Skravletråd JULI ❤

Burde nok legge meg. Jobb igjen i morgen tidlig. Vanskelig å komme inn i vanlig rytme igjen gitt[emoji12][emoji12]
 
Burde nok legge meg. Jobb igjen i morgen tidlig. Vanskelig å komme inn i vanlig rytme igjen gitt[emoji12][emoji12]
Huff gruer meg til å jobbe vänlig igjen etter over et år med sykmelding og foreldrepermisjon [emoji54]
 
Hater tante rød[emoji13] hu er på vei hit også[emoji85]
Lurer på om det er det som skjer her også. Oppblåst som fy og dårlig i magen.

Men jeg aner ikke. Jeg hadde jo sist mens... Skal vi se... Var det april 15? Spiral har jeg også så. Aner ikke. Syklus har jeg jo ikke. Men magen er ikke helt bra.

Jaja, vi får vente og se. Fint om det ikke er det, helt ærlig. Sånn på ferie og det hele.
 
Huff gruer meg til å jobbe vänlig igjen etter over et år med sykmelding og foreldrepermisjon [emoji54]
Jeg har vært hjemme i 20 mnd og begynner om en uke...
 
Oisann :eek: Men kanskje godt at de har funnet ut hva som gjør at du har så mye vondt. Håper virkelig at de snart klarer å hjelpe deg, for å gå slik er ikke noe ok.
Har tenkt mye på deg, og lett etter svar her og der, men er ikke så lett når jeg ikke følger meg hele tiden.

Hos meg går alt bra nå. Men har vert noen tøffe mnder.
Det viste seg at jeg var gravid. Uplanlagt sådann. Så vi har gått noen runder med oss selv om hva vi skulle gjøre.
Jeg har vert litt passiv til alt egentlig. Men nå begynner jeg så smått å glede meg ;) i uke 19 nå. Så tiden fyker ifra meg :p
Det er veldig godt at de har funnet ut av det, så nå er det bare ventetiden på behandling etc. Får smertestillende, og er noen tøffe tak i ny og ned, men det er mye bedre å vite. Du er god da [emoji171]

Det har jo skjedd mye hos deg også! Og gratulerer så mye. Jeg kan forstå at det har vært tøft. I allefall når man må finne ut av det. Så koselig at du begynner å glede deg :) Du har noen måneder til på deg. Håper du har det bra nå.
 
Back
Topp