Skravletråd Juli 2015

Har satt meg igjen jeg da:p klærne er ferdig brettet, så nå må jeg bare vente på at vaskemaskinen blir ferdig...er vel ikke så lenge til

Det var ganske så fort gjort. Ligger her fortsatt jeg da men må snart bevege meg siden det er ca 1 time til jeg må reise på jobb...

Det var ganske så fort gjort. Ligger her fortsatt jeg da men må snart bevege meg siden det er ca 1 time til jeg må reise på jobb...

Du må vel dra snart du da. Setter igang med strikketøyet så glemmer jeg tiden og alt annet:p haha

Du må vel dra snart du da. Setter igang med strikketøyet så glemmer jeg tiden og alt annet:p haha

Nå er jeg på vei til jobb, eller venter på bussen som skal ta meg til jobb hehe
Du får kose deg masse med strikketøyet ditt :)

Nå er jeg på vei til jobb, eller venter på bussen som skal ta meg til jobb hehe
Du får kose deg masse med strikketøyet ditt :)

Det skal jeg. Nærmer seg at jeg begynner på armene nå:)
Kos deg på jobb så godt du kan;)

Det skal jeg. Nærmer seg at jeg begynner på armene nå:)
Kos deg på jobb så godt du kan;)

Spennende :) den blir nok veldig fin :) jo takk og bare for å toppe det hele er det MASSE pollen i lufta så alle trur jeg sitter og griner her haha :P jaja jeg skjønner at jeg skal holde meg innendørs på jobb i dag :P

Hei hei :) ett lite spørsmål. Skal i bryllup i sommer og må kjøre noen timer i bil... ( i mnd før termin) sliter med rygg og bekken... Så da lurte jeg på om noen kan anbefale noen puter eller lignende jeg kan ha i bil for å sitte bedre?! Noen som har ett godt tips! Kjenner jeg kvir meg litt... :/

Dette har jeg ikke prøvd selv men venninna mi pleier å sitte på en badering i bilen og hun syns det hjelper. Ikke en sånn kjempestor, men til små barn som akkurat fyller setet. Hun fikk det anbefalt av fastlegen. En kamerat av meg gjorde det samme etter en ryggoperasjon som han også sa var bra. Puter fungerer sikkert det også.
Jeg har akkurat kjørt tur/retur Oslo-Stavanger som tok rundt 7-8 timer en vei. Jeg har problemer med at jeg blir stiv i bekkenet på venstre bakdel. Det viktigste vi gjorde var å stoppe jevnlig underveis så jeg fikk gå i minst 5 min. Vi var ikke flinke til det på vei til (kun to stopp) og det angra jeg på.
Ta dere god tid, husk å stoppe for å bevege på deg underveis og kos deg i bryllup :D

Haha! En badering! No ser eg det for meg!! Men det kan nok funke! Eg blir og stiv, så vi tenker å bruke god tid og stoppe jevnlig... Takk for det! Skal nok kose oss!! :)

Spennende :) den blir nok veldig fin :) jo takk og bare for å toppe det hele er det MASSE pollen i lufta så alle trur jeg sitter og griner her haha :P jaja jeg skjønner at jeg skal holde meg innendørs på jobb i dag :P

Hope so. Hehe
Kjedelig med pollen da:(

Er det noe liv hos juli jentene i dag da? :)

Tja, har vaska og hengt opp to klesvasker, så vært noe effektiv. Nå er det total "Søndag" avslapning med sofa, netflix og digg :)
Der da?

Flink du har vært da. Jeg har satt på en klesvask (sengetøy) og tenkte jeg skulle støvsuge senga og soverommet. Fant noen hybelkaniner der inne:p
Også skravler jeg litt her da. Har du fått med deg topp100 i april?

God dag :D har alle hatt en fin påske :D? Hva er planene for dagen? :)

Min stakk i skauen igjen han. De må være ferdig innen torsdag med veden:p

Har fått støvsuget på soverommet, så nå sitter jeg og lurer på hva vi skal spise i kveld...:p

Ja nå gikk faktisk min nettopp ut for p skifte dekk :D deilig og få slippe være med på det for en gangsskyld!!! Hahaha :D åh samme her... Droppa fredagstacoen så vurderer ta den Idag men er såå kjedelig når jeg ikke kan ta i kjøttdeig :o dumme kvalmen :p

God dag :D har alle hatt en fin påske :D? Hva er planene for dagen? :)

God dag :)

Jeg har hatt full arbeidsuke så hadde fri onsdag og torsdag bare og da var man på farta hele dagen. Nå er det totalt avslapping på sofaen som er planen :)

Ja nå gikk faktisk min nettopp ut for p skifte dekk :D deilig og få slippe være med på det for en gangsskyld!!! Hahaha :D åh samme her... Droppa fredagstacoen så vurderer ta den Idag men er såå kjedelig når jeg ikke kan ta i kjøttdeig :o dumme kvalmen :p

Høres slitsomt ut med den kvalmen din:(
Kjekt at han tar dekka da;)
Venter nok til helga her.også må vi se på styringa på bilen min. Den bråker:/

Nei ikke så mye hos meg :P er litt innom bv og så spiller jeg litt hay day og sjekker face mens lille gutt sparker magen i alle retninger :P

Kjekt med rolig dag da:)
Skal strikke litt til jeg, men blir jo litt skravling også...hehe

Back
Topp