Skravletråd Juli 2015

Da var mannen reist på hytten og poden er hos faren... Så nå er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal jeg finne på mon tro?

Da var jeg sendt avgårde av gubben til min brors leilighet (som igjen er bare meg i:p) mens han tar seg av flyttinga idag til ny leilighet. Lykke! Men kjenner det kribler i meg etter å dra å hjelpe :p

Da var jeg sendt avgårde av gubben til min brors leilighet (som igjen er bare meg i:p) mens han tar seg av flyttinga idag til ny leilighet. Lykke! Men kjenner det kribler i meg etter å dra å hjelpe :p
Ja, lurer på hvordan det blir her når vi skal flytte ;)

Da var mannen reist på hytten og poden er hos faren... Så nå er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal jeg finne på mon tro?

Det lurer jeg og på, frøkna reiser om noen få timer og kommer hjem på onsdag... Hva skal jeg gjøre frem til det???

Ja, lurer på hvordan det blir her når vi skal flytte ;)

Lenge til dere flytter da? :) Vi har den andre leiligheten frem til 1 juni, men har lyst å være helt innflyttet til i midten av mai - så vi kan få litt ro i oss i sommer :) Mye stress med flytting!

Det lurer jeg og på, frøkna reiser om noen få timer og kommer hjem på onsdag... Hva skal jeg gjøre frem til det???

Egentid! får jeg tid alene, er det godt å bare slappe av, strikke mye, slarve i telefonen med venninner man ikke rekker til vanlig å snakke mye med, og gjøre ting som ellers ikke tiden strekker til - farge hår, dusje leeenge,peeling, nappe øyenbrynene perfekt! Slike små ting :p

Egentid! får jeg tid alene, er det godt å bare slappe av, strikke mye, slarve i telefonen med venninner man ikke rekker til vanlig å snakke mye med, og gjøre ting som ellers ikke tiden strekker til - farge hår, dusje leeenge,peeling, nappe øyenbrynene perfekt! Slike små ting :p

Vel jeg har mye egentid om dagen da jeg er sykemeldt, frøkna er på skolen på dagtid og i seng til senest kl 20. Og da som singel så er det ikke noen som plager meg alle de resterende timene i døgnet :P og sånn siden frøkna er 8 og styrer mye selv så er lange dusjer noe jeg kan ta Vær dag, samme med strikking og slikt. Og de andre tinga utgår da jeg ikke driver med slikt og holder på å spare til min naturlige hårfarge nå :P

Nei jeg vet at det ikke skal være lett å finne på noe :P

Vel jeg har mye egentid om dagen da jeg er sykemeldt, frøkna er på skolen på dagtid og i seng til senest kl 20. Og da som singel så er det ikke noen som plager meg alle de resterende timene i døgnet :p og sånn siden frøkna er 8 og styrer mye selv så er lange dusjer noe jeg kan ta Vær dag, samme med strikking og slikt. Og de andre tinga utgår da jeg ikke driver med slikt og holder på å spare til min naturlige hårfarge nå :p

Nei jeg vet at det ikke skal være lett å finne på noe :p

Da er det ganske litt verre. :P Dessverre kan jo hver dag bli litt for lik den forrige - så å finne noe helt nytt blir vel litt vanskelig :P Om du har form til det - så er det jo herlig å gå turer. Er selv ganske ødelagt i bekkenet, men de dagene jeg får til å gå meg en tur er herlig! Eller kafebesøk med en god venninne :) Ellers får du bare "spamme" oss på forumet masse, og skravle i vei så går nok tiden :D hehe

Da er det ganske litt verre. :P Dessverre kan jo hver dag bli litt for lik den forrige - så å finne noe helt nytt blir vel litt vanskelig :P Om du har form til det - så er det jo herlig å gå turer. Er selv ganske ødelagt i bekkenet, men de dagene jeg får til å gå meg en tur er herlig! Eller kafebesøk med en god venninne :) Ellers får du bare "spamme" oss på forumet masse, og skravle i vei så går nok tiden :D hehe

Det blir litt dårlig med turer om dagen, men prøver å komme meg ut en liten tur hver dag. Ja det er fryktelig kjedelig når alle dager blir like. Og nå kommer jeg sikkert ikke til å prate med noen irl før onsdagen da jeg ikke har så mange å snakke med/være med :P ja blir vel sikkert til det om jeg ikke ligger rett ut å hører musikk etterhvert :P

Det blir litt dårlig med turer om dagen, men prøver å komme meg ut en liten tur hver dag. Ja det er fryktelig kjedelig når alle dager blir like. Og nå kommer jeg sikkert ikke til å prate med noen irl før onsdagen da jeg ikke har så mange å snakke med/være med :p ja blir vel sikkert til det om jeg ikke ligger rett ut å hører musikk etterhvert :p

Turene kan være gode :) Å ligge rett ut å høre på musikk høres ut som en god ide! :)

Får du ikke hjelpe til noe? :o

Får du ikke hjelpe til noe? :eek:

Eh, hva mener du? Kanskje jeg selv ordla meg litt keitete her også (gravidhjerne, haha:p)
Jeg er i min brors leilighet - som selv er bortreist - mens min mann tar seg av flyttingen fra går gamle til vår nye leilighet. Han sendte meg vekk slik at jeg fikk lest på eksamen som jeg har på mandagen - og fordi han nekter meg å bære noe :p (Bra han passer på, for jeg er dessverre altfor dårlig å høre på kroppen min)

edit: haha, gravidhjernen leser ikke nøye i dag tydeligvis :P hahah :D Nei, jeg får ikke lov. Bekkenet er for ødelagt til å bevege meg opp trappene (vi har to laaange trapper opp til veien fra den gamle leilig.) og kynnerne er til tider så ille at jeg burde bare ligge :P

Back
Topp