Skravletråd Juli 2015

Jeg og pappa skal opp til låven og gjøre mustangen klar for våren, og også jobbe litt med de 3 andre veteranbilene( har 2 volvo p1800s og en volvo p1800es :D ) . Pga bebisen i magen får nok jeg hovedansvaret for mustangen, så slipper jeg pussing, sveising og sånn. Kjøpte støvmaske i går da, så skal nok få gjort litt av det morsomme også :D

Ja, leste at brødrene hans hadde spilt inn de siste scenene også hadde de redigert og konstruert fjeset hans :o haha en bilentusiast du har inni der kanskje :D?

Jeg vet hvilken scene det er :) skal ikke spoile, men samboer som er enda mer blod fan enn meg påpekte det faktisk ;) men de har redigert veldig bra :D

Jeg og pappa skal opp til låven og gjøre mustangen klar for våren, og også jobbe litt med de 3 andre veteranbilene( har 2 volvo p1800s og en volvo p1800es :D ) . Pga bebisen i magen får nok jeg hovedansvaret for mustangen, så slipper jeg pussing, sveising og sånn. Kjøpte støvmaske i går da, så skal nok få gjort litt av det morsomme også :D

Kos deg med bilene :)

Koser meg alltid her vet du :) skal installere en pakning som gjør at det ikke kommer eksos inn - så jeg kan kjøre mens jeg er gravid. Typisk problem på veteranbiler, var ikke så nøye med eksos osv før i tiden. Haha.

Vis vedlegget 110447
Så gøy :) Var sammen med en fyr en gang som elsker bobler :P drev og pusset de opp og greier. Var ofte med. Liker det :)

Så gøy :) Var sammen med en fyr en gang som elsker bobler :P drev og pusset de opp og greier. Var ofte med. Liker det :)

Bobler er kuuule:) hadde en selv jeg faktisk, men mine mekaniske ferdigheter var ikke helt der de burde så jeg solgte den.
Men var sammen en som hadde gjort om til cab osv selv. Den var dødskul:)

Bobler er kuuule:) hadde en selv jeg faktisk, men mine mekaniske ferdigheter var ikke helt der de burde så jeg solgte den.
Men var sammen en som hadde gjort om til cab osv selv. Den var dødskul:)
Jeg gikk faktisk mekanisk og maskinfag på videregående :P Første året skrudde vi en del motor ;) Så ble det allmenn påbygg og førskolelærer :P snakk om helomvending :P

Jeg gikk faktisk mekanisk og maskinfag på videregående :P Første året skrudde vi en del motor ;) Så ble det allmenn påbygg og førskolelærer :P snakk om helomvending :P

Jeg gikk fra musikklinja til møbelsnekker jeg da:p
Kan skru litt enkle ting på bil, men holder meg unna selve motoren tror jeg:p

Hehe. Selvfølgelig gjør jeg det. Bytter bremseskiver og klosser selv og jeg;) :p
Da er du mer handy enn meg :P her tar gubben begge bilene når han først er i gang. Bremseskiver og klosser gjør jeg ikke :P har en svoger som gjør sånn ;) heheh

Da er du mer handy enn meg :P her tar gubben begge bilene når han først er i gang. Bremseskiver og klosser gjør jeg ikke :P har en svoger som gjør sånn ;) heheh

Syns det er litt gøy å gjøre ting selv. Hehe
Er stort sett mannen som tar større ting her og med hjelp fra faren sin, men dekk osv pleier vi å ta sammen. Kan ta en side hver så går det dobbelt så fort;)

Da er det tid for påskekrim på TV2 :D

Da er det tid for påskekrim på TV2 :D

Her er det tid for senga snart. Har en gjeng bråkete mannfolk her...snakka nettopp til dem fordi jeg syns det er unødvendig å slå i bordet:p
En som svarte igjen og da sa jeg han kunne dra hjem istedet:p hehe
Mitt hus, mine regler:D og unødvendig å være så barnslige når man er 30

Hadde en rosa boble da jeg var mindre - var den jeg lærte å skru på, for de er ganske lette å ha med og gjøre. Verre med disse amerikanerne :p men ja - er en fin ting å ha som hobby, og særlig når man kan dele det med pappaen sin når man er så pappajente som meg :D haha

Her er det tid for senga snart. Har en gjeng bråkete mannfolk her...snakka nettopp til dem fordi jeg syns det er unødvendig å slå i bordet:p
En som svarte igjen og da sa jeg han kunne dra hjem istedet:p hehe
Mitt hus, mine regler:D og unødvendig å være så barnslige når man er 30
Menn er barnslig hele livet! Og spesielt når de drikker!

Hadde en rosa boble da jeg var mindre - var den jeg lærte å skru på, for de er ganske lette å ha med og gjøre. Verre med disse amerikanerne :p men ja - er en fin ting å ha som hobby, og særlig når man kan dele det med pappaen sin når man er så pappajente som meg :D haha
Så kjekt da :D koselig ;)

Back
Topp