Skravletråd JULI ❤

Lille O trillet ut av dobbeltsenga [emoji33][emoji24] Hun slo bakhodet stakars :( Åh det gjør vondt i mammahjertet... Skrek og alt med en gang, men hodet er så skummelt..
Stakkars liten :(
Håper hun kom ifra det uten noe varige mèn.


Men du Skrømt. Hvordan går det med deg egentlig?
Sist jeg var her inne så skulle du på MR av hodet. Så fallt jeg av lasset. Har prøvd å lete meg frem til svar på hvordan det gikk på undersøkelsen. Men er ikke så lett innimellom all skravlinga :p
 
Greit å fylle dagene fram til hjemreise[emoji2] så går tiden litt fortere...
Jepp
Det blir litt fylling av dager. Det hjelper det. Tiden går. En svigerinne med kjæreste kommer tilbake i dag. Den andre vet jeg ikke. Men et par kvelder med settlers da regner jeg med. Kjekt det. Vi har utstyrt svigermor med spillet og utvidelse så man kan være 5 eller 6 så ingen hinder at vi er 5 i kveld :)
 
Stakkars liten :(
Håper hun kom ifra det uten noe varige mèn.


Men du Skrømt. Hvordan går det med deg egentlig?
Sist jeg var her inne så skulle du på MR av hodet. Så fallt jeg av lasset. Har prøvd å lete meg frem til svar på hvordan det gikk på undersøkelsen. Men er ikke så lett innimellom all skravlinga :p
Ja, fikk vondt når jeg hørte det hylet [emoji17] Men gikk bra heldigvis.

Åh, her har det skjedd så mye :O Skal være kortfattet, de andre har jo vært min klagemur en periode. MR ble tatt med funn av Empty Sella. Det vil si at hypofysen er klemt flat, som regel av høyt trykk. Derfor ble jeg henvist nevrologisk avdeling for utredning. De tok en spinalpunksjon i ryggen for å måle trykket i spinalen og hjernen, og dette var forhøyet som mistenkt. Det er dette som gir meg hodesmerter, spesielt i liggende stilling. Videre var jeg hos øyelege, og trykket påvirker synsnervene mine som er hovne, så jeg ble satt på medisiner som skulle ha effekt. Desverre har de ikke det, og da er risikoen ved det høye trykket i hjernen at man kan bli blind. Derfor er jeg nylig henvist til rikshospitalet for icp måling, og eventuelt en shunt operasjon i hjernen for å drene overflødig spinalvæske til bukhulen for å lette på trykket.
 
Stakkars liten :(
Håper hun kom ifra det uten noe varige mèn.


Men du Skrømt. Hvordan går det med deg egentlig?
Sist jeg var her inne så skulle du på MR av hodet. Så fallt jeg av lasset. Har prøvd å lete meg frem til svar på hvordan det gikk på undersøkelsen. Men er ikke så lett innimellom all skravlinga :p
Og hvordan er det med deg da? [emoji171]
 
Hurra :D Da kan jeg begynne å handle kalendergaver. Noen tips?
Tilfeldig quote men her er ungene i bilstolen, lillegutt på 9 mnd er litt liten enda men er nok ikke altfor lenge til han passer men han sitter fortsatt i babysete samt at han jo skal ha mer helling på bilsete men ellers syns jeg han sitter veldig fint der [emoji4]
d64a745acb751b9bd252ec1609444a8a.jpg
6e89fb63c9c98fd7d15a6a17cf813d62.jpg
 
Ja, fikk vondt når jeg hørte det hylet [emoji17] Men gikk bra heldigvis.

Åh, her har det skjedd så mye :O Skal være kortfattet, de andre har jo vært min klagemur en periode. MR ble tatt med funn av Empty Sella. Det vil si at hypofysen er klemt flat, som regel av høyt trykk. Derfor ble jeg henvist nevrologisk avdeling for utredning. De tok en spinalpunksjon i ryggen for å måle trykket i spinalen og hjernen, og dette var forhøyet som mistenkt. Det er dette som gir meg hodesmerter, spesielt i liggende stilling. Videre var jeg hos øyelege, og trykket påvirker synsnervene mine som er hovne, så jeg ble satt på medisiner som skulle ha effekt. Desverre har de ikke det, og da er risikoen ved det høye trykket i hjernen at man kan bli blind. Derfor er jeg nylig henvist til rikshospitalet for icp måling, og eventuelt en shunt operasjon i hjernen for å drene overflødig spinalvæske til bukhulen for å lette på trykket.

Oisann :eek: Men kanskje godt at de har funnet ut hva som gjør at du har så mye vondt. Håper virkelig at de snart klarer å hjelpe deg, for å gå slik er ikke noe ok.
Har tenkt mye på deg, og lett etter svar her og der, men er ikke så lett når jeg ikke følger meg hele tiden.

Hos meg går alt bra nå. Men har vert noen tøffe mnder.
Det viste seg at jeg var gravid. Uplanlagt sådann. Så vi har gått noen runder med oss selv om hva vi skulle gjøre.
Jeg har vert litt passiv til alt egentlig. Men nå begynner jeg så smått å glede meg ;) i uke 19 nå. Så tiden fyker ifra meg :p
 
Huff, jeg ser det når jeg skrev det. Ikke mer enn en hel dag sammen med svigermor denne ferien. Også drar vi på fredag når det altså står en ny helg på trappene.

"allerede fredag?" var kommentaren når vi snakket i går kveld. Og jeg svarte som sant at ja. Vi trenger noen dager til å normalisere ungene før 1.8 og vi trenger at det er åpent på butikken for å handle ting de evt mangler. Samt mat til huset. Det er jo også åpent og vi har fri mandag 31.7 (men det poengterte jeg ikke) men rett og slett, vi trenger noen dager hjemme

Jeg har søren meg lyst å ha noen dager hjemme. Fri alle fem. Vi dro morgenen etter mannens siste dag på jobb. Vi fortjener noen dager fri hjemme bare oss! 1.8 begynner en ny hverdag, da begynner jeg på jobb igjen
Det er da vel ikke for mye forlangt at jeg får tre små dager fri med familien først?

Klart ønsker hun mer tid med barnebarna. Men kommer hun den uken hun har snakket om, siste før skolestart, så får hun mer tid med ungene da faktisk. Planleggingdager og 80%, og skolen har faktisk ikke begynt. Nemlig

Jeg bare... Jeg er den egoistiske svigerdatteren denne gangen. Det er dog mannen som bestemte badeland på torsdag som kræsjer litt med at disse søstrene til mannen nok er her da, i alle fall en. Så vi får se, jeg kan evt ombestemme ham litt. Men kluet er rett og slett... Dette er ferien vår. Og selv om vi synes det er veldig hyggelig å treffe dem alle så er det ikke til å stikke under en stol at dette ikke er drømmeferie og mannen har holdt det han lovet om å prøve å gjøre den så bra som mulig når han altså bestemte at det ble "kjip ferie" i år igjen.

Og da sitter jeg igjen som en litt kjip svigerdatter. Selv om jeg egentlig strekker meg langt i år.

Jaja.

Får jeg det som jeg vil skal vi finne på mer og mer annet i årene som kommer, og heller nøye oss med ca en uke her, ikke to. Men helst mens hun har ferie da sånn at vi får mer tid med henne (bare huske å spise) så det ikke oppleves som så lite

Det er bare det at hun oftest ikke har ferie når vi har. Oftest ikke i juli. Pga stengt sfo har vi ferie i juli.

Skjønner deg så godt[emoji4] noen dager hjemme som familie før hverdagen starter er viktig!
Så får du bare være kjip svigerdatter[emoji23]
 
Skjønner deg så godt[emoji4] noen dager hjemme som familie før hverdagen starter er viktig!
Så får du bare være kjip svigerdatter[emoji23]
De dagene er på en måte reelt ferien min.

Selv om naboen har besøk av sommergjester med barn som gjør at vi nesten ikke ser våre... Vel. Vi får se. Hjem skal vi i alle fall.
 
Det overlever dere ja[emoji12]
Reeelt ikke lunsj i dag heller sånnsett. Bare boller og jordbær og is. Menmen, sen frokost, sånn mellommåltid og nå er der opp til svigerfar å gi dem middag ;-) sommerens siste overnatting

Det sier litt om mine tanker når det ble sånn "flott med en overnatting til, guttungen er litt tung i pusten... Han blir bedre da"

Men så er det bare noen få dager igjen.
 
Back
Topp