Skravletråd JULI ❤

Wow! Midt i middagen [emoji23] Neida. Får håpe litt etter da kanskje? Eller en god stund før? Hva håper du selv?

Ja, altså. Jeg er ingen tøffing. Eller. Jeg hadde ikke operert før ks, og var livredd for å gjøre det også. Da fikk jeg ikke tid til å grue meg, det gjør jeg nå. Og de skal i hodet og det er jo til å grøsse av. De påsto jeg var tøff sist, og jeg har jo ikke noe valg, for alternativet er faktisk å bli blind.
Hei!

Lenge siden jeg har vært her inne.

Har du fått operasjon nå? Er det den eneste løsningen de ser?
 
Jeg har termin neste søndag, men har fått beskjed på sykehuset hele veien at jeg ikke kommer til å gå til termin pga kronisk hypertensjon [emoji4] så nå er jeg utålmodig..
Huff, ikke lurt å si slike ting. Da forventer en i hvert fall ikke å gå til termin :p

Mange dagene er det uansett ikke igjen:)
 
Er det jeg tenker med skrekk og gru på. Tenk om jeg ikke får feire juleaften med ungene:confused:
Egentlig håper jeg at jeg går overtid:wacky: Har gjort det med begge de 2 andre, så krysser fingrene.
Januar unge tror jeg har det så mye lettere enn en i sen desember.

Skjønner det kanskje er ekstra ekkelt i hodet. Men du får vell narkose? Du får innbille deg at de skal operere storetåa:laughing025
Hva er neste på agendaen da? Bare gå å vente?
Jeg hadde termin i januar

Vannet gikk sånn like før hovmesteren lille julaften, sånn litt. Det fornektet jeg til i firetiden på natta da var det ikke tvil. Avtalte med jm at vi skulle komme på føden på kontroll julaften morgen. Ingen rier. Fikk heldigvis dra hjem og kose med ungene, spise middag og gå rundt treet men med avtale om å komme tilbake for igangsetting klokka 21.

Jeg skulle egentlig ha hjemmefødsel men det forutsatte rier innen 24 timer fra vannavgang. Riene kom etter ca 22,5 timer eller noe sånn og lillemor er født hjemme, to minutter etter at julaften var gått over i første juledag.

En julenatt-baby. Hele førjulstiden gikk jeg og smånynnet på en sang jeg ikke fikk ut av hodet.

Julenatt, julenatt
Ventetiden er over
Julenatt, julenatt
Barnet ligger og sover
 
Jeg hadde termin i januar

Vannet gikk sånn like før hovmesteren lille julaften, sånn litt. Det fornektet jeg til i firetiden på natta da var det ikke tvil. Avtalte med jm at vi skulle komme på føden på kontroll julaften morgen. Ingen rier. Fikk heldigvis dra hjem og kose med ungene, spise middag og gå rundt treet men med avtale om å komme tilbake for igangsetting klokka 21.

Jeg skulle egentlig ha hjemmefødsel men det forutsatte rier innen 24 timer fra vannavgang. Riene kom etter ca 22,5 timer eller noe sånn og lillemor er født hjemme, to minutter etter at julaften var gått over i første juledag.

En julenatt-baby. Hele førjulstiden gikk jeg og smånynnet på en sang jeg ikke fikk ut av hodet.

Julenatt, julenatt
Ventetiden er over
Julenatt, julenatt
Barnet ligger og sover
Nå fikk jeg frysninger.
Hørtes egentlig ut som en magisk historie dette :Heartred
Jeg vet jo at jeg ikke har så mye jeg kan si. Lille komme når h*n er klar.
 
Huff, ikke lurt å si slike ting. Da forventer en i hvert fall ikke å gå til termin [emoji14]

Mange dagene er det uansett ikke igjen:)
Nei, hadde ikke tenkt noe mer på det hvis de hadde nevnt det en gang liksom, men jeg har fått høre det flere ganger og fra flere forskjellige leger og jordmødre [emoji28] så jeg er nok ekstra utålmodig pga det [emoji28]
 
Hvordan kom de andre i forhold til termin da?
16 desember er jo ikke så verst da. Da fikk du i hvert fall juleaften hjemme :p
Eldste kom på termin.
Minste kom 14 dager før
 
Jaa. Grugleder meg. Stolt av henne! Men vil passe på henne selv [emoji23] Sånn situasjonen er nå, så er det nok bedre å være der på dagen. Vondt å si det; men sant.

Hun har nok ikke vondt av det nei[emoji2]
Og du kan konsentrere deg om deg selv og å bli frisk[emoji173]️
 
Lei av å være gravid, nå! Eller egentlig for to uker siden men ja.. trodde ikke det gikk an å bli mer lei enn jeg var da.. overraskelse [emoji14]
Så nå skal jeg vaske gulv i hele huset! Satser på 140 kvm gulvvask setter i gang saker og ting [emoji2]

Krysser fingre for action[emoji1]
 
Da har visst mannen kjøpt seg sykkel. Og nei. Ikke en trøsykkel. En Harley Davidsson. En veldig pen en da. Med plass til meg bakpå [emoji14] Men ikke akkurat gratis gitt [emoji23] Langtur på fredag for å hente da :)
 
Da har visst mannen kjøpt seg sykkel. Og nei. Ikke en trøsykkel. En Harley Davidsson. En veldig pen en da. Med plass til meg bakpå [emoji14] Men ikke akkurat gratis gitt [emoji23] Langtur på fredag for å hente da :)

Grattis som eksosrype![emoji1][emoji122]
 
Var på trampo med kb, kastet jan i bassenget etterhvert så da ble det en time bading på oss
 
Haha takk. Er den 4 HD han har kjøpt altså [emoji23] Men denne gang er det faktisk ryggstøtte bak til meg også [emoji14]

Stas å få være med på tur da[emoji1]
Har selv vært eksosrype 14 dager rundt i Europa[emoji7] Var R-sykkel da[emoji4]
 
Back
Topp