Skravletråd JULI ❤

Jeg trenger så definitivt en hårvask.

Jeg hater å vaske håret hos svigermor, jeg er ikke god på dette med å dusje i er anbefalt badekar så gulvet blir vått.

Vi skal i badeland i morgen og jeg har bestemt meg allerde i går at da venter jeg. Der må jeg jo vaske håret både før og etter bading uansett. Never mind at jeg er alene med to jenter i en ukjent garderobe... Jaja. Vaske må jeg jo så da orker jeg ikke stresse med det her.
 
Første tanke. *skummelt*.
Men redd for at det kommer i hus her også en gang;)

Kos dere på langtur[emoji16]
Han kjører pent med HD. Han kjørte ikke pent med Buell. Mer racersykkel. Så. Mer rolig med dette valget jeg da :D
 
Vært hos mamma og kopiert ut rundt 46 sider... [emoji23] Oppskrifter i strikk :)
 
Hei!

Lenge siden jeg har vært her inne.

Har du fått operasjon nå? Er det den eneste løsningen de ser?
Hei !

Jeg er ikke så mye her selv. Gått i dvale.

Ikke fått operasjon enda, men henvist Riksen og venter og venter. Per dags dato er det ingen annen løsning om trykket ikke synker på magisk vis. Medisindosen er antakelig alt for lav til å kunne ha effekt, annet enn at den holder det i sjakk.
 
Hun har nok ikke vondt av det nei[emoji2]
Og du kan konsentrere deg om deg selv og å bli frisk[emoji173]️
Jeg tror hun vil kose seg [emoji2] Og jeg skal innrømme at det skal bli godt å kunne slippe litt på den dårlige samvittigheten. Men kommer til å savne henne! Og føles litt feil å gå hjemme, når hun er i barnehagen. Selvom jeg er syk..
 
Da har visst mannen kjøpt seg sykkel. Og nei. Ikke en trøsykkel. En Harley Davidsson. En veldig pen en da. Med plass til meg bakpå [emoji14] Men ikke akkurat gratis gitt [emoji23] Langtur på fredag for å hente da :)
Ojoj! Du får legge ut bilde. Du får sørge for å sitte på mye da, så føles det mer greit :D
 
Back
Topp