Skravletråd Juli 2015

Kjenner til den følelsen innimellom ja
Stort sett greit å være alene, men noen ganger kan det bli ensomt. Hadde du bodd litt nærmere skuøøe jeg tatt meg en tur:D

Ja det kan det, spesielt nå som det er påske eller andre "spesielle" dager... Søt du er <3

Men da har du en stund da;) er det lang tur eller? Vet ikke om jeg har fått med meg hvor du bor

Bor i Nittedal, så det er ikke så langt, skal være såpass ærlig å si at vi (mannen) ikke holdt fartsgrensa hele veien :P tror vi brukte totalt seks timer, tur/retur og shopping :D

Følte jeg har et skikkelig spennende liv når jeg sitter å ser ut stuevinduet for å se om det skjer noe spennende ute :P

Bor i Nittedal, så det er ikke så langt, skal være såpass ærlig å si at vi (mannen) ikke holdt fartsgrensa hele veien :P tror vi brukte totalt seks timer, tur/retur og shopping :D

Går unna på e6 da;)

Følte jeg har et skikkelig spennende liv når jeg sitter å ser ut stuevinduet for å se om det skjer noe spennende ute :P

Ser du noe da? Hehe
Her skjer det ingenting utafor vinduet. Snøen smelter bare:p

Så en ambulanse i utrykning, litt regn, noen biler og 2 mennesker gå over veien... kan vel ikke kalle det spennende akkurat :P

Ooh, kjempespennende:p haha

Har ikke noe spennende å lese på nå... Ja jeg vet at det ikke er enkelt hehe

Kjenner til "problemet" :p hehe
Men kanskje det bare er like greit p legge seg da? Og kjenne på mini i magen;)

God morgen jenter :) Jeg håper dere får en kjempe fin søndag alle sammen :)

Det hadde vært gøy å testa. :) (selv om vi vet at det er ei jente... :P) Hvordan gjør man det? :)

Heng en ring på et hårstrå og hold over magen. Om den går i tydelig sirkel er det jente. Om den pendler frem og tilbake blir det gutt.
Gøy å se om det stemmer selv om dere vet kjønnet allerede da;)

Back
Topp