Skravletråd Juli 2015

Menn er barnslig hele livet! Og spesielt når de drikker!
Det er sant:rolleyes: merkes ekstra godt nå som jeg ikke drikker selv og:p
Gikk og la meg sammen med vofsen jeg:D
Han ligger helt inntil babymagen♡

Blir sengen på meg også nå :) god natt :)

Voffen vår lå inntil magen min igår også sparket lille i magen!! Hun fikk helt noia og løp la seg et annet sted etter spark nr 2 :o mon tro de merker det ??

God morgen jenter :) Jeg ønsker dere alle en kjempefin fredag og påskehelg :) Her skal vi snart spise frokost før vi må pakke det frøkna trenger så reiser hu til sin far og jeg skal besøke ei venninne før jeg skal på jobb i ettermiddag.

Voffen vår lå inntil magen min igår også sparket lille i magen!! Hun fikk helt noia og løp la seg et annet sted etter spark nr 2 :o mon tro de merker det ??

Haha, han har ikke merket noen spark her enda men det kommer vel. Lurer på hvordan han reagerer da:p

God morgen jenter :) Jeg ønsker dere alle en kjempefin fredag og påskehelg :) Her skal vi snart spise frokost før vi må pakke det frøkna trenger så reiser hu til sin far og jeg skal besøke ei venninne før jeg skal på jobb i ettermiddag.
God morgen!
Må opp og pakke jeg og. Drar til svigermor i dag, og der er det full vinter. Så må ha med litt forskjellig :)

God morgen!
Må opp og pakke jeg og. Drar til svigermor i dag, og der er det full vinter. Så må ha med litt forskjellig :)

Ja frøkna skal på hyttetur og der er det vel snø mens her er det tørt og strålende sol haha

Har byttet selv jeg også :p men når mannen vil så gidd ikke jeg protestere :p hehe

Det gjør jo ikke jeg heller da. Tar de som det passer ;)
Han kan egentlig ikke noe mer enn meg her, så vi må jo google oss fram og spørre om litt hjelp. Onkelen hans sveisa eksosrøret mitt for litt siden:D

God morgen, her står også jobb helg for tur. Satser på det er stille og rolig på sjukehuset i dag:) har 2 seinvakter og dn tidligvakt.
Hva er deres planer???

Back
Topp