Skravletråd Juli 2015

Eh, hva mener du? Kanskje jeg selv ordla meg litt keitete her også (gravidhjerne, haha:p)
Jeg er i min brors leilighet - som selv er bortreist - mens min mann tar seg av flyttingen fra går gamle til vår nye leilighet. Han sendte meg vekk slik at jeg fikk lest på eksamen som jeg har på mandagen - og fordi han nekter meg å bære noe :p (Bra han passer på, for jeg er dessverre altfor dårlig å høre på kroppen min)

edit: haha, gravidhjernen leser ikke nøye i dag tydeligvis :P hahah :D Nei, jeg får ikke lov. Bekkenet er for ødelagt til å bevege meg opp trappene (vi har to laaange trapper opp til veien fra den gamle leilig.) og kynnerne er til tider så ille at jeg burde bare ligge :P

Aha, da forstår jeg:)
Viktig å få lest til eksamen da. Og å høre på kroppen, så da kan jeg være enig med mannen din;)
Hva har du eksamen i dag?:)

Aha, da forstår jeg:)
Viktig å få lest til eksamen da. Og å høre på kroppen, så da kan jeg være enig med mannen din;)
Hva har du eksamen i dag?:)

Ja, er litt stress med flytting, eksamen og lege- og jordmorbesøk i hytt og pine :P Vært altfor mye i det siste. I tillegg til at sist eksamen jeg hadde 20.april nå muligens må tas på nytt ettersom det var gjort mye feil og slurv fra administrasjonens side angående omfanget og pensumet på den. (Var to fag i en eksamen) men de gav oss 8 timers arbeid til en 4 timers eksamen :S

Neste nå på mandag er i bedriftsøkonomisk analyse. Går sisteåret bachelor i økonomi :) Ikke den eksamen jeg gleder meg mest til akkurat. Med formen, flytting og generelt dumt pensum med en pensumbok som er skrevet på et engelsknivå en må være doktorgrad-utdannet for å forstå :P

Ja, er litt stress med flytting, eksamen og lege- og jordmorbesøk i hytt og pine :P Vært altfor mye i det siste. I tillegg til at sist eksamen jeg hadde 20.april nå muligens må tas på nytt ettersom det var gjort mye feil og slurv fra administrasjonens side angående omfanget og pensumet på den. (Var to fag i en eksamen) men de gav oss 8 timers arbeid til en 4 timers eksamen :S

Neste nå på mandag er i bedriftsøkonomisk analyse. Går sisteåret bachelor i økonomi :) Ikke den eksamen jeg gleder meg mest til akkurat. Med formen, flytting og generelt dumt pensum med en pensumbok som er skrevet på et engelsknivå en må være doktorgrad-utdannet for å forstå :P

Kjedelig når det blir rot fra admins side da:(
Masse lykke til ihvertfall:)
Mange eksamener du skal ha eller?

Jeg blir veldig tiltaksløs og gretten når jeg føler at jeg ikke har noe å gjøre som jeg føler er nyttig....

Kjenner meg endel igjen i det! Synes det er herlig å slappe av og strikke, men blir fort rastløs og ender som regel opp med å stresse rundt hjemme og styre med masse ting :p Er endel rundvasking som er gjennomført på slike dager - enda jeg ikke er såå glad i selve vaskingen :p Men nå som kroppen er så sliten, så blir det desverre mye sofasliting ..

Lenge til dere flytter da? :) Vi har den andre leiligheten frem til 1 juni, men har lyst å være helt innflyttet til i midten av mai - så vi kan få litt ro i oss i sommer :) Mye stress med flytting!
Vi bygger helt nytt, så siste beskjed er at de håper å bli ferdig i juni ;) men kan ikke love noe. Leiligheten vi leier er sagt opp fra 30. Juni. Så vi får se hvor vi bor når babyen kommer :p ikke godt å si!

Det lurer jeg og på, frøkna reiser om noen få timer og kommer hjem på onsdag... Hva skal jeg gjøre frem til det???
Blir litt for stille synes jeg ;) kjeder meg mer enn jeg klarer slappe av...

Kjenner meg endel igjen i det! Synes det er herlig å slappe av og strikke, men blir fort rastløs og ender som regel opp med å stresse rundt hjemme og styre med masse ting :p Er endel rundvasking som er gjennomført på slike dager - enda jeg ikke er såå glad i selve vaskingen :p Men nå som kroppen er så sliten, så blir det desverre mye sofasliting ..

Ja jeg kjenner til det der, og det blir nok en del av slike ting i helgen men det er frustrerende at kroppen sier stopp når man ikke har noe annet å gjøre :P

Kjedelig når det blir rot fra admins side da:(
Masse lykke til ihvertfall:)
Mange eksamener du skal ha eller?

Mhm :/ Kjedelig at de ikke kvalitetssikrer eksamen før etter den er gjennomført - og da er det opp til elevene og evt klage om det er feil eller lignende :/ er foreleserne selv som lager de, så de får nok for frie tøyler ift. studieplanen.. Må den gjennomføres på nytt om jeg føler karakteren min ikke svarer opp til besvarelsen, så blir det i slutten av mai nå. Har 3 totalt i år:) Siste eksamen 13 mai, dagen etter min bursdag :p så den dagen blir nok tilbrakt nilesende :p
Skulle også levert inn bacheloroppgaven min i år, men pga alt som skjer og mye plager med graviditeten, så må jeg utsette den og levere den til neste vår :)

Vi bygger helt nytt, så siste beskjed er at de håper å bli ferdig i juni ;) men kan ikke love noe. Leiligheten vi leier er sagt opp fra 30. Juni. Så vi får se hvor vi bor når babyen kommer :p ikke godt å si!

Oj! Jeg hadde vært bra stressa om det hadde vært meg:p Håper og krysser fingrene for st de blir ferdige i juni da! men har dere alternativt bosted dersom det skjærer seg?

Ja jeg kjenner til det der, og det blir nok en del av slike ting i helgen men det er frustrerende at kroppen sier stopp når man ikke har noe annet å gjøre :P

Ja! Har så lyst, men får ikke til! Er nok ganske lei av å føle at man ikke strekker til i hverdagen til alt man ønsker å gjøre. Er til stadig på kranglefronten med kroppen min :p Jeg vil, men den sier stopp :p

Ja! Har så lyst, men får ikke til! Er nok ganske lei av å føle at man ikke strekker til i hverdagen til alt man ønsker å gjøre. Er til stadig på kranglefronten med kroppen min :p Jeg vil, men den sier stopp :p

Jepp kjenner til det. Og da blir jeg så dårlig humør. Men nå kjenner jeg at humøret allerede er på vei bort så dette kan bli en flott helg haha :P

Jepp kjenner til det. Og da blir jeg så dårlig humør. Men nå kjenner jeg at humøret allerede er på vei bort så dette kan bli en flott helg haha :P

Åh, håper ikke humøret forsvinner for hele helgen altså! Kan være så vanskelig å snu igjen om man først blir i dårlig humør!

Åh, håper ikke humøret forsvinner for hele helgen altså! Kan være så vanskelig å snu igjen om man først blir i dårlig humør!

Ja det er det, men nå får jeg se om ikke jeg får gjort litt her og jaget en unge på badet :P

Hei alle sammen :D hatt en ganske dårlig ME periode i april så ikke vært her, men bedre nå og forhåpentligvis tilbake med skravlingen :D hva er langhelg planene deres :D?

Hei alle sammen :D hatt en ganske dårlig ME periode i april så ikke vært her, men bedre nå og forhåpentligvis tilbake med skravlingen :D hva er langhelg planene deres :D?

Velkommen tilbake :D godt å høre du er bedre nå! Håper det holder seg sånn. Her er jeg på vei til Oslo. Landslagssamling på Olympiatoppen. På kveldene skal jeg sy babynest hos mormor :p hva med deg? :)

Velkommen tilbake :D godt å høre du er bedre nå! Håper det holder seg sånn. Her er jeg på vei til Oslo. Landslagssamling på Olympiatoppen. På kveldene skal jeg sy babynest hos mormor :p hva med deg? :)
takk takk :D oi så spennende :D driver syr babynest selv om dagen :D du må vise bilde :D ellers så skal vi i morgen til Sverige på SPA weekend og DET blir deilig :D bestilt meg gravidmassasje :D

Back
Topp