Masse god bedring hvertfallTrudde ikke det, magen virker bedre nå da så da er det vel noe annet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring hvertfallTrudde ikke det, magen virker bedre nå da så da er det vel noe annet...
Masse god bedring hvertfall
Jeg har vært innom jobben en tur. Vært med på påskefrokosten på avdelingen min. Nå skal jeg prøve å sove litt, før jeg skal møte mammaen min og poden på biblioteketTakk for det Her blir det sofa i dag, for formen var ikke veldig pigg oppdaget jeg når jeg stod opp hehe
Hva er planen der i dag da?
Jeg har vært innom jobben en tur. Vært med på påskefrokosten på avdelingen min. Nå skal jeg prøve å sove litt, før jeg skal møte mammaen min og poden på biblioteket
Trudde ikke det, magen virker bedre nå da så da er det vel noe annet...
Godt du er bedre, drikk masse idag ig god bedring<3
Takk for det ♡ Nei masse drikke gjør at det kommer opp igjen
Uffda, tenkte hvis det er virus er det viktig drikke mye men da er det bedre satse på å holde det nede vel ja <3
Ja det har du rett i... men kjenner jeg er litt usikker på om det er omgangssyke eller graviditeten som gjør det og nå tar kvalmen seg opp igjen og
Uff håper det er omgangssyken da egentlig så det bare
Varer noen dager
Da har jeg fått demontert senga på barnerommet og alt står i stua. Ser ikke ryddig ut nå, men da kan ihvertfall elektrikeren se hvor det elektriske går der inne
Dere skal i dag da?
Hvis det hjelper så ser det ikke ut i stua vår heller
Jeg har måkt snø, skal ut igjen snart måtte unne meg en spise pause
Måke snø og være gravid er tungt...
Godt det ikke bare er her da hihi
Ja den snøen er helt syk i dag mannen måka før han dro på jobb, for å komme seg ut, mem det ser ikke sånn ut nå. Så det spørs om ikke jeg må ut en tur før elektrikeren kommer her
Jeg må måke så mannen får parkert bilen senere idag
Tror måkebilen har glemt en vei i Nittedal for jeg har mindre snø forran huset enn hva det er i gata
Jeg skal en tur ut for å kjøpe lim og se om de har noe festlig hobbyting siden jeg må ut å kjøpe lim. Har lovet frøkna hobbykveld i morgen og så har jeg glemt å kjøpe lim så må jeg vel måke litt men det blir ikke før i ettermiddag slik at det er tatt ikke så lenge før hu mede kommer fra jobb...
For et snøvær idag er jeg glad jeg ikke skal noe som helst etter en hektisk uke! Samboer står fast på parkeringsplass bilen har snødd inne, skulle bare kjøpe seg lunsj