Skravletråd Juli 2015

Aaah jeg hadde så lyst på snus i går at jeg trodde jeg skulle dø. Løsningen ble å kjøpe sjokolade hahaha.

Jeg skal jo ikke spise snop jeg da, så da blir det værre... kjenner det er vanskelig nå som det er sånt deilig sitte ute Vær hvor jeg normalt ville røyka masse...

Jeg skal jo ikke spise snop jeg da, så da blir det værre... kjenner det er vanskelig nå som det er sånt deilig sitte ute Vær hvor jeg normalt ville røyka masse...

Men is da? Det kan du vel unne deg?
Stay strong :) vi klarer dette :D tenk på alle pengene vi har spart :)

Men is da? Det kan du vel unne deg?
Stay strong :) vi klarer dette :D tenk på alle pengene vi har spart :)

Ja is og kake er lov å spise, jeg fant ut at jeg ikke skulle være streng med alt hehe joa men det hjelper lite når jeg sola skinner på verandaen og lysten på en røyk virkelig kommer å tar meg :P

Ja is og kake er lov å spise, jeg fant ut at jeg ikke skulle være streng med alt hehe joa men det hjelper lite når jeg sola skinner på verandaen og lysten på en røyk virkelig kommer å tar meg :P

Haha stakkars, jeg føler med deg. Men det går til en god sak da :D
Skal du begynne igjen etter fødsel?

Haha stakkars, jeg føler med deg. Men det går til en god sak da :D
Skal du begynne igjen etter fødsel?

Nei hadde ikke tenkt til det. Men det blir lettere å holde seg når jeg faktisk har valget, da er ikke suget så stort nemlig :P det er jo bare fordi jeg ikke kan at jeg virkelig vil :P

Nei hadde ikke tenkt til det. Men det blir lettere å holde seg når jeg faktisk har valget, da er ikke suget så stort nemlig :P det er jo bare fordi jeg ikke kan at jeg virkelig vil :P

Det er som regel sånn :P hold ut. Husk at en kald is i sola også er godt :D eller ett glass brus.

Sitter og ser på sinnasnekker'n...blir så oppgitt:rolleyes:
Dere driver med da?

Jo det var veldig hyggelig :) bestandig litt skummelt å treffe ukjente men de var veldig greie da :) Og så fort tia gikk, plutselig var det liksom gått 4 timer :P

Høres koselig ut da:D
Gjorde dere noe spesielt eller "bare" skravling;)

Sitter og ser på sinnasnekker'n...blir så oppgitt:rolleyes:
Dere driver med da?

Sett sinnasnekkeren Sverige da? Jeg syns han nesten er enda strengere :P
Har gått tur etter jobb i dag så jeg ikke skulle sovne. Ser på The Blacklist på netflix nå, det er så spennende!

Sett sinnasnekkeren Sverige da? Jeg syns han nesten er enda strengere :P
Har gått tur etter jobb i dag så jeg ikke skulle sovne. Ser på The Blacklist på netflix nå, det er så spennende!

Ja, han er jo helt rå.hehe
Otto er altfor snill syns jeg

Back
Topp