Har lagt lenge i sengen, for så å flytte meg til stuen en laaaaat dag i dag
Haha samma her. Føler jeg har grodd litt fast i soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt lenge i sengen, for så å flytte meg til stuen en laaaaat dag i dag
hva dere holder på med da?
Jeg måtte gjøre noe med mandags blues så jeg har vaska håret, tatt ansiktskrubb, fiksa neglene og lakka dem i en matt grønn med glitter i. Så nå er jeg klar for resten av uka
Du da?
Jeg måtte ha litt yoghurt is for å roe ned halsbrannen og nå skal jeg sove..
er så deilig å legge seg for natten og kjenne på dultene fra lillemor ♡ vil jo bare ligge å kjenne etter det i stedet for å sove
Nå er det senga her og surfing har formen din kommet seg noe ??
Sengen her også formen er ok! Ikke mye å syte av eller skryte av
Deilig ligger kjenner på lillemann sparke i alle kanter Du er tøff, det skal du ha ! Tenker på deg og krySser fingrene for at du skal få skikkelig bedring etterhvert
Så herlig! Gleder meg til sparkene blir harde nå... Nå syns jeg bare de er kjedelig tøff er jeg ikke, men skal klare å holde ut skal inn på kontroll på sykehuset denne uken. Så blir møte med ernæringslege osv... Hvordan går det med deg da?
Hei hei, håper du fikk en fin dag med rydding Jeg har vært på jobb og nå koser jeg meg på sofaen mens jeg venter på at lasagnen blir ferdig og hører på guttungen leke foran meg på gulvetHei hei damer Nå er frøkna sendt på skolen og katta snudde i døra pga regnet så da ligger vi her på sofaen og lillebror sparker løs
Nå ligger jeg bare å sløver litt før jeg skal ta rommet til frøkna som jeg har brukt som lager så der er det mye å rydde i dag haha passer dårlig at det regner da siden jeg har en del ting som skal ut i boden da. Men det kan jo bli bedre Vær
Ha en super fin dag jenter
Hei hei, håper du fikk en fin dag med rydding Jeg har vært på jobb og nå koser jeg meg på sofaen mens jeg venter på at lasagnen blir ferdig og hører på guttungen leke foran meg på gulvet
Det bekkenet altså....Jada ryddingen er unnagjort eller har oppvaska etter middagen som må taes da Men jeg ligger rett ut på sofaen med et bekken som har takket for seg haha
Hørtes ut som en fin ettermiddag da så får du kose deg masse
Haha til tider er de vonde her, rett med i blæra spennende å høre hva ernæringslege sier da, kanskje det kan være nyttig
Joda, kvalmen er her men på en helt annen måte.. Her må jeg spise ofte for å ikke bli kvalm, og det går fortsatt bare i brødmat. Frokost blir brød med ost, samme
Med lunsj, middag blir noe tørt som wok(uten kjøtt) eller grov pasta uten kjøttdeig så vekta går jo fortsatt bare opp og jeg føler meg forferdelig men, skal ikke klage som faktisk klarer spise
Desember allerede? Herregud er vi så langt på veg allerede?Nå er den første flyttet inn i desember hver gang ett nytt forum åpnes, jo nærmere er vi