Skravletråd JULI ❤

Juleaften[emoji85] kunne ikke truffet en bedre dag[emoji23][emoji23] men har ikke vert på OUL enda da. Så mye kan vell enda skje[emoji6]

Skjønner at tanken på operasjon kan være skummelt. Men samtidig. Gir det deg bedre livskvalitet så er det ikke noe å tenke på en gang[emoji4]
Wow! Midt i middagen [emoji23] Neida. Får håpe litt etter da kanskje? Eller en god stund før? Hva håper du selv?

Ja, altså. Jeg er ingen tøffing. Eller. Jeg hadde ikke operert før ks, og var livredd for å gjøre det også. Da fikk jeg ikke tid til å grue meg, det gjør jeg nå. Og de skal i hodet og det er jo til å grøsse av. De påsto jeg var tøff sist, og jeg har jo ikke noe valg, for alternativet er faktisk å bli blind.
 
Wow! Midt i middagen [emoji23] Neida. Får håpe litt etter da kanskje? Eller en god stund før? Hva håper du selv?

Ja, altså. Jeg er ingen tøffing. Eller. Jeg hadde ikke operert før ks, og var livredd for å gjøre det også. Da fikk jeg ikke tid til å grue meg, det gjør jeg nå. Og de skal i hodet og det er jo til å grøsse av. De påsto jeg var tøff sist, og jeg har jo ikke noe valg, for alternativet er faktisk å bli blind.

Er det jeg tenker med skrekk og gru på. Tenk om jeg ikke får feire juleaften med ungene:confused:
Egentlig håper jeg at jeg går overtid:wacky: Har gjort det med begge de 2 andre, så krysser fingrene.
Januar unge tror jeg har det så mye lettere enn en i sen desember.

Skjønner det kanskje er ekstra ekkelt i hodet. Men du får vell narkose? Du får innbille deg at de skal operere storetåa:laughing025
Hva er neste på agendaen da? Bare gå å vente?
 
En har krav på et år ulønnet permisjon. Skal det være mindre eller gradert må arbeidsgiver godkjenne, de kan nekte dersom det er til vesentlig ulempe for dem.

Jeg fikk uten problem med innvilget perm først litt og så litt lenger og for del del bare spm om hvor mange prosent jeg tenkte meg jobbe etter perm og så ble det sånn

Ok. For kunne tenke meg gradert perm etter foreldrepermisjonen. Men med vrang sjef, så tviler jeg han kommer til å godkjenne[emoji23]
 
Lei av å være gravid, nå! Eller egentlig for to uker siden men ja.. trodde ikke det gikk an å bli mer lei enn jeg var da.. overraskelse [emoji14]
Så nå skal jeg vaske gulv i hele huset! Satser på 140 kvm gulvvask setter i gang saker og ting [emoji2]
 
Lei av å være gravid, nå! Eller egentlig for to uker siden men ja.. trodde ikke det gikk an å bli mer lei enn jeg var da.. overraskelse [emoji14]
Så nå skal jeg vaske gulv i hele huset! Satser på 140 kvm gulvvask setter i gang saker og ting [emoji2]
Du har lov til å være lei på slutten. Nå er termin?
 
Er det jeg tenker med skrekk og gru på. Tenk om jeg ikke får feire juleaften med ungene:confused:
Egentlig håper jeg at jeg går overtid:wacky: Har gjort det med begge de 2 andre, så krysser fingrene.
Januar unge tror jeg har det så mye lettere enn en i sen desember.

Skjønner det kanskje er ekstra ekkelt i hodet. Men du får vell narkose? Du får innbille deg at de skal operere storetåa:laughing025
Hva er neste på agendaen da? Bare gå å vente?
Det forstår jeg [emoji173] Vi satser på at termin blir flyttet litt da, og at du går over? :) Hvor mange har du fra før?

Jaja, får narkose. Eller. Det er 2 operasjoner. 1 hvor de opererer inn en måler i hjernen, det gjøres ofte med lokal. Men man kan be om narkose, noe jeg vil gjøre for jeg begynner bare å kaste opp og bli svimmel osv. Og hovedoperasjonen er narkose for da er de både i hodet og buken. Men orker ikke være våken å høre de borre og sånn [emoji85]
 
Det forstår jeg [emoji173] Vi satser på at termin blir flyttet litt da, og at du går over? :) Hvor mange har du fra før?

Jaja, får narkose. Eller. Det er 2 operasjoner. 1 hvor de opererer inn en måler i hjernen, det gjøres ofte med lokal. Men man kan be om narkose, noe jeg vil gjøre for jeg begynner bare å kaste opp og bli svimmel osv. Og hovedoperasjonen er narkose for da er de både i hodet og buken. Men orker ikke være våken å høre de borre og sånn [emoji85]
Wæ, det skjønner jeg. Full narkose er greit. Da vet en ikke hva som foregår :p

Har 2 ifra før:)
 
Er det jeg tenker med skrekk og gru på. Tenk om jeg ikke får feire juleaften med ungene:confused:
Egentlig håper jeg at jeg går overtid:wacky: Har gjort det med begge de 2 andre, så krysser fingrene.
Januar unge tror jeg har det så mye lettere enn en i sen desember.

Skjønner det kanskje er ekstra ekkelt i hodet. Men du får vell narkose? Du får innbille deg at de skal operere storetåa:laughing025
Hva er neste på agendaen da? Bare gå å vente?
Tremin julaften?
Kjenner den følelsen.
Hadde termin 29. desember med frøkna..
Hadde ikke mye lyst til å føde julaften eller romjulen..
 
Er det jeg tenker med skrekk og gru på. Tenk om jeg ikke får feire juleaften med ungene:confused:
Egentlig håper jeg at jeg går overtid:wacky: Har gjort det med begge de 2 andre, så krysser fingrene.
Januar unge tror jeg har det så mye lettere enn en i sen desember.

Skjønner det kanskje er ekstra ekkelt i hodet. Men du får vell narkose? Du får innbille deg at de skal operere storetåa:laughing025
Hva er neste på agendaen da? Bare gå å vente?
Men ja. Jeg venter [emoji14] Og det er litt kjedelig og nervepirrende. Men med oppstart av barnehage kan jeg kose meg med lille og gi henne masse oppmerksomhet :)
 
Lei av å være gravid, nå! Eller egentlig for to uker siden men ja.. trodde ikke det gikk an å bli mer lei enn jeg var da.. overraskelse [emoji14]
Så nå skal jeg vaske gulv i hele huset! Satser på 140 kvm gulvvask setter i gang saker og ting [emoji2]
Det er lov! Hvilken uke? Da har du litt gulvvask foran deg :O
 
Det er lov! Hvilken uke? Da har du litt gulvvask foran deg :O
38+6 nå [emoji4]
Tja, heldigvis er gulvene lette å vaske, stort sett laminat i hele huset [emoji4] og så får det jammen være måte på hvor mye møbler jeg orker å flytte på for å vaske under [emoji28] kan til nød flytte på bedside-criben - den har hjul nemlig [emoji23]
 
Back
Topp