Skravletråd JULI ❤

Hei Spyro :D Lenge siden sist. Hvordan går det med deg da? Alt vell i på jobb?
Har ferie :) Så lite tid her inne siste ukene [emoji23] Ellerd går det bare fint. Neste mandag er det jobb igjen da. Vemodig at ferien er over allerede da. Går for fort det.

Hvordan går det med deg da? [emoji1]
 
Har ferie :) Så lite tid her inne siste ukene [emoji23] Ellerd går det bare fint. Neste mandag er det jobb igjen da. Vemodig at ferien er over allerede da. Går for fort det.

Hvordan går det med deg da? [emoji1]
Skjønner det. Lite tid til BV i ferie tider;)
Jeg er startet opp igjen på jobb. Så derfor jeg henger så mye her inne nå. Ekstremt lite å gjøre. Merker at mange fortsatt har ferie :p
Men for all del. Tåler en uke med god tid til bv og kontinuerlig oppdatering på nettavisene :p
 
Skjønner det. Lite tid til BV i ferie tider;)
Jeg er startet opp igjen på jobb. Så derfor jeg henger så mye her inne nå. Ekstremt lite å gjøre. Merker at mange fortsatt har ferie [emoji14]
Men for all del. Tåler en uke med god tid til bv og kontinuerlig oppdatering på nettavisene :p
Ja. Blir gjerne mer på meg fra neste uke også [emoji14] Haha Vet aldri. Avslutta med ett BANG før ferien ble tatt pga konkurransene. Så når det ble ferdig og ferien starta orka jeg såvidt å tenke BV en gang [emoji23] Ble for mye tror jeg. Så nå er jeg fryktelig tam gitt. Tror ikke jeg har 10 innlegg om dagen en gang. Gjerne 5 [emoji33]
 
Ja. Blir gjerne mer på meg fra neste uke også [emoji14] Haha Vet aldri. Avslutta med ett BANG før ferien ble tatt pga konkurransene. Så når det ble ferdig og ferien starta orka jeg såvidt å tenke BV en gang [emoji23] Ble for mye tror jeg. Så nå er jeg fryktelig tam gitt. Tror ikke jeg har 10 innlegg om dagen en gang. Gjerne 5 [emoji33]
Konkurransene er egentlig døden for forumet i tiden etterpå.
I hvert fall for de som gir alt ;)
 
Men hvorfor kommer de når de vet det er allergibarn der?[emoji15]
Vel. Hun kommer for å treffe.

Kattene vet jeg ikke om kommer men det har de gjort før for vi medisinerer jo allergibarnet....

Det var faktisk ikke intuitivt at man ikke fikk seg en katt mens man var hos oss og "bare lot den være på gjesterommet" ei natt heller, men jeg var klar nok med mannen til at han fikk sin mor til å forstå det da.

Ikke for det. Det gjesterommet sover svigermor på.flere ganger i året så der er sikkert en halv katt... Men vi tar ikke en kattunge inn i huset.
 
Back
Topp