Skravletråd Juli 2015

Nå har jeg nettopp vært ute og foret hestene, så nå skal keg sette meg til med strikketøyet fpr en gangs skyld.
Deilig å være på gårdsferie uten mann og vofs. Hehe.
Har en litt større vofs her da:p
Dere driver med da?

Ser på tv med pappa :) skal snart ut å grave frem bilen min. Måkebilene passet på å pakke den godt inn i all snøen som kom i gata her. Så har ikke sett noe til bilen på noen dager :p skal hente samboer på flyplassen før vi kjører hjem :) har vært borte fra hverandre i 2 uker, unntatt at vi så hverandre på mandag noen timer, så skal vi være hjemme i 2-3 dager før vi skal være borte fra hverandre i 3 uker igjen :p

Ser på tv med pappa :) skal snart ut å grave frem bilen min. Måkebilene passet på å pakke den godt inn i all snøen som kom i gata her. Så har ikke sett noe til bilen på noen dager :p skal hente samboer på flyplassen før vi kjører hjem :) har vært borte fra hverandre i 2 uker, unntatt at vi så hverandre på mandag noen timer, så skal vi være hjemme i 2-3 dager før vi skal være borte fra hverandre i 3 uker igjen :p

Mye alene om dagen du da. Får nyte de dagene dere har sammen da;)
Hvor har han vært?

Har dere så mye snø enda? Her er det snart borte:p

Mye alene om dagen du da. Får nyte de dagene dere har sammen da;)
Hvor har han vært?

Har dere så mye snø enda? Her er det snart borte:p

Er ikke så mye alene da, jeg var jo først en uke borte for å spille NM, og nå er han på rundtur med Hockeyen. Så skal han ha samling i Oslo i 5 dager før han drar til Ungarn for å spille VM i 2 uker og jeg drar hjem til pappa mens han er i Oslo, så mulig vi får sett hverandre noen kvelder da, også reiser jeg 2 uker til Tyrkia :)

Ja, her i Bærum/Lommedalen er det fortsatt masse snø, snødde et par cm i natt også :p

Heng en ring på et hårstrå og hold over magen. Om den går i tydelig sirkel er det jente. Om den pendler frem og tilbake blir det gutt.
Gøy å se om det stemmer selv om dere vet kjønnet allerede da;)
Ringen beveget seg pittelitt i ubestemte retninger... så fungerte ikke noe særlig det der :P

Ringen beveget seg pittelitt i ubestemte retninger... så fungerte ikke noe særlig det der :P

Hvor lenge holdt du den da? Her tok det litt tid før den gikk i stooore sirkler

Passer bra å våkne 2 timer etter man har lagt seg og være lys våken... Jadda blir fint siden jeg skal på jobb dette her hehe :P

er plutselig så mye sliten og trøtt om dagene. Jeg er i flott form på dagen,og ikke lenge etter jeg har kommet hjem blir jeg sås liten å trøtt at tårene nesten bare renner av seg selv, og har sovnet hver dag i sofaen enten på kvelden eller med guttungen ved siden av meg mens han ser barnetv...

er plutselig så mye sliten og trøtt om dagene. Jeg er i flott form på dagen,og ikke lenge etter jeg har kommet hjem blir jeg sås liten å trøtt at tårene nesten bare renner av seg selv, og har sovnet hver dag i sofaen enten på kvelden eller med guttungen ved siden av meg mens han ser barnetv...

Det er så rart det der å være så sliten at man gråter, blitt mye av det i det siste for min del. Stakkar samboer som tror at jeg er lei meg når alt jeg virkelig trenger er en lur :P Føler du og at du kunne sovnet hvor som helst?

Det er så rart det der å være så sliten at man gråter, blitt mye av det i det siste for min del. Stakkar samboer som tror at jeg er lei meg når alt jeg virkelig trenger er en lur :P Føler du og at du kunne sovnet hvor som helst?
Uff ja... Her holder jeg det inne eller skjuler det for han... ikke bra det heller...
Jeg klarer kun å sovne på sofaen eller sengen,så er jeg andre steder når jeg er slik er det grusomt... :(

Uff ja... Her holder jeg det inne eller skjuler det for han... ikke bra det heller...
Jeg klarer kun å sovne på sofaen eller sengen,så er jeg andre steder når jeg er slik er det grusomt... :(

Ikke bra å holde det inne da, viktig å få sagt fra hvordan du har det :( på jobb og sånnt biter jeg det i meg, men så fort jeg kommer hjem gir jeg som regel klar beskjed om at jeg MÅ ut og gå tur. Hvis ikke kommer jeg til å ta en ettermiddags lur. Det er ikke hver dag jeg er sånn, mn ofte nok. Har duppet av på t-banen noen dager, og ved pult på jobb:P

De verste dagene er når det skjer mye på en gang og jeg ikke har energi til å ta inn alt.

Blaaah er så lei av å svette :0 hete tokter hele tiden!!! Fler som svetter mye :o?

Blaaah er så lei av å svette :0 hete tokter hele tiden!!! Fler som svetter mye :o?

Ja jeg er som regel våt av svette når jeg kommer på jobb om morran og har på følelsen av at jeg stinker svette hele tia... jeg er værre enn de i overgangsalderen på jobb haha

Ja jeg er som regel våt av svette når jeg kommer på jobb om morran og har på følelsen av at jeg stinker svette hele tia... jeg er værre enn de i overgangsalderen på jobb haha
Haha huff satt stille lenge idag på kafé og ble helt vår mellom låra!!! Skikkelig klan og ekkel

Haha huff satt stille lenge idag på kafé og ble helt vår mellom låra!!! Skikkelig klan og ekkel

Så har vi slike teite stoler på jobb så det blir sånn fuktig flekk så det ser ut som om du har tissa litt haha :P jeg går med lite klær i følge de på jobb men jeg er kliss gjennomvåt om jeg går med genser asså..

Back
Topp