Skravletråd Juli 2015

Så har vi slike teite stoler på jobb så det blir sånn fuktig flekk så det ser ut som om du har tissa litt haha :P jeg går med lite klær i følge de på jobb men jeg er kliss gjennomvåt om jeg går med genser asså..

Hahaha lenge leve sånne stoler :p ja jeg også får beskjed om å kle på meg !! Ja sæærlig :p

Halsbrann fra H!!! Må på apoteket i dag for å redde påsken ;)

Nå har jeg foret ig satt ut hester, spilt litt piano og slapper av litt mens vannslangeb tiner før jeg går ut for å møkke og gjøre klart i stallen til søstra mi er hjemme igjen:)
I ettermiddag skal jeg hjem igjen til min kjære og lille vofsen min, og et annet matvrak av en hund som skal være hos oss frem til fredag.
Dere driver med på morgenkvisten da?

Nå har jeg foret ig satt ut hester, spilt litt piano og slapper av litt mens vannslangeb tiner før jeg går ut for å møkke og gjøre klart i stallen til søstra mi er hjemme igjen:)
I ettermiddag skal jeg hjem igjen til min kjære og lille vofsen min, og et annet matvrak av en hund som skal være hos oss frem til fredag.

Så koselig :D Jeg savner virkelig det å ha hest asså... jeg venter på at eggene skal koke ferdig så skal vi spise frokost. Så skal jeg en tur i butikken og har ikke planer om så mye mer egentlig hehe

Så koselig :D Jeg savner virkelig det å ha hest asså... jeg venter på at eggene skal koke ferdig så skal vi spise frokost. Så skal jeg en tur i butikken og har ikke planer om så mye mer egentlig hehe

Det er så koselig med hester:) Planen min er å ha hest om vi tar over gården:D
Var litt action i går da, da en av hestene klarte å stikke av:p hun liker absolutt ikke stå alene. Så tilslutt kom den andre seg løs og tydeligvis for å roe henne, for da tok det ikke så lang tid før begge kom tuslende inn i stalleb av seg selv;) hehe

Det er så koselig med hester:) Planen min er å ha hest om vi tar over gården:D
Var litt action i går da, da en av hestene klarte å stikke av:p hun liker absolutt ikke stå alene. Så tilslutt kom den andre seg løs og tydeligvis for å roe henne, for da tok det ikke så lang tid før begge kom tuslende inn i stalleb av seg selv;) hehe

Hørtes ut som en fin plan :) Så greit at de kom av seg selv da :) husker jeg skulle slippe ut en hest som hadde stått inne lenge pga skade når jeg var høygravid med frøkna, så dro den meg over ende og stakk. Det var stalleieren sin hest og han sto å så på, så da fikk han beskjed av meg at han kunne hente hesten sin selv haha :P

Hørtes ut som en fin plan :) Så greit at de kom av seg selv da :) husker jeg skulle slippe ut en hest som hadde stått inne lenge pga skade når jeg var høygravid med frøkna, så dro den meg over ende og stakk. Det var stalleieren sin hest og han sto å så på, så da fikk han beskjed av meg at han kunne hente hesten sin selv haha :P

De trengte bare en liten løpetur tror jeg:p hehe

Ja, er bare riktig at han henter de selv da ja. Syns jeg ser for meg ei høygravid dame løper etter hesten:p hehe

Savner hestelivet! Håper jeg får muligheten til å drive med litt hest igjen om noen år :) travere hun har?

Det er grusomt.. så er de jo så fantastisk gode de gaviscon tyggetablettene som hjelper hele 30 min før det er igang igjen haha
Mhm! Men de hjelper no hvertfall så jeg kan klare å sovne igjen ;)

Jeg savner også å drive med hest. Begynte i voksen alder med det, fordi jeg fikk aldri lov av foreldrene mine da jeg var ung. Så plutselig en kveld kom jeg på at jeg kunne lære å ri selv om jeg var voksen haha. Men nå er jeg jo gravid igjen, så da starta jeg aldri opp ridinga igjen. Får satse på ny giv når denne babyen er ute :) Jeg er litt splitta på å ville være landsbyjente med gård og hest og byjenten som jeg egentlig er oppvokst som. Mannen er fra gård, så tror han hadde blitt med om jeg ville. Men samtidig så gir byen mer muligheter i form av aktiviteter, utdanning, jobb osv..

Savner hestelivet! Håper jeg får muligheten til å drive med litt hest igjen om noen år :) travere hun har?

Hver gang mannen spør hva jeg ønsker meg til bursdag og jul sier jeg hest og piano. Håper en dag jeg har begge delene. Men tror nok jeg må fikse det selv da:p
Hun har en islandshest og en tinker, så ganske brede;)

La ut bilde på skjult:)

Last edited:
De trengte bare en liten løpetur tror jeg:p hehe

Ja, er bare riktig at han henter de selv da ja. Syns jeg ser for meg ei høygravid dame løper etter hesten:p hehe

Skal ikke se bort ifra det nei ;)

Haha det hadde aldri skjedd og så midt på vinteren også så is og snø :P

Mhm! Men de hjelper no hvertfall så jeg kan klare å sovne igjen ;)

Det er bra da :) Jeg våkner igjen når det starter opp igjen, men så sliter jeg med det i utgangspunktet og har noen medisiner mot det men de kan jeg ikke ta når jeg er gravid... var faktisk på gastroskopi 3 dager før jeg testa positivt og fikk da ny resept på noen sterkere tabletter som forhåpentligvis skulle hjelpe mer hehe jaja vi får se når jeg er ferdig med å amme hvordan det er da :P

Det er bra da :) Jeg våkner igjen når det starter opp igjen, men så sliter jeg med det i utgangspunktet og har noen medisiner mot det men de kan jeg ikke ta når jeg er gravid... var faktisk på gastroskopi 3 dager før jeg testa positivt og fikk da ny resept på noen sterkere tabletter som forhåpentligvis skulle hjelpe mer hehe jaja vi får se når jeg er ferdig med å amme hvordan det er da :p
Uff... så kjedelig da :( Håpe det ikke blir for ille!

Skal ikke se bort ifra det nei ;)

Haha det hadde aldri skjedd og så midt på vinteren også så is og snø :P

Huff nei. Den hadde kanskje kommet tilslutt eller?

Huff nei. Den hadde kanskje kommet tilslutt eller?

Tja man vet jo aldri men det ville nok tatt veldig lang tid isåfall. Men jeg henta en bøtte mat så eieren fik tak i hesten igjen :P så fikk han beskjed om å ta dritt hesten sin selv haha :P jeg var ikke veldig fornøyd kan man si haha

Back
Topp