Hei SpyroSå godt utHa en fin dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei SpyroSå godt utHa en fin dag
![]()
Har ferieHei SpyroLenge siden sist. Hvordan går det med deg da? Alt vell i på jobb?
Skjønner det. Lite tid til BV i ferie tiderHar ferieSå lite tid her inne siste ukene [emoji23] Ellerd går det bare fint. Neste mandag er det jobb igjen da. Vemodig at ferien er over allerede da. Går for fort det.
Hvordan går det med deg da? [emoji1]
Ja. Blir gjerne mer på meg fra neste uke også [emoji14] Haha Vet aldri. Avslutta med ett BANG før ferien ble tatt pga konkurransene. Så når det ble ferdig og ferien starta orka jeg såvidt å tenke BV en gang [emoji23] Ble for mye tror jeg. Så nå er jeg fryktelig tam gitt. Tror ikke jeg har 10 innlegg om dagen en gang. Gjerne 5 [emoji33]Skjønner det. Lite tid til BV i ferie tider
Jeg er startet opp igjen på jobb. Så derfor jeg henger så mye her inne nå. Ekstremt lite å gjøre. Merker at mange fortsatt har ferie [emoji14]
Men for all del. Tåler en uke med god tid til bv og kontinuerlig oppdatering på nettavisene![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] jaja hun holdt seg unna ihvertfallHun hadde planer om å dukke opp selvsagt, men tok Primolut for å holde henne unna[emoji12]
Konkurransene er egentlig døden for forumet i tiden etterpå.Ja. Blir gjerne mer på meg fra neste uke også [emoji14] Haha Vet aldri. Avslutta med ett BANG før ferien ble tatt pga konkurransene. Så når det ble ferdig og ferien starta orka jeg såvidt å tenke BV en gang [emoji23] Ble for mye tror jeg. Så nå er jeg fryktelig tam gitt. Tror ikke jeg har 10 innlegg om dagen en gang. Gjerne 5 [emoji33]
God tro på det ja. Men nå kom jo fellesferien også da [emoji14]Konkurransene er egentlig døden for forumet i tiden etterpå.
I hvert fall for de som gir alt![]()
Ha en fin dag i sola![]()
Og kos dere i park.
Jeg skal sitte inne å passe på bv jeg(les: jobb med SVÆRT lite å gjøre
)
Skal vi legge forslaget frem for politikerne ?![]()
Hva skal dere i dag?
Hvilken type park er det?Jeg har vært i Foldvik familiepark med barna[emoji1]
God morgen
Sooa skinnet, blir nok bading etter jobb i dag
Time will tell.
Ikke kommet nå i alle fall. Godt det.
Jepp. Definitivt.
I morgen kommer muligens mellomste søster i huset. Og da muligens med sine to innekatter
![]()
Lunch tid[emoji16]
[emoji23][emoji23][emoji23] jaja hun holdt seg unna ihvertfall
Vel. Hun kommer for å treffe.Men hvorfor kommer de når de vet det er allergibarn der?[emoji15]
Kost dere?Jeg har vært i Foldvik familiepark med barna[emoji1]
Ja, liksom litt glemt hvordan det er... Og håper egentlig å slippe så mye av detBare å nyte![emoji1]