Skravletråd Juli 2015

Takk for det :) Her blir det sofa i dag, for formen var ikke veldig pigg oppdaget jeg når jeg stod opp hehe :p

Hva er planen der i dag da?
Jeg har vært innom jobben en tur. Vært med på påskefrokosten på avdelingen min. Nå skal jeg prøve å sove litt, før jeg skal møte mammaen min og poden på biblioteket :)

Jeg har vært innom jobben en tur. Vært med på påskefrokosten på avdelingen min. Nå skal jeg prøve å sove litt, før jeg skal møte mammaen min og poden på biblioteket :)

Hørtes koselig ut :D Du får ha en fin fin dag :)

Da er det straks klart for bergenstreff nr 2 :) juhu!!

Uffda, tenkte hvis det er virus er det viktig drikke mye men da er det bedre satse på å holde det nede vel ja <3

Ja det har du rett i... men kjenner jeg er litt usikker på om det er omgangssyke eller graviditeten som gjør det og nå tar kvalmen seg opp igjen og :P

Ja det har du rett i... men kjenner jeg er litt usikker på om det er omgangssyke eller graviditeten som gjør det og nå tar kvalmen seg opp igjen og :P

Uff håper det er omgangssyken da egentlig så det bare
Varer noen dager :p

Da har jeg fått demontert senga på barnerommet og alt står i stua. Ser ikke ryddig ut nå, men da kan ihvertfall elektrikeren se hvor det elektriske går der inne:D

Dere skal i dag da?

Da har jeg fått demontert senga på barnerommet og alt står i stua. Ser ikke ryddig ut nå, men da kan ihvertfall elektrikeren se hvor det elektriske går der inne:D

Dere skal i dag da?

Hvis det hjelper så ser det ikke ut i stua vår heller :P

Jeg har måkt snø, skal ut igjen snart :P måtte unne meg en spise pause :)
Måke snø og være gravid er tungt... :p

Hvis det hjelper så ser det ikke ut i stua vår heller :P

Jeg har måkt snø, skal ut igjen snart :P måtte unne meg en spise pause :)
Måke snø og være gravid er tungt... :p

Godt det ikke bare er her da:D hihi

Ja den snøen er helt syk i dag:o mannen måka før han dro på jobb, for å komme seg ut, mem det ser ikke sånn ut nå. Så det spørs om ikke jeg må ut en tur før elektrikeren kommer her:o

Godt det ikke bare er her da:D hihi

Ja den snøen er helt syk i dag:o mannen måka før han dro på jobb, for å komme seg ut, mem det ser ikke sånn ut nå. Så det spørs om ikke jeg må ut en tur før elektrikeren kommer her:o

Jeg må måke så mannen får parkert bilen senere idag :P
Tror måkebilen har glemt en vei i Nittedal for jeg har mindre snø forran huset enn hva det er i gata :P

Jeg må måke så mannen får parkert bilen senere idag :P
Tror måkebilen har glemt en vei i Nittedal for jeg har mindre snø forran huset enn hva det er i gata :P

Huff da. Får håpe de kommer etterhvert da. Det er vel mye å gjøre på østlandet i dag når det kommer til måking:o

Jeg skal en tur ut for å kjøpe lim og se om de har noe festlig hobbyting siden jeg må ut å kjøpe lim. Har lovet frøkna hobbykveld i morgen og så har jeg glemt å kjøpe lim :P så må jeg vel måke litt men det blir ikke før i ettermiddag slik at det er tatt ikke så lenge før hu mede kommer fra jobb...

For et snøvær :o idag er jeg glad jeg ikke skal noe som helst etter en hektisk uke! Samboer står fast på parkeringsplass bilen har snødd inne, skulle bare kjøpe seg lunsj :o

Jeg skal en tur ut for å kjøpe lim og se om de har noe festlig hobbyting siden jeg må ut å kjøpe lim. Har lovet frøkna hobbykveld i morgen og så har jeg glemt å kjøpe lim :P så må jeg vel måke litt men det blir ikke før i ettermiddag slik at det er tatt ikke så lenge før hu mede kommer fra jobb...

Det høres gøy ut:) noen tanker om hva dere skal lage?

For et snøvær :o idag er jeg glad jeg ikke skal noe som helst etter en hektisk uke! Samboer står fast på parkeringsplass bilen har snødd inne, skulle bare kjøpe seg lunsj :o

Samme her. Mannen måka jo før han dro, men det ser ikke slik ut:o
Kjedelig å bli stående fast da:(
Lurt å ha spade i bilen...haha

Back
Topp