Skravletråd Juli 2015

Nå har jeg foret ig satt ut hester, spilt litt piano og slapper av litt mens vannslangeb tiner før jeg går ut for å møkke og gjøre klart i stallen til søstra mi er hjemme igjen:)
I ettermiddag skal jeg hjem igjen til min kjære og lille vofsen min, og et annet matvrak av en hund som skal være hos oss frem til fredag.
Dere driver med på morgenkvisten da?

Åh som jeg savner og ha hest jeg også :D så koselig da :)! Her er det rydding og vasking før samboer kommer hjem, nå er det endelig ferie for han også :D

Hver gang mannen spør hva jeg ønsker meg til bursdag og jul sier jeg hest og piano. Håper en dag jeg har begge delene. Men tror nok jeg må fikse det selv da:p
Hun har en islandshest og en tinker, så ganske brede;)

La ut bilde på skjult:)

Åååh det var Islands hester vi hadde <3 nydelig rase !!

Åh som jeg savner og ha hest jeg også :D så koselig da :)! Her er det rydding og vasking før samboer kommer hjem, nå er det endelig ferie for han også :D
Åååh det var Islands hester vi hadde <3 nydelig rase !!

Flink du er da. Forventer ikke at der er ryddig hos meg når jeg kommer hjem. Mannen har vært alene hjemme siden søndag:o

De er kjempenydelige, men jeg må si jeg elsker den Tinkeren hennes da♡
Hun hadde to Islandshester, men de måtte avlive den ene for en stund tilbake:(

Hopper innom rett før jeg skal køye :) nå har jeg sett fast and furious 7 (yes jeg er blod fan av filmene) felte til og med en tåre på slutten pga paul walker <3

Flink du er da. Forventer ikke at der er ryddig hos meg når jeg kommer hjem. Mannen har vært alene hjemme siden søndag:o

De er kjempenydelige, men jeg må si jeg elsker den Tinkeren hennes da♡
Hun hadde to Islandshester, men de måtte avlive den ene for en stund tilbake:(

Trives godt med å rydde og styre hjemme, greit bidra litt når jeg ikke er i jobb :)! Tinker har jeg hatt på for, utrolig nydelige hester de også!! Massive og flotte :D uffda, leit med avliving da :( aldri gøy miste dyr <3

Hopper innom rett før jeg skal køye :) nå har jeg sett fast and furious 7 (yes jeg er blod fan av filmene) felte til og med en tåre på slutten pga paul walker <3

Åååh skal se på søndag og gleder meg sååå!!! Paul walker<33333

Åååh skal se på søndag og gleder meg sååå!!! Paul walker<33333

Gled deg :D de hadde klippet filmen veldig bra, med tanke på at han døde under inspillingen :(
Og det som var litt moro var at lille frøkna i magen sparket og boltret seg rundt under halve filmen haha. <3

God morgen alle sammen :) Her ligger frøkna under dyna og ser film, katta ligger oppå henne og sover og jeg sitter her litt :) Været er nydelig og vi har tenkt oss en tur avgårde i dag sammen med min far :)

Hva er dagens plan for dere da?

Trives godt med å rydde og styre hjemme, greit bidra litt når jeg ikke er i jobb :)! Tinker har jeg hatt på for, utrolig nydelige hester de også!! Massive og flotte :D uffda, leit med avliving da :( aldri gøy miste dyr <3

Veldig trist:( og de to islandshestene har stått sammen i 18 år, og det merkes på hun som er igjen at hun savner ham:(

God morgen alle sammen :) Her ligger frøkna under dyna og ser film, katta ligger oppå henne og sover og jeg sitter her litt :) Været er nydelig og vi har tenkt oss en tur avgårde i dag sammen med min far :)

Hva er dagens plan for dere da?

God morgen. Har sovet dårlig i natt pga et par klynkende hunder, så nå er jeg helt ødelagt i kroppen:( ellers må jeg få rydda litt i dag sideb vi får besøk i kveld...

God morgen. Har sovet dårlig i natt pga et par klynkende hunder, så nå er jeg helt ødelagt i kroppen:( ellers må jeg få rydda litt i dag sideb vi får besøk i kveld...

Håper du får hvilt litt iløpet av dagen da :)

Håper du får hvilt litt iløpet av dagen da :)

Var det da. Ingen som har rydda mens jeg har vært borte, så jeg må vel rydde og vaske huset. Håper jeg kan slappe av litt i kveld selv om det blir en gjeng skravlete mannfolk her:p hehe

Var det da. Ingen som har rydda mens jeg har vært borte, så jeg må vel rydde og vaske huset. Håper jeg kan slappe av litt i kveld selv om det blir en gjeng skravlete mannfolk her:p hehe

Kan ikke gubben hjelpe til med å ta huset da? Får jo håpe det da :)

Kan ikke gubben hjelpe til med å ta huset da? Får jo håpe det da :)

Hadde han vært hjemme så skulle han pent fått gjort det. Men han stakk av gårde for å hogge ved:p

God sen morgen alle sammen :D hva er planene for dagen :)? Her skal vi ha årets første grilling med vennepar :D

God sen morgen alle sammen :D hva er planene for dagen :)? Her skal vi ha årets første grilling med vennepar :D

Skulle egentlig vært på hytta i dag og grilla, men er så sleten i kroppen at jeg meldte meg ut :p

Gled deg :D de hadde klippet filmen veldig bra, med tanke på at han døde under inspillingen :(
Og det som var litt moro var at lille frøkna i magen sparket og boltret seg rundt under halve filmen haha. <3

Ja, leste at brødrene hans hadde spilt inn de siste scenene også hadde de redigert og konstruert fjeset hans :o haha en bilentusiast du har inni der kanskje :D?

Back
Topp