Skravletråd JULI ❤

Hvor lang kjøretid har dere?[emoji4]
Ca 45 mil. Avhengig av antall pauser en plass mellom 7 og 8 timer. 6 sier svigerfar da må man presse noen grenser og ikke regne stopp i alle fall. Jeg tenker 8 og er da beregnet både lunsj og middag og tissepauser og hundelufting og bleieskift.
 
Å ja, da skjønner jeg[emoji4]
Fint å kunne friske den opp da!
Hum jeg bruker er veldig grei sånn sett.
Jeg går rundt med hennes kunstverk på armen, og var uheldig.
Oppfriskningen slapp jeg å betale for
 
God morgen forresten[emoji1]
Her er det grått idag, mannen er på jobb og gutta krangler[emoji23] Yeei!
Her sitter vi alle fem i stua og ser en Asterix film mens vi venter på at de andre skal våkne så det blir frokost. Frokosten er normalt ferdig spist omtrent når lillemor skal sove. Og deretter skal vi bade.
 
Siste dag av ferien. I morgen skal vi hjem. Gått rimelig greit de siste dagene etter den frokosten da det tippet over på søndag men jeg tror svigermor skjønte at hun gikk for langt. Jeg er normalt sett en ganske pratsom person så når jeg ikke sa mer hele frokosten merkes det.... Veldig.

Men selv om det har gått veldig greit siden og svigerinna med kattene ikke kom (skulle gjerne sett mer til henne. Men helst uten kattene) så er det uansett godt at vi skal hjem i morgen. Jeg skjønner at svigermor synes det er kjipt at vi drar mens hun er på jobb. Jeg skal vurderer å vekke ungene før hun drar om hun ikke drar så grytidlig

Men det skal bli godt å komme hjem
Snsrt skal du hjem :)
 
Jaja. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? Er det ikke det de sier?? :p
Fordelen er at det er lite folk i parken på regnværs dager.

Ja lite folk er en fordel[emoji1] kø er kjipt..
Får nok en morsom tur uansett, minstemann på 5 år har aldri vært der[emoji2]
 
Det satser jeg på


Litt spent på yngste, hun ble ganske prikkete sist hun var i basseng men ikke sikker på om det var derfor.

Men glade blir de alle tre.

Yngste må sove først, det åpner ikke før om to timer

Håper ikke det er klor hun reagerer på?[emoji849]
 
Ca 45 mil. Avhengig av antall pauser en plass mellom 7 og 8 timer. 6 sier svigerfar da må man presse noen grenser og ikke regne stopp i alle fall. Jeg tenker 8 og er da beregnet både lunsj og middag og tissepauser og hundelufting og bleieskift.

Ugh, det er en lang tur[emoji12]
Men går jo greit.. alltid kjappere å kjøre hjem![emoji2]
 
Back
Topp