Skravletråd Juli 2015

Sol, grilling på verandaen, over halveis i arbeidsuka og vår ;) nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, dere da?

Hørtes fantastisk ut! Her vi gjort lekser og hørt litt musikk og nå er det barnetv før frøkna skal i seng.

Så skal jeg spise melon og drikke te i kveld mens jeg ser tv hehe

Hørtes fantastisk ut! Her vi gjort lekser og hørt litt musikk og nå er det barnetv før frøkna skal i seng.

Så skal jeg spise melon og drikke te i kveld mens jeg ser tv hehe

Melon hørtes veldig godt ut akkurat nå ;) fant ikke så mye å se på tv akkurat nå så det ble reprise av "Fresh Prince of Bel Air".

Melon hørtes veldig godt ut akkurat nå ;) fant ikke så mye å se på tv akkurat nå så det ble reprise av "Fresh Prince of Bel Air".

Ja det er så godt :D

Oj det var ikke mye å skryte av akkurat... Her ser frøkna barnetv og det er heller ikke mye å skryte av :P

Mm hørtes farlig godt ut :p holdt meg unna idag, men spørs hvis jeg våkner sånn her i morgen, hjelpes :D sååå lyst på sjokoladepudding av alle ting!!! Hahaha med vaniljesaaaus
Haha cravings cravings ;) Har du holdt deg eller har du fått i deg (evt velfortjent ;) ) sjokoladepudding med vaniljesaus nå? :)

kjent lite liv i dag. har mk forran som ekstra pute i tillegg de ekstra kg jeg har da... men liker det ikke. Nå ligger jeg flat på sofaen så håper å få kjent mer.... når var det man skulle bli bekymret igjen? er 21+4

endelig ble det mye liv! hjalp med melk og nesquick frokost blanding :D

kjent lite liv i dag. har mk forran som ekstra pute i tillegg de ekstra kg jeg har da... men liker det ikke. Nå ligger jeg flat på sofaen så håper å få kjent mer.... når var det man skulle bli bekymret igjen? er 21+4
Er usikker her nå men jeg mener å huske og ha hørt at det ikke er før borti mot uke 24 faktisk... :)

God morgen damer :) Nå er det bare å få frøkna på skolen. Så hoppe i dusjen og se om de ringer fra jobb og trenger meg. Ellers så blir det nok rydding på meg i dag :) Hva skal dere i dag da?

God morgen:) her er jenten sendt på skolen og jeg ligger i sengen! Planen er å prøve å rydde litt! Men kjenner kroppen er tung enda...

God morgen :) jeg sitter på jobb og venter på at det skal bli fredag :P

Hei

Noen som har godt levert her??
Er dere fornøyd?? Kjenner jeg er veldig spent og gleder meg til å prøve det

Og DER kom trøttheta og slo meg:p haha
Føler ikke at jeg får gjort så mye for tida...får nok be mannen hjelpe meg med å sette opp en to do liste :D

Back
Topp