Skravletråd Juli 2015

Flink du har vært da. Jeg har satt på en klesvask (sengetøy) og tenkte jeg skulle støvsuge senga og soverommet. Fant noen hybelkaniner der inne:p
Også skravler jeg litt her da. Har du fått med deg topp100 i april?

Jeg og tenkte jeg skulle støvsuge i dag, det forblir en tanke foreløpig :P
Har ikke fulgt noe særlig med på topp 100 listene for å være ærlig. Noe bra?

Jeg og tenkte jeg skulle støvsuge i dag, det forblir en tanke foreløpig :P
Har ikke fulgt noe særlig med på topp 100 listene for å være ærlig. Noe bra?

Ferdig med soverommet her:D

Det er en ny vri, så det er gitte premier til gitte plasser så man kan prøve å peile seg inn på de premiene man selv vil ha;)

• Liker
Reactions: H&H
Hva, skravler du liksom?? Haha

Jeg nei...aaaaldri:confused:
Har jo veldig lyst på den pysjen eller et eller annet. Så da må jeg jo det np og:p hehe
Mummiservicet var fint det og da, så det gjør ikke noe om jeg faller dit

Jeg nei...aaaaldri:confused:
Har jo veldig lyst på den pysjen eller et eller annet. Så da må jeg jo det np og:p hehe
Mummiservicet var fint det og da, så det gjør ikke noe om jeg faller dit

Hehe jeg skjønner ;) orker ikke å engasjere meg i konkurransen jeg da :P

Hehe jeg skjønner ;) orker ikke å engasjere meg i konkurransen jeg da :P

Jeg bare skravle som vanlig egentlig:p men jeg må jo prøve å styre unna de plassene uten premie, så jeg må jo føle med litt:o

Nei egentlig ikke, matlysten er ikke helt på topp i dag så mangler inspirasjon selv haha

Mannen skulle ta med noeb chillipølser hjem som ligger hos hans far:)

Her har vi tatt opp burgere og brød fra fryseren, blir grillings da :)er matlei om dagen så det blir ofte til at vi (les jeg :P ) bestemmer oss samme dag for hva som skal på bordet.

Her har vi tatt opp burgere og brød fra fryseren, blir grillings da :)er matlei om dagen så det blir ofte til at vi (les jeg :P ) bestemmer oss samme dag for hva som skal på bordet.

Sånn har det vært her altfor lenge. Tror jeg hadde hatt lettere for å lage mat om jeg visste hva vi skulle ha, men jeg gidder ikke å sette opp lista alene:p

• Liker
Reactions: H&H
Sånn har det vært her altfor lenge. Tror jeg hadde hatt lettere for å lage mat om jeg visste hva vi skulle ha, men jeg gidder ikke å sette opp lista alene:p

Jeg setter gjerne opp liste, men fordi jeg ikke har matlyst så blir det dårlig med mat når frøkna ikke er hjemme. Og når hu er hjemme blir det ofte forandringer...

God dag :)

Jeg har hatt full arbeidsuke så hadde fri onsdag og torsdag bare og da var man på farta hele dagen. Nå er det totalt avslapping på sofaen som er planen :)

Her jobbet også samboer fram til onsdag også full rulle så idag er det slappe av dag her og :D ekstremt deilig :D

Å lage lista er ikke problemet, det er det å ha lyst på det som er kjøpt inn. Vi pleier å ha 1-2 ukeshandel.
I går hadde vi for eksempel handla inn til spagetti, men en time før ville jeg ikke ha det lenger. Ble taco istedenfor. Blitt en liten diva i matveien etter at jeg ble gravid, ifølge samboer ihvertfall :P

Men da er jo maten i boks :)

Den var det:)
Nå er den i magen:p

Jeg setter gjerne opp liste, men fordi jeg ikke har matlyst så blir det dårlig med mat når frøkna ikke er hjemme. Og når hu er hjemme blir det ofte forandringer...

Jeg aner jo ikke hva jeg skal lage:o hehe
Burde satt opp noe som passer med vekta til mannen og der har jeg ikke peiling:confused:

Back
Topp