før onsdagen da jeg ikke har så mange å snakke med/være med ja blir vel sikkert til det om jeg ikke ligger rett ut å hører musikk etterhvert
Turene kan være gode Å ligge rett ut å høre på musikk høres ut som en god ide!
Da var jeg sendt avgårde av gubben til min brors leilighet (som igjen er bare meg i) mens han tar seg av flyttinga idag til ny leilighet. Lykke! Men kjenner det kribler i meg etter å dra å hjelpe
Får du ikke hjelpe til noe?