Ja, han er jo helt rå.hehe
Otto er altfor snill syns jeg
Ja, ut fra det vi får se på tv så kunne han satt folk enda mer på plass noen ganger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han er jo helt rå.hehe
Otto er altfor snill syns jeg
Det skravles her inne og,jah
Melder meg på
Selvfølgelig har vi skravletråd her og hehe
Koselig at du blir med og lager liv
God morgen
Hva gjør dere/skal gjøre denne fine fredagen?
God morgen!
Her er det siste innspurt på jobb...
Der da?
Hehe, må jo det nå som jeg begynner å komme meg inni dette her
God morgen
Skal på bassengtrening i dag altfor lenge siden sist
Du da?
Å, det hørtes deilig ut hvordan går det med bekkenet ditt nå?
Ikke no spesiellt, jobb til 16 og så kanskje litt shopping. Ikke noe jeg må ha, men har lyst til å titte litt.
Høres bra ut. Du har kommet deg igang du nå ja hehe
Jobb til 16 og så er det helg
Tenkte meg en tur på kjøpesenteret i kveld så slipper jeg rushet i morgen.
Siste uka har faktisk ikke vært så ille. Syns det har hjulpet litt etter at jeg begynte å sove med puta mellom beina
Hva skal du titte på da da? Alt mulig rart?
God morgen
Det er bra, krysser fingrene for at det blir bedre og bedre for deg
Jeg skal se om jeg kanskje finner en ny bh i dag går med sportstopp nå og den begynner også å bli litt for liten, merker det på øvre rygg. Leste i et mammablad i går at majoriteten legger på seg et sted mellom 200 g til 400 g per bryst under graviditeten. Det er mye da!
Ellers blir det mest å se litt på ting jeg egentlig ikk trenger, men har lyst på
Håper det jeg og
Nå har jeg klart å komme meg hjem igjen, og ser ut som det ikke blir noe trening neste uke. Den faste fysioterapeuten er sykemeldt
Blir litt ekstra vekt da ja. Nærmer seg en halvkilo jo hehe
Har du funnet deg noe?
Åååå, så kjedelig håper de finner en vikar så snart som mulig. Sånne varmebasseng gjør virkelig susen når en har vondt.
Ja, jeg dro på Change og fikk målt meg på nytt, hadde økt greit i str siden starten av november ja...Endte opp med amme bh'en de har i sort. Den er kjempebehagelig! kan ikke beskrive hvor deilig det var å få mellomrom mellom igjen
Kjøpte ikke noe aent enn det, men fikk titta mye da.
Hadde en mann i dag, men han skal visst på kurs neste uke. Også ble det ikke helt det samme med en mann som skal instruere i bekkenbunnsøvelser osv hehe
Tror ikke jeg har vært borti Change...hm
Hvor er det?