Skravletråd Juli 2015

Og med melk i da...kan bli litt vanskelig å gjøre lekser:p hehe
Kommer noen morsomme ord innimellom ja:D

Ja jeg fortrekker at skolebøkene er uten melk, det blir så mye mindre gris da :P ja noen ganger kan det bli morsomt og andre ganger veldig upassende :P

God morgen! Ennå en dag hjemme med Oskar. Etter en laaaaaang dag igår, startet på legevakten, ble sendt videre til Haukeland, fikk vi komme hjem i 19-tiden igår.
Stakkars lille.. Han har et magevirus, ørebetennelse på begge ørene, omgangssyke, og fikk påvist akutt eksem. I tillegg til feber over 39.. Lille gutten min ❤️
Fikk masse kremer og mage-øregreiene skulle gå over av seg selv. Men vi fikk åpen innleggelse i tilfelle forverring. Nå må vi ut å kjøpe masse nye klær, han har jo bare ull :o
Ha en fin dag alle ❤️

God morgen! Ennå en dag hjemme med Oskar. Etter en laaaaaang dag igår, startet på legevakten, ble sendt videre til Haukeland, fikk vi komme hjem i 19-tiden igår.
Stakkars lille.. Han har et magevirus, ørebetennelse på begge ørene, omgangssyke, og fikk påvist akutt eksem. I tillegg til feber over 39.. Lille gutten min ❤️
Fikk masse kremer og mage-øregreiene skulle gå over av seg selv. Men vi fikk åpen innleggelse i tilfelle forverring. Nå må vi ut å kjøpe masse nye klær, han har jo bare ull :o
Ha en fin dag alle ❤️
God bedring til Oskar :) håper han kommer seg fort stakkars! Ikke kjekt når de små er syke!

Ha en fin dag alle ❤️

Huff, høres ikke noe godt ut for lille kroppen.
Masse god bedring♡

Ha en fin dag alle ❤️

uffda, masse masse god bedring til han :o <3
Hørtes ikke særlig ut :( fin dag til dere og :)

Haha :D er med på et terminforum på fb etter første, og med en haug med damer må det jo bli drama og diskusjoner på alt og ingenting! dagens er påskeegg og generelt gaver til barn som foreldre ikke vet om!! at en gidd :p

Haha :D er med på et terminforum på fb etter første, og med en haug med damer må det jo bli drama og diskusjoner på alt og ingenting! dagens er påskeegg og generelt gaver til barn som foreldre ikke vet om!! at en gidd :p

Haha åh :p? Er det full kamp om at man ikke kan gå godteri i påskeegget eller :p?

Haha åh :p? Er det full kamp om at man ikke kan gå godteri i påskeegget eller :p?
er mer på besteforeldre som skal overøse uten at foreldrene vet om det, en vil jo gjerne gi noe selv, eks påskeegg og pakkekalender til jul,men det trengs jo ikke flere av samme liksom. har roet seg nå heldigvis, ble for dumt. Selvfølgelig er smaken som baken! ;)

er mer på besteforeldre som skal overøse uten at foreldrene vet om det, en vil jo gjerne gi noe selv, eks påskeegg og pakkekalender til jul,men det trengs jo ikke flere av samme liksom. har roet seg nå heldigvis, ble for dumt. Selvfølgelig er smaken som baken! ;)

Ah, joda er vel greit ha en viss enighet og planlegge litt kanskje :p det blir spennende se om blir et problem her, første barnebarnet til veldig ivrige kommende besteforeldre :p

Ah, joda er vel greit ha en viss enighet og planlegge litt kanskje :p det blir spennende se om blir et problem her, første barnebarnet til veldig ivrige kommende besteforeldre :p

Her har jeg blitt så vant til at frøkna får flere kalendere så jeg har ikke giddi å ordne med det de siste årene. Men påskeegg det blir det mye av, for jeg gir påskeegg men det gjør min mor og min mormor også. Så får hun vel på farsiden og om hun er der i påsken. Samme med julestrømper det blir noen av de :P men men jeg har aldriver sagt noe på det og frøkna syntes det er gøy med mange egg, men mamma sitt er det beste hehe

For en glede å ha en kålorm som er veldig mamma dalt i senga :P hadde hu krypi inn igjen trur jeg hu hadde gjort det haha så etter å ha tatt dyna mi og omtrent sparket meg ut av senga i natt trur jeg jaggu at jeg står opp, våkna for en time siden og er lys våken så haha

For en glede å ha en kålorm som er veldig mamma dalt i senga :p hadde hu krypi inn igjen trur jeg hu hadde gjort det haha så etter å ha tatt dyna mi og omtrent sparket meg ut av senga i natt trur jeg jaggu at jeg står opp, våkna for en time siden og er lys våken så haha
Haha, samme her. Har en liten en som ser ut til at han sliter med en begynnende forkjølelse, så han klarte ikke å sove alene i natt. Jeg ble så og si dytta ut av senga hele natten, samtidig som jeg gjorde mitt beste for å beholde ammeputa perfekt mellom beina.. Jeg er trøtt igjen nå for å si det sånn, men nå har jeg fulltidsjobb med å skifte smekker og tørke nese ;)

Testet ringtesten i går, og ifølge den skal jeg ha en jente i magen min. Blir spennende å se i Juli...:)

Haha, samme her. Har en liten en som ser ut til at han sliter med en begynnende forkjølelse, så han klarte ikke å sove alene i natt. Jeg ble så og si dytta ut av senga hele natten, samtidig som jeg gjorde mitt beste for å beholde ammeputa perfekt mellom beina.. Jeg er trøtt igjen nå for å si det sånn, men nå har jeg fulltidsjobb med å skifte smekker og tørke nese ;)

Mi er heldigvis frisk og rask + at hun er nok litt eldre. Så jeg fikk meg en lur på sofaen etter frokost. Nå er hele leiligheten tatt, sola skinner og vi skal ha besøk av ei gammel venninne og ungene hennes :) før barn og katt drar på overnatting til min mor og stefar og forlater meg alene hjemme...

Ja, konklusjonen min er at det er 50/50 sjanse på de kjerringrådene:p haha

Haha men det er jo en ganske god konklusjon må jeg si :P Jeg har alltid blitt spådd til å få 2 jenter, men oul viste helt tydelig at det er en gutt og om det skulle være en jente er jeg redd hun har ekstrautstyr haha :P

Haha men det er jo en ganske god konklusjon må jeg si :P Jeg har alltid blitt spådd til å få 2 jenter, men oul viste helt tydelig at det er en gutt og om det skulle være en jente er jeg redd hun har ekstrautstyr haha :P

Haha, kanskje vi får en blanding begge to;)
Litt gøy å se på de tegnene da, bare for å se hvor feil/tilfeldig det er:o hehe
Men sjansen her er vel stor for jente tror jeg. Slekta til mannen er stort sett jenter. Han har en onkel, som er homofil, og en fetter på mors side. Og på fars side er det vel bare far og en onkel, også maaamge jenter. Hehe

Haha, kanskje vi får en blanding begge to;)
Litt gøy å se på de tegnene da, bare for å se hvor feil/tilfeldig det er:o hehe
Men sjansen her er vel stor for jente tror jeg. Slekta til mannen er stort sett jenter. Han har en onkel, som er homofil, og en fetter på mors side. Og på fars side er det vel bare far og en onkel, også maaamge jenter. Hehe

Tja det er ikke godt å si på min mors side er det mest jenter, på min fars side er det flest gutter. Hos faren er det nesten bare jenter... men en gutt var det tydelig å se i magen. Men for dere som ikke vet er det jo veldig spennende å vente og se da :)

Back
Topp