Skravletråd JULI ❤

Alt går når man er trøtt nok[emoji23]
Gjør nok det. Må be mannen stripse meg fast da evnt tenker jeg. En ting er i de der store gode "stressless" setene da [emoji14] Men når man bare holder i mannen. Skrekk [emoji23]
 
Grått her også. Ble vekka av at en unge gråt. Ingen gråt.... Lurevekkeri og jeg er sur gitt. Ikke sur sånn. Men hodepine i dag. Og vil helst ha ett hus alene og langt i fra alle nå kjenner jeg.

Lykke til med kranglefanter [emoji8]

God bedring til hode![emoji8] håper jentene steller pent med deg idag!
 
Var en tur på gården hos svigers, og der hadde de små svogerne mine (De er 9 og 11) bakt eplekake [emoji7] så da ble det kake og is! Svigerfar kalte det for "bursdagsfeiring" - han håper på at barnebarnet kommer i dag nemlig.. [emoji23]
 
Gjør nok det. Må be mannen stripse meg fast da evnt tenker jeg. En ting er i de der store gode "stressless" setene da [emoji14] Men når man bare holder i mannen. Skrekk [emoji23]

De store stolene er jo luxus![emoji23] nesten som sofa hjemme!
 
Var en tur på gården hos svigers, og der hadde de små svogerne mine (De er 9 og 11) bakt eplekake [emoji7] så da ble det kake og is! Svigerfar kalte det for "bursdagsfeiring" - han håper på at barnebarnet kommer i dag nemlig.. [emoji23]
Mmm. Så godt da [emoji7]
 
Var en tur på gården hos svigers, og der hadde de små svogerne mine (De er 9 og 11) bakt eplekake [emoji7] så da ble det kake og is! Svigerfar kalte det for "bursdagsfeiring" - han håper på at barnebarnet kommer i dag nemlig.. [emoji23]

Så koselig[emoji7]
Håper svigerfar har rett![emoji1]
 
Snill mann da[emoji7]
Ja :) Kan når han vil. Siste helga nå så jobb igjen. Kjenner jeg ikke er klar i det hele tatt. Spesielt når siste uka har vært prega av mye hodepine gitt. Menmen :) Går vel greit det også.
 
Hei hei. Nå er det en stund siden eg har vart her. Hoppas allt er væl med dere allesammen :)
 
Ja :) Kan når han vil. Siste helga nå så jobb igjen. Kjenner jeg ikke er klar i det hele tatt. Spesielt når siste uka har vært prega av mye hodepine gitt. Menmen :) Går vel greit det også.

Samme her[emoji31] siste ferieuke og mye hodepine..
Vi reiser til dyreparken lørdag og søndag[emoji1] siste krumspring før hverdagen tar oss..
 
Back
Topp