Skravletråd Juli 2015

Så snill du er! :) Han er heldig som har ei frøken som deg! :) Kos deg (dere) masse i kvell :)
Lavvo? Så spennende :D heldig samboer du har! Blir kjekt å høre hvordan han reagerer.

Kos deg så masse i kveld!
Merker jeg gleder meg skikkelig til å høre om reaksjonen hans, du er litt av en herlig frøken, han er heldig :D masse lykke til med alt idag :D

Takk for det dere♡ man blir jo 30 bare en gang i livet, så noe må jeg jo finne på når han ikke gidder å gjøre noe selv:D hehe

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg tenkte å vaske gulvene så det er klart for morgendagen (tror han)
Kjenner det godt i bekkenet, men nå er det heldigvis ikke så mye igjen:)

Da er jeg på hotell og venter på min kjære! Han har fått ledetråd nr 1 og er forhåpentlig vis på vei til sentrum nå ;) gøy med overraskelser!
Overraskelser er kjempegøy:D
Hva skal dere?

Dritt altså, ikea har slutta å selge Gulliver stellebord. Hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt i januar da vi kjørte forbi.

Takk for det dere♡ man blir jo 30 bare en gang i livet, så noe må jeg jo finne på når han ikke gidder å gjøre noe selv:D hehe

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg tenkte å vaske gulvene så det er klart for morgendagen (tror han)
Kjenner det godt i bekkenet, men nå er det heldigvis ikke så mye igjen:)

Ble det vellykket :D?

Hva gjør dere i dag da?
Vi syns det var så dårlig vær at vi bestemte oss for å ta turen over til Sverige, kjører dit nå :D

Hva gjør dere i dag da?
Vi syns det var så dårlig vær at vi bestemte oss for å ta turen over til Sverige, kjører dit nå :D

Jeg ligger på sofaen og sløver frem til jeg skal på jobb... været gjør at jeg ikke beveger meg ut før jeg må :P

• Liker
Reactions: H&H
Jeg har rydda i 4 timer og fått opp ny pynt jeg kjøpte igår :D ImageUploadedByBV Forum1427038793.190942.jpg
ImageUploadedByBV Forum1427038807.857469.jpg

Fått dilla på sølv :)

Hvordan var og er formen din?

Huff. Har vært "fyllesyk" i hele dag, så jeg har for det meste ligget på sofaen:p
Kjennes virkelig ut som jeg drakk bøtter med alkohol enda jeg var i seng før 12 og selvfølgelig kun drakk brus og munkholm:o hehe

Last edited:
Huff. Har vært "fyllesyk" i hele dag, så jeg har for det meste ligget på sofaen:p
Kjennes virkelig ut som jeg drakk bøtter med alkohol enda jeg var i seng før 12 og selvfølgelig kun drakk brus og munkholm:o hehe

Håhå kjenner følelsen med ME :p!! Som jeg alltid sier: "aldri den som drikker på fest men alltid den som er mest bakfylla dagenderpå" hihi :D men det tyder jo på en vellykket kveld :D

Håhå kjenner følelsen med ME :p!! Som jeg alltid sier: "aldri den som drikker på fest men alltid den som er mest bakfylla dagenderpå" hihi :D men det tyder jo på en vellykket kveld :D
Vellykket var det:D

Skjer det noe spennende hos dere i dag da? Har så lyst til å gjøre noe, men vet ikke hvor jeg skal begynne:o
Ingen som gidder å hjelpe meg med å legge opp en plan her:/

Skal på bohemen på et tv-intervju med Kjetil Rekdal osv, skal snakke om at vi vant NM i helgen :p ellers er det ikke mye spennende som skjer. Hva med deg?

Back
Topp