Skravletråd JULI ❤

Jepp
Det blir litt fylling av dager. Det hjelper det. Tiden går. En svigerinne med kjæreste kommer tilbake i dag. Den andre vet jeg ikke. Men et par kvelder med settlers da regner jeg med. Kjekt det. Vi har utstyrt svigermor med spillet og utvidelse så man kan være 5 eller 6 så ingen hinder at vi er 5 i kveld :)

Kos dere i kveld[emoji1]
 
Oisann :eek: Men kanskje godt at de har funnet ut hva som gjør at du har så mye vondt. Håper virkelig at de snart klarer å hjelpe deg, for å gå slik er ikke noe ok.
Har tenkt mye på deg, og lett etter svar her og der, men er ikke så lett når jeg ikke følger meg hele tiden.

Hos meg går alt bra nå. Men har vert noen tøffe mnder.
Det viste seg at jeg var gravid. Uplanlagt sådann. Så vi har gått noen runder med oss selv om hva vi skulle gjøre.
Jeg har vert litt passiv til alt egentlig. Men nå begynner jeg så smått å glede meg ;) i uke 19 nå. Så tiden fyker ifra meg :p

Gratulerer med baby i magen[emoji173]️
 
De dagene er på en måte reelt ferien min.

Selv om naboen har besøk av sommergjester med barn som gjør at vi nesten ikke ser våre... Vel. Vi får se. Hjem skal vi i alle fall.

Dere får nok fine dager hjemme[emoji173]️
 
Reeelt ikke lunsj i dag heller sånnsett. Bare boller og jordbær og is. Menmen, sen frokost, sånn mellommåltid og nå er der opp til svigerfar å gi dem middag ;-) sommerens siste overnatting

Det sier litt om mine tanker når det ble sånn "flott med en overnatting til, guttungen er litt tung i pusten... Han blir bedre da"

Men så er det bare noen få dager igjen.

Uff, hva er det eldste reagerer på der?[emoji15]
 
Uff, hva er det eldste reagerer på der?[emoji15]
Nei, det er der han blir bedre. Her reagerer han på katt så det er flott med en overnatting. Han er tung og blir rett og slett bedre av en natt der.
 
Kos dere i kveld[emoji1]
Det skal vi, men de kommer ikke før om 2-3 timer. Så det blir meg og mannen og svigermor en runde først.

Og da ser jeg hvor min eldste har arvet sin evne til å overdrive fra. Han blir aldri bra igjen og kan aldri gå på foten igjen etc.

Dramatikken har han ikke fra svigermor, men hun klarer aldri det eller det, får aldri til å koke egg rett, har aldri hell i spill.

Jeg forsøker å lære min sønn at han kanskje "ikke så ofte får til" og at "foten er så vond at det kjennes ut som det kan ta lang tid" men det er ikke umulig og det skjer ikke aldri

Han er dramatisk og svigermor har meninger om det, men ser ikke at den samme "jeg klarer aldri" sier hun selv. Å være overdrevent kritisk om seg selv hele tiden. Men der han dramatisk hyler at han aldri får det til, ler hun stille at hun aldri har fått det til.

Ham kan vi i det minste snakke med og roe ned og korrigere til at han får nok til etterhvert.
 
Back
Topp