Skravletråd JULI ❤

Veldig opptatt av tog her også. Kjørte tog i ferien og han elsker det:)
Var et lite tog som gikk mellom hytten vi leide og Lalandia reservoaret samt at han kjørte mye tog i Legoland når vi var i Danmark.
Har også vært en tur og kjørt med Tertitten.
Han våkner opp om morgenen og roper hund (vi passer en for tiden) og skal hilse på.
Har knapt tid til å spise frokost før han skal leke med Duplo og Brio togene sine samtidig som han flyr frem og tilbake for å vise vognene til hunden.
Er ikke helt enig når vi sier det er på tide å dra til barnehagen
 
Jupp[emoji23] et tilbud fra det offentlige for å sikre lykkeligere nordmenn![emoji23]
DET hadde vert noe. Eller en liten egenandel hadde jeg tålt. Er det ikke rundt 2000kr vi betaler i egenandel for å få frikort. Noe slikt burde det være på sydentur også :p :laughing025
 
DET hadde vert noe. Eller en liten egenandel hadde jeg tålt. Er det ikke rundt 2000kr vi betaler i egenandel for å få frikort. Noe slikt burde det være på sydentur også :p :laughing025

Egenandel på 2000,- hadde jeg betalt lett![emoji12][emoji1]
Er sikker på at det hadde spart samfunnet for mange sykemeldinger og legebesøk[emoji23]
 
Det kan jo godt vente til etter ferien ja[emoji12] ikke sikkert den kommer tilbake i det hele tatt siden du har spiral? *luksus*[emoji1]
Time will tell.

Ikke kommet nå i alle fall. Godt det.
 
Bra dere kan snakke han bort fra "klarer aldri"[emoji4]
Mellomste her er sånn, og det er ikke lett å snu. Men vi jobber med det, de må lære seg litt motgang før de lykkes, men viktig at de opplever følelsen av å få det til også[emoji4]
Jobber iherdig med å snu ham bort fra aldri
Litt etter litt.
 
Å ja, men da blir det godt for ham med en overnatting[emoji4]
Jepp. Definitivt.

I morgen kommer muligens mellomste søster i huset. Og da muligens med sine to innekatter
 
Back
Topp