Skravletråd Juli 2015

Skal på bassengtrening i dag:) altfor lenge siden sist

Du da?

Å, det hørtes deilig ut :) hvordan går det med bekkenet ditt nå?

Ikke no spesiellt, jobb til 16 og så kanskje litt shopping. Ikke noe jeg må ha, men har lyst til å titte litt.

Å, det hørtes deilig ut :) hvordan går det med bekkenet ditt nå?

Ikke no spesiellt, jobb til 16 og så kanskje litt shopping. Ikke noe jeg må ha, men har lyst til å titte litt.

Siste uka har faktisk ikke vært så ille. Syns det har hjulpet litt etter at jeg begynte å sove med puta mellom beina:D

Hva skal du titte på da da? Alt mulig rart? :)

Gleder meg til imorgen.. Får litt hjemme-alene tid da, siden gubben skal jobbe :p hehe!

Siste uka har faktisk ikke vært så ille. Syns det har hjulpet litt etter at jeg begynte å sove med puta mellom beina:D

Hva skal du titte på da da? Alt mulig rart? :)

Det er bra, krysser fingrene for at det blir bedre og bedre for deg :)

Jeg skal se om jeg kanskje finner en ny bh i dag ;) går med sportstopp nå og den begynner også å bli litt for liten, merker det på øvre rygg. Leste i et mammablad i går at majoriteten legger på seg et sted mellom 200 g til 400 g per bryst under graviditeten. Det er mye da!
Ellers blir det mest å se litt på ting jeg egentlig ikk trenger, men har lyst på :P

Det er bra, krysser fingrene for at det blir bedre og bedre for deg :)

Jeg skal se om jeg kanskje finner en ny bh i dag ;) går med sportstopp nå og den begynner også å bli litt for liten, merker det på øvre rygg. Leste i et mammablad i går at majoriteten legger på seg et sted mellom 200 g til 400 g per bryst under graviditeten. Det er mye da!
Ellers blir det mest å se litt på ting jeg egentlig ikk trenger, men har lyst på :P

Håper det jeg og:D
Nå har jeg klart å komme meg hjem igjen, og ser ut som det ikke blir noe trening neste uke. Den faste fysioterapeuten er sykemeldt:(

Blir litt ekstra vekt da ja. Nærmer seg en halvkilo jo:o hehe
Har du funnet deg noe? :)

Håper det jeg og:D
Nå har jeg klart å komme meg hjem igjen, og ser ut som det ikke blir noe trening neste uke. Den faste fysioterapeuten er sykemeldt:(

Blir litt ekstra vekt da ja. Nærmer seg en halvkilo jo:o hehe
Har du funnet deg noe? :)

Åååå, så kjedelig :( håper de finner en vikar så snart som mulig. Sånne varmebasseng gjør virkelig susen når en har vondt.

Ja, jeg dro på Change og fikk målt meg på nytt, hadde økt greit i str siden starten av november ja...Endte opp med amme bh'en de har i sort. Den er kjempebehagelig! :D kan ikke beskrive hvor deilig det var å få mellomrom mellom igjen :P
Kjøpte ikke noe aent enn det, men fikk titta mye da.

Åååå, så kjedelig :( håper de finner en vikar så snart som mulig. Sånne varmebasseng gjør virkelig susen når en har vondt.

Ja, jeg dro på Change og fikk målt meg på nytt, hadde økt greit i str siden starten av november ja...Endte opp med amme bh'en de har i sort. Den er kjempebehagelig! :D kan ikke beskrive hvor deilig det var å få mellomrom mellom igjen :P
Kjøpte ikke noe aent enn det, men fikk titta mye da.

Hadde en mann i dag, men han skal visst på kurs neste uke. Også ble det ikke helt det samme med en mann som skal instruere i bekkenbunnsøvelser osv:p hehe

Tror ikke jeg har vært borti Change...hm
Hvor er det?

Hadde en mann i dag, men han skal visst på kurs neste uke. Også ble det ikke helt det samme med en mann som skal instruere i bekkenbunnsøvelser osv:p hehe

Tror ikke jeg har vært borti Change...hm
Hvor er det?

Haha, en mannlig instruktør ja:P håper de får ordna no raskt ;)

Change er en butikkjede som finnes litt overalt. I Oslo finnes de litt overalt ;) sjekk ut nettbutikken så finner du butikkene. Jeg var på en på Lamberseter senteret i dag.

Back
Topp