Skravletråd Juli 2015

Hei

Noen som har godt levert her??
Er dere fornøyd?? Kjenner jeg er veldig spent og gleder meg til å prøve det

Føler at det er så dyrt i forhold til jeg jeg får til selv:p hehe
Men sikkert mye bra :)

Var hos legen på sv.kontroll akkurat, og fikk da legeerklæring på engelsk fordi jeg skal ut å fly 6 ganger den neste måneden. Han skrev det så morsomt: I hereby confirm that she is fit for flight! hahahah. morsom type :p

Da var jeg hjemme fra jobb og nå venter jeg bare på frøkna så er det middag og lekser så ballett og handling før jeg må få gjort litt husarbeid. I kveld har jeg bare ikke noe valg og må bare få tatt litt her. Men ut ifra ryggen å dømme så skulle jeg helst sluppet haha

Var hos legen på sv.kontroll akkurat, og fikk da legeerklæring på engelsk fordi jeg skal ut å fly 6 ganger den neste måneden. Han skrev det så morsomt: I hereby confirm that she is fit for flight! hahahah. morsom type :p

Haha:D Men 6 ganger? Hva er det i forbindelse med?

Da var jeg hjemme fra jobb og nå venter jeg bare på frøkna så er det middag og lekser så ballett og handling før jeg må få gjort litt husarbeid. I kveld har jeg bare ikke noe valg og må bare få tatt litt her. Men ut ifra ryggen å dømme så skulle jeg helst sluppet haha

Huff, høres ikke ut som drømmekvelden. Noen spesiell grunn til at du måå ta det i dag?

i morgen skal jeg til stavanger i begravelse - også skal jeg jo hjem igjen også. Neste helg skal jeg til stavanger for å spille NM, og så hjem igjen, og så skal jeg til tyrkia - og tro det eller ei hjem igjen :p haha.

Blir litt flyturer da ja. Kan ikke tenke meg det er noe stress med legen her heller egentlig. Hun er vel heller vanskelig andre veien som regel:p

Skal du hjem igjen og? :o hahaha

Blir litt flyturer da ja. Kan ikke tenke meg det er noe stress med legen her heller egentlig. Hun er vel heller vanskelig andre veien som regel:p

Skal du hjem igjen og? :eek: hahaha

Han sa at det ikke var nødvendig med erklæring egentlig, men kjedelig å plutselig stå fast på flyplassen i Tyrkia hvis de av en eller annen grunn plutselig har bestemt seg for at de vil se det - så det blir nok ikke noe problem :) Han så jo hvilken bra form jeg var i og - så han ga meg grønt lys til å "leve som normalt" :)

ja, dessverre skal jeg det :p kunne godt blitt der hele sommeren, men da hadde vel samboer savnet både meg og babyen sin - han hater nemlig varme og skal ikke være med :p haha

Huff, høres ikke ut som drømmekvelden. Noen spesiell grunn til at du måå ta det i dag?

Fordi jeg akter ikke å ødelegge helgen te meg å frøkna med et ødelagt bekken. Da skal jeg heller ha vondt i kveld og sove litt dårlig mens jeg satser på at det er bedre i morgen :P

Føler at det er så dyrt i forhold til jeg jeg får til selv:p hehe
Men sikkert mye bra :)
Ja det er dyrt men føler vi spiser det samme oppatt og oppatt :wideyed: så tenker det er lurt å få litt ny inspirasjon og oppskrifter. Og når vi har fått masse nytt sier vi opp og handler alt selv:p:D

Han sa at det ikke var nødvendig med erklæring egentlig, men kjedelig å plutselig stå fast på flyplassen i Tyrkia hvis de av en eller annen grunn plutselig har bestemt seg for at de vil se det - så det blir nok ikke noe problem :) Han så jo hvilken bra form jeg var i og - så han ga meg grønt lys til å "leve som normalt" :)

ja, dessverre skal jeg det :p kunne godt blitt der hele sommeren, men da hadde vel samboer savnet både meg og babyen sin - han hater nemlig varme og skal ikke være med :p haha

Nei, skal ikke være nødvendig her heller ifølge flyselskapet. Om man flyr med ryanair må man ha fra uke 28, mem de kan fortsatt nekte en å fly:p haha

Blir du å dra alene? Eller skal du sammen med noen andre?

Fordi jeg akter ikke å ødelegge helgen te meg å frøkna med et ødelagt bekken. Da skal jeg heller ha vondt i kveld og sove litt dårlig mens jeg satser på at det er bedre i morgen :P

Aha, da skjønner jeg:)
Noen spesielle planer i helga eller?

Nei egentlig ikke, men vi har hatt så fint vær i det siste og det er det meldt hvertfall på lørdag også. Så kanskje vi pakker sekken og drar på piknik eller noe :)

Det høres veldig koselig ut:)
Deilig nå når det blir litt varmere i været:)

Det er det og frøkna elsker det også :) ta med en ball eller noe annet å leke med også så blir det ekstra gøy :)

Dere får kose dere litt for meg og da;)

Men nå kjenner jeg at det er kvelden og at kroppen ikke vil mer. Men nå står det en banankake i ovnen, melonen på bordet og bare å vanne blomstene igjen :)

Men nå kjenner jeg at det er kvelden og at kroppen ikke vil mer. Men nå står det en banankake i ovnen, melonen på bordet og bare å vanne blomstene igjen :)

Da har du jo virkelig vært flink da:)
Hva slags melon?

Back
Topp