Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere får ha en fin fin fredag alle sammen! Jeg har allerede rukket å brette klær, rydda badet og stua og så er jeg godt i gang med oppvasken. Så skal jeg i dusjen etterpå før ferden går til legen og så er det jobb i ettermiddag. Jaggu godt man har litt å finne på i dag da haha
Hva er planen hos dere i dag da?
Der ble dagen min litt ødelagt kjenner jeg
Fikk nettopp melding om at bassengtreninga er avlyst i dag
Ånei. Så kjipt får ta deg en tur for å svømme og bevege deg litt allikevel da? Eller finne på noe annet håper du får en fin dag uansett. Hater sånne avlysninger!
Har jo egentlig så mye annet jeg må gjøre siden vi skal ha fest for samboer i morgen. Har mest lyst til å bare legge meg ned å grine i dag hehe
Skulle ønske jeg hadde en kur på ikke muskulære bekkenplager haha
Litt klaging på meg i dag, men de smertene får meg så grinete hehe
Skulle ønske jeg kunne lånt deg kroppen min frem til kampen min i morgen - jeg trenger den jo ikke før da, og den fungerer utmerket tipper du hadde fått gjort unna alt du trenger da i en fei eller som du sier, at vi kunne kurert din kropp, som sikkert hadde vært enda bedre enn å låne min Hehe
Vil jo ikke ta kroppen din, for da får vel du min og det unner jeg deg ikke hehe
Kunne jo sikkert vært verre altså, for jeg har ikke låsninger. Men hadde vært bedre med låsninger syns jeg, for da hadde jeg visst hva som hjelper hehe
Kunnskapen min rundt ren løsning er minimal. Vet kun forskjellen på det, men når jeg søker det opp kommer det alltid i forbindelse med låsning når det er snakk om behandling hehe
Jeg er jo lagspiller - synes jo vi kan dele litt. Er urettferdig at noen skal ha masse vondt og noen ingenting jeg har jo mine faste låsninger, som jeg har hatt i 3 år, så de klarer jeg å knekke opp selv og holder det i sjakk med fysioen på laget, også er det jo ikke så vondt heller, så skjønner godt du heller ville hatt det. Mye lettere å gjøre noe med. Løsning må være helt forferdelig. Uansett i hvilken grad unner jeg ingen det, kan ikke alle bare ha det som meg i graviditeten? merker jeg føler meg nesten skyldig i å ha det bra når jeg ser hvor ille enkelte har det.
Der ble dagen min litt ødelagt kjenner jeg
Fikk nettopp melding om at bassengtreninga er avlyst i dag
Jeg er jo lagspiller - synes jo vi kan dele litt. Er urettferdig at noen skal ha masse vondt og noen ingenting jeg har jo mine faste låsninger, som jeg har hatt i 3 år, så de klarer jeg å knekke opp selv og holder det i sjakk med fysioen på laget, også er det jo ikke så vondt heller, så skjønner godt du heller ville hatt det. Mye lettere å gjøre noe med. Løsning må være helt forferdelig. Uansett i hvilken grad unner jeg ingen det, kan ikke alle bare ha det som meg i graviditeten? merker jeg føler meg nesten skyldig i å ha det bra når jeg ser hvor ille enkelte har det.
r litt og syntes du er skikkelig herlig som tenker sånn på andre har løsning, ikke no behagelig!! Og fortsatt kvalm, men unner deg absolutt ha det så bra under svangerskapet godt å høre noen som slipper unna, syntes jeg
Nei så kjedelig !!! Du som hadde ekstra vondt idag.. Ikke mulig reise dit og trene selv da??
Var mulig det jo, men hadde dessverre litt for mye på planen i dag. Har en fest å fikse til i morgen som må gjøres når mannen ikke er hjemme Mulig jeg tar en tur til uka alene istedet litt av greia i dag var at jeg ville snakke med henne
Hvordan føler du deg i dag?Var mulig det jo, men hadde dessverre litt for mye på planen i dag. Har en fest å fikse til i morgen som må gjøres når mannen ikke er hjemme Mulig jeg tar en tur til uka alene istedet litt av greia i dag var at jeg ville snakke med henne
Og hvordan går det med festforbredelsene ?
Hvordan føler du deg i dag?
Får du hjelp til å ordne til festen?
Foreløpig er formen grei, men har såvidt stått opp da hehe
Jeg handlet i går og alt står på gården. Svigerfar skulle bære opp ølen osv, så drar jeg bort etterhvert og gjør klar litt dip osv. Men får hjelp til å bære opp heldigvis
Håper du bare blir bedre, det fortjener du med tanke hvor vondt du har hatt det så får de andre ta de tunge løftene så du kan nyte festen
Så snill du er! Han er heldig som har ei frøken som deg! Kos deg (dere) masse i kvellTakk søte blir nok bra.
Er ikke så tunge løft egentlig, men det er en fin bakke opp til lavvoen og det kommer uansett noen senest 1 time før samboer dukker opp. Så da gjør jeg heller klart nede også har jeg vel nok med rengjøring hjemme og siden han tror det kommer folk i morgen
Takk søte blir nok bra.
Er ikke så tunge løft egentlig, men det er en fin bakke opp til lavvoen og det kommer uansett noen senest 1 time før samboer dukker opp. Så da gjør jeg heller klart nede også har jeg vel nok med rengjøring hjemme og siden han tror det kommer folk i morgen
Foreløpig er formen grei, men har såvidt stått opp da hehe
Jeg handlet i går og alt står på gården. Svigerfar skulle bære opp ølen osv, så drar jeg bort etterhvert og gjør klar litt dip osv. Men får hjelp til å bære opp heldigvis