Skravletråd Juli 2015

Jupp. Håper de kan fikse feilene de har skapt etter de har oppdatert.
Sier de har fikset den gravid Appen og men det stemmer fortsatt ikke.

Har ikke sett noen ny oppdatering på appe jeg. Gjelder det bare iphone?

Den lilla gravid appen:)
Plutselig kom jeg ikke inn og da sto det at man måtte slette den gamle og legge inn ny.

Har ikke sett noe nytt der heller jeg.
Men det fungerer fortsatt ikke?

Hmm nå ser det ut som de har fikset det, i går hadde jeg igjen 93 dager å gå gravid:confused: i dag 79.
Du da??

Så bra. Min sier 75...men det er den svenske jeg har da, og den regner med 280 dager:o

Har ikke sett noen ny oppdatering på appe jeg. Gjelder det bare iphone?

Da kommer den forhåpentligvis til Android markedet på mandag. Det tikka inn på formiddagen i dag at det lå klar ny oppdatering på App store. Den har vært fin og stabil til nå :)

Da kommer den forhåpentligvis til Android markedet på mandag. Det tikka inn på formiddagen i dag at det lå klar ny oppdatering på App store. Den har vært fin og stabil til nå :)

Men i det hele tatt. Har fortsatt akkurat det samme som jeg har hatt hele tiden;)

Men i det hele tatt. Har fortsatt akkurat det samme som jeg har hatt hele tiden;)

Åja, så da har det ikke kommet noen oppdatering på Android da? Greit å ha sluppet unna alle feil hvertfall. Da kommer det kanskje snart ;)

Last edited:
28+4??? Det stemmer jo ikke. Har ikke du termin 19??
Jeg er 29+2
Det er pga den teller ferre dager.
Men er 29+2 i dag, lørdag, ifølge mine beregninger bv-appen, jordmor og oul:)

Oj! Jeg hadde vært bra stressa om det hadde vært meg:p Håper og krysser fingrene for st de blir ferdige i juni da! men har dere alternativt bosted dersom det skjærer seg?
Da blir det hos mine foreldre. Ikke det ideelle... Men men!

God aften damer :) her ligger jeg og ser på Heroes på netflix og ler av dårlig oversettelse.
Donut = smultboller :P say whaat.. Haha lo litt høyt for meg selv nå :P

Hei hei :) Godt å høre at det går bedre med deg da :) Mine langhelg planer er å ikke gå på veggene av kjedsomhet egentlig :P hva skal du da?

Litt sent svar, men her var det spaweekend i Strømstad :D veldig deilig :) håper helgen var fin :D

Back
Topp