Skravletråd Juli 2015

Sammen med musene? :p

Noe sånt:p hehe
Nei stakars lille mini♡ tenkte om jeg fikk plass på soverommet allikevel, men det tar mer plass med hengemøbler enn faste møbler dessverre:/

Forståelig ... :o men let litt etter en du har lyst på som er passe i str så er det litt lettere måtte selge den :D

Jeg har allerede en seng som skaø brukes. Det som er litt av saken og. Hadde jeg ikke hatt det så:p

Jeg er på sykehuset nå... Gruer meg masse :( vondt i magen og kvalm! Gleder meg til å bli ferdig.

Håper det går fort da, og at det er verdt det.
Masse lykke til♡

Funnet noen stellekommode?

Operasjonen tar ca 1 time... Så håper det går fort ja.

Lurer litt på primi sogni, men har ikke bestemt meg helt enda. Men kjekt at man kan bruke alle skuffene selv om badekaret er i:)

Når skal du operere da?

Lurer litt på primi sogni, men har ikke bestemt meg helt enda. Men kjekt at man kan bruke alle skuffene selv om badekaret er i:)

Når skal du operere da?

Det er det jo :)

Kl 9 er planen i hvertfall! Så får no se om det blir det... Det er jo alltid noen forsinkelser!

Jeg har allerede en seng som skaø brukes. Det som er litt av saken og. Hadde jeg ikke hatt det så:p

Haha ååh :p hvis du har et sted kan du jo Evt lagre den om du ikke selger ? Til neste kanskje, hvis dere skal flytte på et tidspunk :)?

Haha ååh :p hvis du har et sted kan du jo Evt lagre den om du ikke selger ? Til neste kanskje, hvis dere skal flytte på et tidspunk :)?

Har vurdert det og, da vi skal ta over en gård etterhvert. Men aner ikke når det blir:p hehe
Får se det an litt og tenke mer på det:)

Back
Topp