Skravletråd Juli 2015

Får du i deg vann/væske da? Kanskje det kan hjelpe på hodepinen? :) og kanskje sove litt om du har mulighet

Får du i deg vann/væske da? Kanskje det kan hjelpe på hodepinen? :) og kanskje sove litt om du har mulighet

Har drukket litt, men det er ikke så mye drikke nei... får jo selvfølgelig ikke sove i dag som jeg egentlig kunne ha sovet hele dagen om jeg ville :P

Har drukket litt, men det er ikke så mye drikke nei... får jo selvfølgelig ikke sove i dag som jeg egentlig kunne ha sovet hele dagen om jeg ville :P

Typisk det vel:p håper det kommer seg så du får i deg litt mat osv iløpet av dagen da:)

Vokna av at knerten i magen hoppa på blæra mi i dag.. Brå oppvåkning og kjapp tur på do altså ;-)

• Liker
Reactions: H&H
Da var endelig det fæle garderobeskapet demontert. Bare å få det ut i garasjen, så kan jeg fortsette å tømme rommet til mini:D
Også må jeg få bestemt meg for hva jeg skal gjøre med flexicriben min, siden vi egentlig ikke har plass til den...:confused:

Da var endelig det fæle garderobeskapet demontert. Bare å få det ut i garasjen, så kan jeg fortsette å tømme rommet til mini:D
Også må jeg få bestemt meg for hva jeg skal gjøre med flexicriben min, siden vi egentlig ikke har plass til den...:confused:

Får dere ikke plass til den? Det var no kjedelig da :(

Får dere ikke plass til den? Det var no kjedelig da :(

Har jo vært klar over det hele tiden egentlig, men har liksom prøvd å lure den inn en plass. Mulig jeg heller selger den:(

E så gøy å sitte å høre på når kveldsstellet blir tatt med faren, latter så han begynner å hikke :D

Var kjempe kjedelig da :(

Det er veldig kjedelig:( men om jeg selger den, kan vi jo kjøpe noe vi trenger og har plass til da:) får liksom ikke bestemt meg helt hva jeg skal gjøre

Ånei det var kjedelig da :( selge den?

Back
Topp