Skravletråd Juli 2015

Cantaloupe melon, det er favoritten vår om dagen. Vannmelon er og godt men mere mat og smak i denne syntes jeg :)

Mm, hørtes godt ut. Tror jaggu jeg skal kjøpe melon neste gang jeg er i butikken:)

Mm, hørtes godt ut. Tror jaggu jeg skal kjøpe melon neste gang jeg er i butikken:)

Det er så godt :D Vi har nok et litt høyere forbruk av melon, jordbær og druer enn andre mennesker om dagen :P da det fint kan bruke en pakke druer, jordbær og 1 melon om dagen haha

Det er så godt :D Vi har nok et litt høyere forbruk av melon, jordbær og druer enn andre mennesker om dagen :P da det fint kan bruke en pakke druer, jordbær og 1 melon om dagen haha

Bedre det enn masse godteri ihvertfall;)
Veeeldig godt da

Herregud å stappa jeg er nå etter 1/2 melon og så et kakestykke av min grove banankake med en klatt kesam til :D Om ikke jeg er mett når jeg våkner i morgen tidlig så vet ikke jeg hehe

Så spørs det om frøkna vil ha med seg en bit på skolen i morgen. Jeg har tross alt tatt vekk sukkeret og byttet ut deler av hvetemelet med sammalt rugmel så litt sunn kan man jo late som kaka er hehe

God morgen ;)
Da var deilige fredag her! Resten av jobben drar på hyttetur kl 13 mens jeg sitter til kl 16. Jeg sa nei da det i utgangspunktet er en fylletur uten like:P Skal heller kose meg med kino og andre kjekke ting istedenfor :D

Har dere noen gøye planer for helgen da?

Morn :)
Alle på jobb dro til Skottland i går på seminar tur aka heisann kalas tur ;) Ville gjerne bli med, men er nok ett bedre valg for meg å bli hjemme og få fysio i dag ;)
Har litt lyst å reise til kollen og se 5 mila i morgen. Noen andre som har tenkt seg dit kanskje? :)

• Liker
Reactions: H&H
Hei hei :) Jeg har akkurat kommet fra jobb og skal snart lage middag. Før jeg skal stelle meg og reise på lønningspils, og det beste er jo at det er ikke så mange på jobb som vet jeg er gravid :P Jaja de finner det vel ut på jobb i dag da hehe I morra så blir det en tur ut, lurer på piknik med frøkna og ellers en rolig helg :)

I dag også er det blå himmel og blå sol :D tenkte jeg skal sitte litt ute i dag og få litt vitaminer fra solen :p så skal jeg reise til mamma i ettermiddag :) hva har dere for planer i dag?

Her er det nydelig blå himmel og sol :D Så nå har vi spist frokost og vaska opp så skal bare stelle oss og så stikker vi ut i parken for lek og moro :)

Været er så nydelig og vi har hvert på biblioteket og lekeplassen før vi måtte hjem pga formen min... men nå skal vi spise litt lunsj bare eggene blir ferdige og om formen kommer seg tenkte jeg å gå i hagen og ordne litt. Hadde hvert koselig å begynt å bruke hagen snart med det flotte været vi har :)

Hvordan er dagen hos dere da?

Været er så nydelig og vi har hvert på biblioteket og lekeplassen før vi måtte hjem pga formen min... men nå skal vi spise litt lunsj bare eggene blir ferdige og om formen kommer seg tenkte jeg å gå i hagen og ordne litt. Hadde hvert koselig å begynt å bruke hagen snart med det flotte været vi har :)

Hvordan er dagen hos dere da?

Har vært og trent meg på å kjøre med henger:p hehe
Fant ut at de ikke har hobbyplater av bjørk hverken på obs eller byggmakker :(
Nyyydelig vær her og, men får gjort lite i hagen dessverre fordi vi må ha traktor:p mannen er i skauen og kapper ved.

Har vært og trent meg på å kjøre med henger:p hehe
Fant ut at de ikke har hobbyplater av bjørk hverken på obs eller byggmakker :(
Nyyydelig vær her og, men får gjort lite i hagen dessverre fordi vi må ha traktor:p mannen er i skauen og kapper ved.

Hehe og hvordan gikk det med kjøringen?
Hva skal du med platene?
Hva slags hage har dere siden dere trenger traktor da?

Hehe og hvordan gikk det med kjøringen?
Hva skal du med platene?
Hva slags hage har dere siden dere trenger traktor da?

Kjøringen gikk veldig greit den:)
Jeg skal lage garderobeløsning på babyrommet, og liker ikke furu:p hehe

Har en hage på 1.5 mål. Vi drenerte rundt huset her i høst ogdet har i dem gravingen kommet frem noen megastore steiner som må fjernes. Litt vel store å flytte på uten traktor:p men frosten kom ikke, så nå håper vi det skal tørke opp i bakken så vi kan kjøre ned der:)

Kjøringen gikk veldig greit den:)
Jeg skal lage garderobeløsning på babyrommet, og liker ikke furu:p hehe

Har en hage på 1.5 mål. Vi drenerte rundt huset her i høst ogdet har i dem gravingen kommet frem noen megastore steiner som må fjernes. Litt vel store å flytte på uten traktor:p men frosten kom ikke, så nå håper vi det skal tørke opp i bakken så vi kan kjøre ned der:)

Åja hva slags garddrobeløsning har du tenkt deg?

Ja da kan det være greit med en tørr bakke og en traktor for å bli kvitt steinene :)

Åja hva slags garddrobeløsning har du tenkt deg?

Ja da kan det være greit med en tørr bakke og en traktor for å bli kvitt steinene :)

Blir noe på veggen ved/rundt vinduet tenkte jeg. Med noen bokser i forskjellige farger som kan plasseres litt om hverandre og henging på siden.

Noe sånt noe:D
1426341778809.jpg

Hadde vært veldig greit. Men nå driver de jo også og kapper ved da, så blir vel at jeg må vente til de er ferdige med det. Tror nok svigerfar er litt mer dreven på traktoren enn meg:p

Blir noe på veggen ved/rundt vinduet tenkte jeg. Med noen bokser i forskjellige farger som kan plasseres litt om hverandre og henging på siden.

Noe sånt noe:D
Vis vedlegget 108018

Hadde vært veldig greit. Men nå driver de jo også og kapper ved da, så blir vel at jeg må vente til de er ferdige med det. Tror nok svigerfar er litt mer dreven på traktoren enn meg:p

Kult blir nok veldig bra det :)

Ja kan være tryggest å la han gjøre det hehe

Kult blir nok veldig bra det :)

Ja kan være tryggest å la han gjøre det hehe

Tror det kan bli veldig bra. Også er det en vegg vi ikke får brukt til noe særlig fornuftig, så greit å få utnyttet plassen på det lille rommet:)

Ja, han har noen år mer erfaring, så er nok lurt. Hehe

Back
Topp