Skravletråd JULI ❤

Det er veldig godt at de har funnet ut av det, så nå er det bare ventetiden på behandling etc. Får smertestillende, og er noen tøffe tak i ny og ned, men det er mye bedre å vite. Du er god da [emoji171]

Det har jo skjedd mye hos deg også! Og gratulerer så mye. Jeg kan forstå at det har vært tøft. I allefall når man må finne ut av det. Så koselig at du begynner å glede deg :) Du har noen måneder til på deg. Håper du har det bra nå.

Skal prøve å følge med litt bedre nå, slik at jeg ser hva som skjer hos deg. Men håper virkelig at du ikke må gå lenge før de klarer å få deg smerte fri.

Jo takk:) Veldig veldig glad til at det er noen mnder igjen til jul for å si det slik. Jeg som er det julemenneske, kan godt drøye lenge med julen i år gitt :p :p
 
Nei, det er der han blir bedre. Her reagerer han på katt så det er flott med en overnatting. Han er tung og blir rett og slett bedre av en natt der.

Å ja, men da blir det godt for ham med en overnatting[emoji4]
 
Det skal vi, men de kommer ikke før om 2-3 timer. Så det blir meg og mannen og svigermor en runde først.

Og da ser jeg hvor min eldste har arvet sin evne til å overdrive fra. Han blir aldri bra igjen og kan aldri gå på foten igjen etc.

Dramatikken har han ikke fra svigermor, men hun klarer aldri det eller det, får aldri til å koke egg rett, har aldri hell i spill.

Jeg forsøker å lære min sønn at han kanskje "ikke så ofte får til" og at "foten er så vond at det kjennes ut som det kan ta lang tid" men det er ikke umulig og det skjer ikke aldri

Han er dramatisk og svigermor har meninger om det, men ser ikke at den samme "jeg klarer aldri" sier hun selv. Å være overdrevent kritisk om seg selv hele tiden. Men der han dramatisk hyler at han aldri får det til, ler hun stille at hun aldri har fått det til.

Ham kan vi i det minste snakke med og roe ned og korrigere til at han får nok til etterhvert.

Bra dere kan snakke han bort fra "klarer aldri"[emoji4]
Mellomste her er sånn, og det er ikke lett å snu. Men vi jobber med det, de må lære seg litt motgang før de lykkes, men viktig at de opplever følelsen av å få det til også[emoji4]
 
Lurer på om det er det som skjer her også. Oppblåst som fy og dårlig i magen.

Men jeg aner ikke. Jeg hadde jo sist mens... Skal vi se... Var det april 15? Spiral har jeg også så. Aner ikke. Syklus har jeg jo ikke. Men magen er ikke helt bra.

Jaja, vi får vente og se. Fint om det ikke er det, helt ærlig. Sånn på ferie og det hele.

Det kan jo godt vente til etter ferien ja[emoji12] ikke sikkert den kommer tilbake i det hele tatt siden du har spiral? *luksus*[emoji1]
 
God tirsdag alle sammen[emoji1]
Her skinner sola så da drar vi straks ut[emoji274]
 
Back
Topp