Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill du er! Han er heldig som har ei frøken som deg! Kos deg (dere) masse i kvell
Lavvo? Så spennende heldig samboer du har! Blir kjekt å høre hvordan han reagerer.
Kos deg så masse i kveld!
Merker jeg gleder meg skikkelig til å høre om reaksjonen hans, du er litt av en herlig frøken, han er heldig masse lykke til med alt idag
Overraskelser er kjempegøyDa er jeg på hotell og venter på min kjære! Han har fått ledetråd nr 1 og er forhåpentlig vis på vei til sentrum nå gøy med overraskelser!
Hotell, raske menn og middagOverraskelser er kjempegøy
Hva skal dere?
Dritt altså, ikea har slutta å selge Gulliver stellebord. Hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt i januar da vi kjørte forbi.
Takk for det dere♡ man blir jo 30 bare en gang i livet, så noe må jeg jo finne på når han ikke gidder å gjøre noe selv hehe
Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg tenkte å vaske gulvene så det er klart for morgendagen (tror han)
Kjenner det godt i bekkenet, men nå er det heldigvis ikke så mye igjen
Ble det vellykket ?
Det ble det de siste gikk visst å la seg kl 0430
Hva gjør dere i dag da?
Vi syns det var så dårlig vær at vi bestemte oss for å ta turen over til Sverige, kjører dit nå
Jeg har rydda i 4 timer og fått opp ny pynt jeg kjøpte igår Vis vedlegget 109116
Vis vedlegget 109117
Fått dilla på sølv
Hvordan var og er formen din?
Så fint du har det
Huff. Har vært "fyllesyk" i hele dag, så jeg har for det meste ligget på sofaen
Kjennes virkelig ut som jeg drakk bøtter med alkohol enda jeg var i seng før 12 og selvfølgelig kun drakk brus og munkholm hehe
Vellykket var detHåhå kjenner følelsen med ME !! Som jeg alltid sier: "aldri den som drikker på fest men alltid den som er mest bakfylla dagenderpå" hihi men det tyder jo på en vellykket kveld