Skravletråd Juli 2015

God morgen, her står også jobb helg for tur. Satser på det er stille og rolig på sjukehuset i dag:) har 2 seinvakter og dn tidligvakt.
Hva er deres planer???

God morgen. Håper du får en fin jobbhelg:)
Her skal vi bort på middag i dag. Ingen andre planer

Haha, katten til venninnen min legger seg alltid på magen min. Her om dagen satte baby i et skikkelig spark og katten hoppet sikkert en halv meter og landet med alle klørne plantet i magen min :p nå får jeg ikke klappe henne engang! Så fornærmet. Hahaha

Haha ler :p merkelig hvordan dyra merker det!!! Forrige hunden min var kjempe spektisk til alle nye, men 2 ganger hadde jeg gravide på besøk og hun behandlet de som det skulle vært meg :p sååå mye kjærlighet!

Håper alle får en super påskeaften i dag ;) her blir det lammelår hos svigerbesteforeldre :D

Håper alle får en super påskeaften i dag ;) her blir det lammelår hos svigerbesteforeldre :D

Høres snadder ut:D her blir det hjemme hele dagen. Skal ut å kjøpe en bursdagsgave bare:p
Har noen påskeegg på lur da:D

Uff jeg har sprukket, fikk påskeegg med masse godt i så måtte jo smake litt :P jaja jeg får fortsette med fruktfatet mitt for å veie opp for det at jeg har spist snop :P

Uff jeg har sprukket, fikk påskeegg med masse godt i så måtte jo smake litt :P jaja jeg får fortsette med fruktfatet mitt for å veie opp for det at jeg har spist snop :P
Påskeaften er lov med masse snop:D

Påskeaften er lov med masse snop:D

Men jeg skulle ikke spise før ungen var ute :P jaja får ha en ny start på mandag trur jeg :P alltid best å starte en uke med rutiner enn å skulle ta det på en søndag syntes jeg haha

Men jeg skulle ikke spise før ungen var ute :P jaja får ha en ny start på mandag trur jeg :P alltid best å starte en uke med rutiner enn å skulle ta det på en søndag syntes jeg haha

Påske må kunne være et unntak;) du har jo vært flink ellers? :)

Ja har ikke spist snop siden jeg skulle kutte det ut. Så det var litt nedtur selv om det var litt godt :P

Det er jo godt;)
Får starte på'n igjen i morgen:D hihi

Back
Topp