Skravletråd Juli 2015

Tror det kan bli veldig bra. Også er det en vegg vi ikke får brukt til noe særlig fornuftig, så greit å få utnyttet plassen på det lille rommet:)

Ja, han har noen år mer erfaring, så er nok lurt. Hehe

Ja det er veldig lurt å utnytte slike vegger til noe fornuftig :)

Idag har jeg fått masse klær av mamma som jeg hadde med meg da jeg kom til norge, ble adoptert når jeg var 5 mnd gammel. Så jeg gleder meg til jenta mi blir stor nok til å gå i mine klær :)

• Liker
Reactions: H&H
Idag har jeg fått masse klær av mamma som jeg hadde med meg da jeg kom til norge, ble adoptert når jeg var 5 mnd gammel. Så jeg gleder meg til jenta mi blir stor nok til å gå i mine klær :)

ÅÅh så koselig at det er tatt vare på :D

God morgen :)
Jeg har ikke hatt så livlige drømmer siste ukene, men denne helgen her...jeg våknet opp kjempeirritert på samboer, og det tok tid før jeg forsto at det som hadde vært så virkelig kun var en drøm. Holdt nesten på å vekke ham litt over 7, haha, da vet jeg vet hvem som hadde vært mest irritert :P
Drømmer dere mye for tiden eller?

God morgen :)
Jeg har ikke hatt så livlige drømmer siste ukene, men denne helgen her...jeg våknet opp kjempeirritert på samboer, og det tok tid før jeg forsto at det som hadde vært så virkelig kun var en drøm. Holdt nesten på å vekke ham litt over 7, haha, da vet jeg vet hvem som hadde vært mest irritert :P
Drømmer dere mye for tiden eller?

Haha :p drømmer mye rart til tider her også ja! Så mye rart man drømmer når man er gravid :p

• Liker
Reactions: H&H
I dag er det skikkelig sløvesøndag her.. frøkna står i dusjen og skal stelle seg for hun skal på kino med faren sin etterpå. Og da skal jeg rydde litt tenkte jeg. For jeg må bare få blitt ferdig med prosjekt "rydd og kast" kaster vel nesten mer enn jeg tar vare på da haha

Hva driver dere med I dag da?

I dag er det skikkelig sløvesøndag her.. frøkna står i dusjen og skal stelle seg for hun skal på kino med faren sin etterpå. Og da skal jeg rydde litt tenkte jeg. For jeg må bare få blitt ferdig med prosjekt "rydd og kast" kaster vel nesten mer enn jeg tar vare på da haha

Hva driver dere med I dag da?

Det har vært en skikkelig sløve sofa dag her også :p !! Veldig deilig :) og
Svigemor kom med shopping poser, 12 nye bodyer i str 50 og 56 :p

Det er så gøy å få baby gaver :D

Ja veldig, men må innrømme jeg angrer litt på at jeg ikke sa vi ønsker oss kun klær i 62 og oppover :p som førstegangs hadde det vært koselig handle litt klær selv og, føler det er noe av de morsomste man kan shoppe, ikke handlet noe enda og har såååå mye klær :p vil handle jeg og :o hihi!!! Heldig er jeg da, skal ikke klage :p

Ja veldig, men må innrømme jeg angrer litt på at jeg ikke sa vi ønsker oss kun klær i 62 og oppover :p som førstegangs hadde det vært koselig handle litt klær selv og, føler det er noe av de morsomste man kan shoppe, ikke handlet noe enda og har såååå mye klær :p vil handle jeg og :o hihi!!! Heldig er jeg da, skal ikke klage :p

Ja ser den, her arver jeg så mye at jeg nesten ikke får kjøpt noe jeg da :P Og når jeg trudde jeg skulle kjøpe noe og var så fornøyd over mitt kupp på finn så fikk jeg ikke lov til å betale for det skulle mamma og mormor gjøre hehe

Setter veldig pris på det, men spesielt frøkna vil gjerne handle litt til lillebroren så det blir noe klær, bamser og kluter allikevel da hehe

God dag alle sammen :) Her sitter jeg på jobb og akkurat nå så slapper vi av hehe passer meg ypperlig for formen er heller laber i dag :P

Takk takk :) har du hatt en fin dag så langt? Mannen er syk :( men når menn er syke så er det nesten verdens undergang :p haha.
Har lagt lenge i sengen, for så å flytte meg til stuen :P en laaaaat dag i dag :P

Back
Topp