Nå er den første flyttet inn i desember hver gang ett nytt forum åpnes, jo nærmere er vi
Så vilt å tenke på at snart er alle 2015 ungene lagd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er den første flyttet inn i desember hver gang ett nytt forum åpnes, jo nærmere er vi
Så vilt å tenke på at snart er alle 2015 ungene lagd
Tenk at det snart kommer til å flytte inn folk på 2016! Hvor blir tiden av?
Desember allerede? Herregud er vi så langt på veg allerede?
Stikker innom å sier hei! ;-)
Suss og nuss fra Trøndelag!
Har vært bortskjemt med sol i mange dager nå, så jeg fikk nesten sjokk når regnet høljet ned da bikkja måtte ut.dritt vær her i dag!
Har vært bortskjemt med sol i mange dager nå, så jeg fikk nesten sjokk når regnet høljet ned da bikkja måtte ut.
Noen som vet om jm skriver sykemeldinger? Jeg gikk til lege forrige kontroll, fordi jeg trengte ny prosentvis sykemelding. Men så leste jeg at noen hadde fått sykemelding av jm, stemmer dette?
Noen som vet om jm skriver sykemeldinger? Jeg gikk til lege forrige kontroll, fordi jeg trengte ny prosentvis sykemelding. Men så leste jeg at noen hadde fått sykemelding av jm, stemmer dette?
Jeg var bare nysgjerrig på om det gikk an Jeg har avtale med legen om å bare ringe henne vedr sykemeldingen min, så har ikke behov for at jm skriver den. Synes bare at jeg har lest at noen har fått det av jm, og jeg trodde man måtte være lege for å skrive ut smDet vet jeg ikke. Mulig når der er sv.skapsrelatert? Min skriver ihvertfall søknad på svangerskapspenger og henviser til blodprøver, men jeg tror jeg må til legen for evnt sykemld
Ring og spør
Fant denne da:
Midwife og Siri svarer: Hei!
Egentlig er det legene som sykemelder, men noen jordmødre jobber så tett med leger at de kan gjøre det. Hør hvordan det er med din jordmor du. Alternativt kan jordmor snakke med legen om en sykemelding og hvorfor det er en god ide.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg var bare nysgjerrig på om det gikk an Jeg har avtale med legen om å bare ringe henne vedr sykemeldingen min, så har ikke behov for at jm skriver den. Synes bare at jeg har lest at noen har fått det av jm, og jeg trodde man måtte være lege for å skrive ut sm
Dere får ha en fin fin fredag alle sammen! Jeg har allerede rukket å brette klær, rydda badet og stua og så er jeg godt i gang med oppvasken. Så skal jeg i dusjen etterpå før ferden går til legen og så er det jobb i ettermiddag. Jaggu godt man har litt å finne på i dag da haha
Hva er planen hos dere i dag da?
Så effektiv du er på morgenen da
Her føler jeg meg helt ødelagt, så får vel prøve å kjøre på med noen vitaminer
Må handle litt i dag siden vi skal ha 30årslag i morgen. Også er det bassengtrening kl 14. Bekkenet verker og jeg har sovet dårlig i natt hehe
Hadde ikke noe valg om jeg skulle få gjort det akkurat. Og så syntes jeg det er så pyton å komme hjem i kveld for å se at det er bomba..
Får satse på at du kvikner til snart da
Får håpe handling og treningen går bra da og at du får en fin dag
Skulle ha gjort noe her og men...samboer er forberedt på at folk kommer innom på søndag med gaver og kaker så jeg må egentlig rydde pga det. Selv om jeg vet at det ikke kommer noen hehe
Håper jeg og. hadde virkelig trengt den timen jeg hadde om onsdag men glemte... huff
Men kan ikke han hjelpe deg da siden du er dårlig?
Du hadde nok det da ja...