Skravletråd JULI ❤

Jaja. Snart middag.

Dette er en god grunn til at det er fint at svigermor ikke har ferie.

Jeg trodde ho da jeg kom.tilbale fra tur klokken ett og hun sa vi skulle lage pinnebrød at det var lunsj det var snakk om. Men lunsj. Nei det hadde jeg glemt. Det spiser jo ikke svigermor og tar vi ikke ansvar så ender vi opp med at ungene forventes å være tålmodig og for all del ikke be om en bit vannmelon nå som det snart begynner å tennes på rundtomkring.... De har for all del spist frokost sånn i nitiden.

Og etter at jeg fant ut at det selvsagt ikke var NÅ hun mente lage mat for snart tre timer siden, så fikk de noe kringle...

Døgnet fungerer bedre når vi spiser bittelitt oftere....

Barna fungerer vel best med litt oftere mat ja[emoji849]
 
Det tror jeg faktisk alle mine har gjort en gang hver...

Mannen er påpasselig med å sjekke at pupillene reagerer på lys og jeg trøster og ammer og så går det bra.

Akkurat i den sammenheng er jo vår uvane med å ha klær på gulvet litt grei da, gjerne ikke like hardt...
Ja ikke sant! Jef pleier å ha klær der. Men ikke i natt. Gikk heldigvis veldig bra. Men stakars :(
 
Jada, det skal gå det. Om du par timer, legge unger. Spillkveld går bra så lenge man bare ikke tar til seg hele samtalen.

Så fire dager, en i badeland, muligens en overnatting, i alle fall et besøk eller to hos svigerfar.

Fredag drar vi hjem. Fylle bilen og dra.

Greit å fylle dagene fram til hjemreise[emoji2] så går tiden litt fortere...
 
Back
Topp