Skravletråd JULI ❤

Synes man skal ta litt mer hensyn jeg[emoji849]
Hadde aldri tatt med meg mine katter til et hus hvor det befant seg allergiske barn..
Jeg er nok som deg.

Eller. Vi har med hunden på besøk til se som ga henne fra seg pga allergi hos yngste, men det er etter avklaring om at det er ønskelig å treffe henne igjen og allergien er ikke så plagsom lenger har jeg forstått.

Jeg har snart gitt opp, men snakker så alle i huset får forstå det om hvordan dette virker på ham. Hvor greit det er med overnatting hos svigerfar, men at denne siste gangen hjalp det ikke. Han er tett likevel. Tema kom opp under kveldsmaten siden han satt der og ehh hmm hmm-pustet.

Guttungen selv mente at det var vel noe katt hos svigerfar fordi ene katten til min svigerinne har vært der. Svigermor påpekte at det er for et år siden.

Altså. Noe katt er der nok. Men det er ikke derfor. Han er bare gradvis tyngre gjennom oppholdet og nå var det ikke lenger nok med et døgn pause, han ble ikke lettere.

Han er ikke TETT, men han er ikke sånn han skal heller
 
Helt greit med besøk. Mannen er ute i kveld. Eldste skal ha liggebesøk fra ei i Oslo i kveld. De bodde her før. Er på ferie her nå. Kjempekoselig jente. Liker hu godt.

Minste har også hatt besøk av ei fra klassen sin. De var det verre med. Forventa visst og helst krevde jeg skulle bake. Skjedde ikke gitt [emoji23]

Men hu gikk etter 3 timer da som avtalt. :)

Nå er nachos med kyllingkjøtt på og vi har alle vært å snopa sammen. Veldig greit at venninna som ikke spiser svin er med å velger smågodt. Ikke alt jeg tenker over der av gelatin og slikt. Men nå er alt inne og vi skal kose oss veldig :D

Savner selv denne venninna gitt. Ei av de fineste jeg vet og verdens mest omtenksomme :) Skulle ønske de flytta hit igjen gitt :)

Herlig med slike venner[emoji173]️
Du får lure dem tilbake igjen![emoji12]
 
Lige så! Blir herlig å følge deg frem til mål [emoji171] Smertefri blir jeg forhåpentligvis en dag :) Jeg har gode odds til å få en operasjon. Skummelt, men det er bedre enn å bli blind. Og det vil gi meg bedre livskvalitet.

Hehe. Ja det forstår jeg. Når er terminen? Jeg er julemenneske selv jeg.

Juleaften[emoji85] kunne ikke truffet en bedre dag[emoji23][emoji23] men har ikke vert på OUL enda da. Så mye kan vell enda skje[emoji6]

Skjønner at tanken på operasjon kan være skummelt. Men samtidig. Gir det deg bedre livskvalitet så er det ikke noe å tenke på en gang[emoji4]
 
Det skjønner jeg.

Jeg gruer meg ikke til å jobbe jeg heller. Det er bare en veldig omstilling etter så lenge hjemme.

Etter å ha vert så lenge hjemme skjønner jeg det blir en omstilling. Men du skal de at det går seg til etter en liten uke[emoji4] tilbake til full stilling? Eller redusert i starten?
 
Etter å ha vert så lenge hjemme skjønner jeg det blir en omstilling. Men du skal de at det går seg til etter en liten uke[emoji4] tilbake til full stilling? Eller redusert i starten?
Tilbake til 90% for å ha litt slack i starten, se hvordan det går.
 
Jeg er nok som deg.

Eller. Vi har med hunden på besøk til se som ga henne fra seg pga allergi hos yngste, men det er etter avklaring om at det er ønskelig å treffe henne igjen og allergien er ikke så plagsom lenger har jeg forstått.

Jeg har snart gitt opp, men snakker så alle i huset får forstå det om hvordan dette virker på ham. Hvor greit det er med overnatting hos svigerfar, men at denne siste gangen hjalp det ikke. Han er tett likevel. Tema kom opp under kveldsmaten siden han satt der og ehh hmm hmm-pustet.

Guttungen selv mente at det var vel noe katt hos svigerfar fordi ene katten til min svigerinne har vært der. Svigermor påpekte at det er for et år siden.

Altså. Noe katt er der nok. Men det er ikke derfor. Han er bare gradvis tyngre gjennom oppholdet og nå var det ikke lenger nok med et døgn pause, han ble ikke lettere.

Han er ikke TETT, men han er ikke sånn han skal heller

Stakkars, høres plagsomt ut for ham[emoji20]
To dager igjen nå...
 
Sikkert lurt. Med 3 barn er vell hverdagen ganske hektisk. Så litt redusert i starten er nok bra for dere alle[emoji4]
To på skole og ei 80% i bhg, mannen tar gradert pappaperm for å dekke opp for den dagen i uka hun ikke har bhg men kan ikke alle ukene, så et lite lappeteppe med min mor og meg og kjøp-av-dag for å få det til å gå opp.

Det skal bli spennende å se hvordan hverdagen blir med jobb og skole og lekser og fritidsaktiviteter
 
Back
Topp