Skravletråd Juli 2015

Tja det er ikke godt å si på min mors side er det mest jenter, på min fars side er det flest gutter. Hos faren er det nesten bare jenter... men en gutt var det tydelig å se i magen. Men for dere som ikke vet er det jo veldig spennende å vente og se da :)

Sjansen er vel tilnærmet 50/50 uansett kan jeg se for meg:p hehe
Hadde jo vært gøy med en liten gutt siden det er så mange jenter allerede da.

Sjansen er vel tilnærmet 50/50 uansett kan jeg se for meg:p hehe
Hadde jo vært gøy med en liten gutt siden det er så mange jenter allerede da.

Jeg får en av hver så har tilføyd begge deler til slekta :P men det er jo alltid litt ekstra gøy når man får et kjønn det er lite av. Sånn som tante som var så fornøyd med å endelig kunne strikke til ei jente hehe så frøkna hadde mye fint strikketøy som lita :)

Mi er heldigvis frisk og rask + at hun er nok litt eldre. Så jeg fikk meg en lur på sofaen etter frokost. Nå er hele leiligheten tatt, sola skinner og vi skal ha besøk av ei gammel venninne og ungene hennes :) før barn og katt drar på overnatting til min mor og stefar og forlater meg alene hjemme...
Og heldigvis er min under to fortsatt så han sover to timer på dagen. nå har jeg fått meg en liten dupp også så jeg føler meg mye bedre igjen Sola skinner så snart må vi ut for å leke ☀️

Jeg får en av hver så har tilføyd begge deler til slekta :P men det er jo alltid litt ekstra gøy når man får et kjønn det er lite av. Sånn som tante som var så fornøyd med å endelig kunne strikke til ei jente hehe så frøkna hadde mye fint strikketøy som lita :)

Kjekt med en av hver da:) men skjønner godt hun tanta som strikket mye om hun var vant med mest gutter. Hehe

Men hva skal jeg finne på i kveld?? Frøkna skal til bestemoren og jeg vil finne på noe men har ikke noe å finne på :P

Testet ringtesten i går, og ifølge den skal jeg ha en jente i magen min. Blir spennende å se i Juli...:)

Så gøy :) har ikke tatt den testen, men venninnene mine på laget leste myter og fant ut at jeg tydelig ventet en jente jeg og :p vi får se i juni/juli. Haha. Men er morsomt å lese og teste sånt da!

Så gøy :) har ikke tatt den testen, men venninnene mine på laget leste myter og fant ut at jeg tydelig ventet en jente jeg og :p vi får se i juni/juli. Haha. Men er morsomt å lese og teste sånt da!

Var mormora til mannen som absolutt skulle ta den på meg. Hadde visst stemt på henne med alle 4 barna. Hihi
Er veldig gøy:) er nok en del myter og tester jeg ikke ha funnet enda da, så må vel google litt:p

Men hva skal jeg finne på i kveld?? Frøkna skal til bestemoren og jeg vil finne på noe men har ikke noe å finne på :P

Hm...noen venninner e.l du kan be på besøk? :) eller finne på noe annet med

Takk for det:-)
Skal kose meg på forumet i helga, eg :-)
og så litt med familien då :D
Har du spennande planar då?

Forumet er alltid kost:D
Her blir det taco med mannen i kveld, etter at jeg har slækka hele dagen alene. Tar på å være på fest:p
I morgen skal jeg til søstra mi for å bo der et par dager å passe hester mens hun er på fjellet:D

Hm...noen venninner e.l du kan be på besøk? :) eller finne på noe annet med

Nei egentlig ikke, har hatt veldig hyggelig besøk her i ettermiddag av ei venninne + barn jeg ikke har sett på over et år. Men nå er de reist og frøkna hos bestemoren og den eneste venninna jeg da har her skal på jobb...

Så må bli noe å gjøre alene egentlig...

Nei egentlig ikke, har hatt veldig hyggelig besøk her i ettermiddag av ei venninne + barn jeg ikke har sett på over et år. Men nå er de reist og frøkna hos bestemoren og den eneste venninna jeg da har her skal på jobb...

Så må bli noe å gjøre alene egentlig...

Hm...hva liker du å gjøre da? Vanskelig å finne på noe alene føler jeg:p

Hm...hva liker du å gjøre da? Vanskelig å finne på noe alene føler jeg:p

Det er veldig vanskelig å finne på noe... jeg vet egentlig ikke... og selv om jeg har hvert veldig positiv i det siste og egentlig syntes det er greit å være aleine så må jeg si at jeg følte meg ganske ensom akkurat nå...

God aften damer :) hopper innom for å ønske dere en flott lørdagskveld. Selv har jeg vært på nordby shopping og handlet alt for mye mat :D stakkars visakortet :P

Det er veldig vanskelig å finne på noe... jeg vet egentlig ikke... og selv om jeg har hvert veldig positiv i det siste og egentlig syntes det er greit å være aleine så må jeg si at jeg følte meg ganske ensom akkurat nå...

Kjenner til den følelsen innimellom ja
Stort sett greit å være alene, men noen ganger kan det bli ensomt. Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg tatt meg en tur:D

God aften damer :) hopper innom for å ønske dere en flott lørdagskveld. Selv har jeg vært på nordby shopping og handlet alt for mye mat :D stakkars visakortet :P

Men da har du en stund da;) er det lang tur eller? Vet ikke om jeg har fått med meg hvor du bor

Back
Topp